Pierwsze pole Cię nie interesuje.
Normalny odczyt w drugim polu to regulacja dynamiczna i tutaj sterownik zawsze sobie doreguluje. Ciebie interesuje STATYCZNY kąt wtrysku - pole drugie z włączonym basic settings.
Jesli w drugim okienku w basic settings masz 000 to dziwię się że to auto w ogóle się uruchamia.
Klucz do łapy , włączasz w grupie
000 basic settings i regulujesz tak długo aż zobaczysz
51-54 jednostki w DRUGIM POLU. To żmudna praca, ale się opłaci.
Jeśli nie jestes pewien , korzystaj z TDI-timingu.
Nie mam już dziś sił aby Ci to pokazać, robiąc jakichś film bo wiem jaki popełniasz błąd ...
Niemniej po moim opisie chyba już dasz radę ...
EDIT: po obejrzeniu TDI-timingu widzę że jest źle.
W czasie regulacji , gdy wejdziesz w zakres regulacyjny, pojawi Ci się wykres i jego wypadkowa musi znaleźć się w okolicy niebieskiej linii.
Jak już będzie blisko - zrozumiesz że trzeba precyzyjnie trafić w niebieską. Wtedy będzie circa 51 jednostek w 000 bs poz 2.
EDIT2: Twój wykres musi wyglądać finalnie tak:
Tutaj kąt jest nieco przyspieszony, ale poprawny. W czasie regulacji wypadkowa będzie się zmieniała w funkcji ruchu breszki lub kija zapartego o pompę