Koledzy rok temu kończyły mi się klocki i tarcze więc kupiłem prawie nowe tarcze i klocki.Okazało się że tarcze mają mniejsze et.Dzwoniłem do sprzedawcy i zaklinł się że są to z b3 2.3 20V ale przetoczyłem te liche tarcze i założyłem kupione klocki a tarcze rzuciłem do garażu.Miesiąc temu kupiłem kolejny używany komplet(tarcze i klocki prawie nowe) i znowy załamka
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Są takie jak kupiłem rok temu i ten sprzedawca też się zaklinał że są z b3 2.3 20V.Z tego wychodzi że ja mam jakieś inni założone.Rozmiar się zgadza tylko te ET jest inne :roll:
Mam zaciski dwu tłoczkowe a tarcze 276 wentylowaną i na 4 otwory(śruby).jak tak z grubsza zmieżyłem swoją tarcze to odsadzenie ET jest ok.30mm a na tych co kupiłem jest 25mm.Różnica jest widiczna ok 5mmPomiary nie były bardzo dokładnre ale mogę je szybko sprawdzić..Myślałem że może ktoś założył piasty z 2.8 V6 B4 ale makperson z B4 nie pasował(inna średnica śrub mocujących do piasty).Może zakupione tarcze są z b3 2.3 20V sedana a ja mam coupe i jak myślicie jest różnica w odsadzeniu tarcz???Pozdrawiam!!!!!
Ps. może jak kupię jarzma z b3 2.3 20V sedana to będę mógł założyć zakupione tarcze???Co myślicie???Jak ktoś ma jarzma z b3 2.3 20V to proszę o kontakt!!!
[ Dodano: 2009-10-09, 21:40 ]
Oczywiście chodzi mi o jarzma z tarcz 276 wentylowanych o odsadzeniu tarczy 25-26mm.
[ Dodano: 2009-10-09, 21:41 ]
Dwutłoczkowych
[ Dodano: 2009-10-09, 21:42 ]
Dwutłoczkowych