piters napisał(a):
Jest tam takie aluminiowe kolo z zeberkami w srodku wiatraka , jak to sie nazywa i czy to jest do naprawy ( np: wymiana lożyska ) ??????? i jak do tego się kurde dostać ???
Sprzeglo wiskotyczne, do naprawy nie jest (chyba ze problem nie ze sprzeglem a np. obluzowana srubka.
Radze wymienic jak najszybciej - mialem z nim ostatnio przygode, bo po wyjezdzie na dlugi weekend zaczelo mi hurgotac (tak jakby cos sie przekosilo).
Nie minal tydzien kiedy cala wiskoza mi sie po prostu urwala - 470zl za wiskoze (oryginalna) + 3zl za srubke ktora to trzyma (byla jedynie w Szewczyku, czyli dokladnie na drugim koncu W-wy) + 150 zl za robote + transport po wiskoze i srube + 4h wyjete z piatkowego wieczoru.
Problem polega na tym, ze gdy sie to urwie to spada pasek klinowy - przestaje dzialac alternator i wspomaganie kierownicy (przynajmniej w moim silniku), wiec nie daje sie dalej jechac.