.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 08:06:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.6 V6 ABC] Nie pali na wszystkie gary - kable?
PostNapisane: 12.paź.2009 18:07:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
Padał deszcz 100 metrów do skrzyzowania, hamowanie gaz i BUUUUM strzelił gaz (BLOS)

na benzynie fura nierówno chodzi...

dziś nowe świece NGK, posprawdzałem iskire na kablach, jest taka że jej prawie nie ma, podłaczam kable odpalam, podłaczam lampę stroboskopowa do każdego kabla po kolei na 2 w ogole brak oznak życie - nie świeci, chyba powinna migać na każdym kablu? i to w dodatku równym tempie.

Morał taki że:
- na 2 kablach nie miga w ogóle
- na jednym miga sobie jak jej się chce
- na 3 miga w równym tempie,

dziwne żeby padły 2 kable naraz

a nie miga 3 i 4 cylindrze

Wieć moje pytanie jest takie czy lampa stroboskopowa powinna migać w równym temp[ie na każdym kablu?

i

Czy mam szykować 400 zika na kable od razu czy najpierw sprzwdzić coś innego? jakieś podłaczenie do komputera czy cos? ceki zapołonowe, nie wiem...


kable które mam teraz to BERU ale przebieg... 50 tysi

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2009 19:32:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
sprawdz cewke, zmień kable i świece no i popraw gaz.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2009 19:51:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
Jak sprawdzic cewke procz podlaczenia do kazdego wyjscie dobrego kabla i sprawdzenie iskry?

Kazda cewka ma 2 wyjscia a kable na ktorych nie ma iskry podlaczone sa CHYBA do 2 roznych cewek (musze sprawdzic) . Cewka moze pasc na jednym wyjsciu czy jak padnie to od razu na 2 ?

NA komputerze jakos mi to sprawdza czy niebardzo? Bo moze tez cos z modulem zaplonowym.

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2009 09:56:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2009 15:23:36
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa-Wola, Raszyn, Wól - ka
witam Też coś takiego miałem w swoim c4 2.0 16v na gazie kichną i d..pa :!!:
i kumpel zobaczył że niema iskry na wszystkich a na 2 ci nie odpali a na 3 dziwnie chodzi. Wyjąłem aparat i cały wyczyści9łem i chodzi już dobry rok. A jak nie jesteś pewien świec to kup briska do gazu są dobre ja na nich jeżdżę już 4 lata na tej marce i nie narzekam a szt na allegro jest po 7 czy 11 zł.

_________________
Audi 100 C4 93r. AVANT 2.0 16v ACE
AUDI by żyło się lepiej:)
Sposób na szczęście - nie przejmować się tym na co nie mamy wpływu...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2009 13:15:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
Tutaj jest zapłon elektroniczny.

Swiece kupiłem nowe i kable NGK

ale teraz ju wiem że nie ma iskry na 3 i 5 cylindrze czyli na pierwszej od góry cewce z 2 stron nie ma iskry, mam na podmianę zobacze czy jak wyminienie to się pokaże. Bo jak nie będzie to co moduł zapłonowy?

edit:

Podmieniłem cewki bez montowania ich i wszystkie gary chodzą to zabieram sie za wymianę, ale jeszcze na wszelki wypadek sprwdze stare, podłączam stare pali 6 garów o co chodzi? :?: :?: :?:

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2009 22:07:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Zaśniedziałe styki??

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2009 16:00:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
Właśnie nie wygladało nic na zaśniedziało niby wszystko git z wyglądu i w tkaim miejscu te kostki że nawet kropla wody ani żadna wiglośc nie ma szans sie do nich dostać.

Ale nieważne.

Dziś założyłem nowe kable NGK samochód pali ładnie na wszyskie gary na słuch po sprawdzeniu odpiecie wtryskó po kolei,-wszystkie gary chodza.

Ale zasadnicze pytanie, czy na lampa stroboskopowa na wszystkich kablach powinna migać w równym tempie? Bo na niktórych miga wolniej i nierówno.

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2009 20:49:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
Nie minęło 2 miesiące i wczoraj jebuuuuuuuuuuuuuuut! Strzał gazu aż pekła góra plastikowego kolektora ( dół mam dorobiony metalowy wiec tam ok)

w każdym razie po założeniu nowego kolektora (co prawda od 2.8 ale z czujnikem temp i krokowym z 2.6) samochód odpalił normlanie na benzynie i neirówno chodzi,

lampa stroboskopowa pierwsza od góry cewka (3 i 4 cylinder) nie ma iskry wiec to samo co w w pazdzierniku, odpialem cewke od modulu podlaczylem spowrotem odpalam iiskra jest, to co tu sie dzieje cos z modulem czy raczej cewka, styki ladne niezasniedziale

I ponawiam pytanie

czy na lampa stroboskopowa na wszystkich kablach powinna migać w równym tempie? Bo na niktórych miga wolniej na niektórych szybciej jak jej wygodnie

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2009 22:03:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Cześć,
o ile cewki są takie jak w AAH to mówię:
Sterownik jest 3-kanałowy, a więc iskry pojawiają się jednakowo na obu wyjściach cewek. Każdy cylinder ma(tak jakby) dwa razy zapłon na cykl. Pomaga to czyścić świece(tak se tłumacze)źr. Elite ETECH.Schemat moge podesłać na mejla.
A więc lampa powinna migac na jednym i drugim wyjściu w tym samym rytmie I tak na każdej z cewek. I wiadomo-iskry na obu świecach w tym samym momencie. Jeśli tak nie jest masz zasyfione styki wyjściowe cewek-ja tak mialem. Sprawdź rezystancję miedzy wyjściami każdej cewki. Powinny miec jednakowe R -chyba ok 13kOhm. Uzwojenie wtorne i pierwotne są pojedyncze.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: