.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 16:54:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 14:14:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Kilka postów wyżej:

2rafal7 napisał(a):
2.7 (...) normlana jazda bez szaleństw 12,5-14l.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 14:42:21 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8327
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Tak na serio:
2.8 o ile produkowali jeszcze, albo rozważ starszy a w lepszym stanie.
Jak koniecznie nowszy to..... 2.7BiT lub 4.2

EDIT:
ale 4.2 w automacie nie jedzie
i
2.7BiT bez czipa też nie jedzie
:peace:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 15:05:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Bardzo udaną jednostką jest małe V6 czyli 2,4L. Podczas gdy dużego brata zmienili chyba 2 razy, to 2,4 doczekał się aż budy C6. Wnioskuje że nie za darmo. Ewentualnie kup bmw, tam wszystkie silniki zapierdzielają i palą max 10L w mieście niezależnie od budy. Ostatnio w ich wątku kille jakiś 2,5TDS porobił na trasie RS4 po tuningu MTM.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 16:28:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2006 08:04:42
Posty: 65
Lokalizacja: Kłodzko
mroova81 napisał(a):
Bardzo udaną jednostką jest małe V6 czyli 2,4L. Podczas gdy dużego brata zmienili chyba 2 razy, to 2,4 doczekał się aż budy C6. Wnioskuje że nie za darmo. Ewentualnie kup bmw, tam wszystkie silniki zapierdzielają i palą max 10L w mieście niezależnie od budy. Ostatnio w ich wątku kille jakiś 2,5TDS porobił na trasie RS4 po tuningu MTM.


Rozważam również BMW 5 tylko że słyszałem opinie że te silniki BM-ek nie nadają się do zagazowania, no i tam chyba nie ma napędu na 4 łapy? czy się mylę?

_________________
Strata czasu podobna jest do śmierci...nieodwracalna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 16:52:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
mcgiwer napisał(a):
mroova81 napisał(a):
Bardzo udaną jednostką jest małe V6 czyli 2,4L. Podczas gdy dużego brata zmienili chyba 2 razy, to 2,4 doczekał się aż budy C6. Wnioskuje że nie za darmo. Ewentualnie kup bmw, tam wszystkie silniki zapierdzielają i palą max 10L w mieście niezależnie od budy. Ostatnio w ich wątku kille jakiś 2,5TDS porobił na trasie RS4 po tuningu MTM.


Rozważam również BMW 5 tylko że słyszałem opinie że te silniki BM-ek nie nadają się do zagazowania, no i tam chyba nie ma napędu na 4 łapy? czy się mylę?


mylisz sie i to bardzo patrz na BMW x530 np. bardzo dobry silnik diesla + łapy , łapy 4 łapy i radocha jest :peace:

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 16:52:39 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
nadają się do gazowania, mają napęd na 4 koła, choć znaleźć takie auto trudniej.
mroova81 true, true.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 16:56:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
łapy, łapy 4 łapy, mają, ale tylko E34 tralala. Znaleźć takie autko jest trudno, a zrobić mu cokolwiek z zawieszeniem jeszcze trudniej - zupełny brak części. Znacznie lepiej jest z E46, czyli trójkami.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 17:12:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
mroova81 napisał(a):
łapy, łapy 4 łapy, mają, ale tylko E34 tralala. Znaleźć takie autko jest trudno, a zrobić mu cokolwiek z zawieszeniem jeszcze trudniej - zupełny brak części. Znacznie lepiej jest z E46, czyli trójkami.


wszystkie pożniejsze 5- tki z seri "x" miały 4x4 np to:

http://otomoto.pl/bmw-530-stlizacja-m5-C10418185.html

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 17:32:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
stawsz napisał(a):
mroova81 napisał(a):
łapy, łapy 4 łapy, mają, ale tylko E34 tralala. Znaleźć takie autko jest trudno, a zrobić mu cokolwiek z zawieszeniem jeszcze trudniej - zupełny brak części. Znacznie lepiej jest z E46, czyli trójkami.


wszystkie pożniejsze 5- tki z seri "x" miały 4x4 np to:

http://otomoto.pl/bmw-530-stlizacja-m5-C10418185.html


:rofl: tyle powiem

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 17:56:02 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
mcgiwer napisał(a):
Rozważam również BMW 5 tylko że słyszałem opinie że te silniki BM-ek nie nadają się do zagazowania, no i tam chyba nie ma napędu na 4 łapy? czy się mylę?

Nie doczytałem, że to ma być 5-tka.
Kupuj quattro i nie marudź :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 18:27:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2006 08:04:42
Posty: 65
Lokalizacja: Kłodzko
A jak jest z rozrządem w tych silnikach 2.7 i 3.0 w audi, co ile wymiana i jakie orientacyjne koszty z robocizną ??

_________________
Strata czasu podobna jest do śmierci...nieodwracalna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 19:01:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.mar.2005 16:30:14
Posty: 283
Lokalizacja: Jędrzejów / Kielce
stawsz napisał(a):
mroova81 napisał(a):
łapy, łapy 4 łapy, mają, ale tylko E34 tralala. Znaleźć takie autko jest trudno, a zrobić mu cokolwiek z zawieszeniem jeszcze trudniej - zupełny brak części. Znacznie lepiej jest z E46, czyli trójkami.


wszystkie pożniejsze 5- tki z seri "x" miały 4x4 np to:

http://otomoto.pl/bmw-530-stlizacja-m5-C10418185.html


to podobnie jak w audi: wszystkie A6 z serii "quattro" też miały 4x4 ;)

_________________
B3 Coupe 2.0 2004-2006
B4 1.9 TDI 2006-22.12.2007- skradziony :-(
C4 A6 ACK quattro avant 2008-2010
B6 1.8T quattro avant 2011-2017


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 19:03:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
mcgiwer napisał(a):
A jak jest z rozrządem w tych silnikach 2.7 i 3.0 w audi, co ile wymiana i jakie orientacyjne koszty z robocizną ??


Teoretycznie co 120tkm, ale ja to robie po 90-100tkm. Koszt ok 750-800zł.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 19:33:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2006 08:04:42
Posty: 65
Lokalizacja: Kłodzko
No to teraz pozostaje znaleźć dobry egzemplarz, raczej nie w Polsce bo tak jak ktoś napisał że ciężko znaleźć coś dobrego a na allegro nie dość że tego mało to jeszcze same padliny

_________________
Strata czasu podobna jest do śmierci...nieodwracalna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 21:16:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Gdybym miał jeszcze raz kupić C5, ale w benzynie to po szkole edukacyjnej AKP ;) tylko i wyłącznie 2.7 T, a najlepiej w S6. Kompromis pomiędzy osiągami i spalaniem do zaakceptowania. Co do gazu to wiem, że dobra instalacja daje radę. Ja gazu nie lubię po trzech instalacjach a więc nie wypowiem się - ja bym dla siebie nie gazował. Nie ma nic bardziej wk.... niż jazda na trasie (PL to jeszcze jeszcze, ale Europa ... ) i śledzenie na której stacji mają gaz i czy końcówka pasuje, bo zbiornik nie wystarcza na długo - to tylko moja opinia bo nie mogłem się powstrzymać - zignoruj ;)
pozdr.

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 22:04:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2006 08:04:42
Posty: 65
Lokalizacja: Kłodzko
No dobra jeszcze jedno, a jak wyglądają TDI w świetle benzyniaków, wiem że pierwsze 2.5 TDI V6 miały jakieś problemy, a te "poprawione" ?? Jak z ich awaryjnością? w TDI V6 to cena wymiany rozrządu to chyba kosmos co?

_________________
Strata czasu podobna jest do śmierci...nieodwracalna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 22:10:35 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
według tego co mówią sowy silniki 2.5TDI zostały zasadniczo poprawione gdy w oznaczeniu silnika jako pierwsza litera kodu pojawiła się B zamiast wcześniejszej A.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 22:14:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
emge napisał(a):
według tego co mówią sowy silniki 2.5TDI zostały zasadniczo poprawione gdy w oznaczeniu silnika jako pierwsza litera kodu pojawiła się B zamiast wcześniejszej A.


Tak,ale w tych nowszych wałki się nie wycieraja lecz pękają :):
Teoretycznie te motory sa do dupy i kropka.
Szkoda czasu i nerwów na nie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2009 23:35:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
dla tego kupuje się te z literką d ;)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2009 12:27:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
emge napisał(a):
dla tego kupuje się te z literką d ;)

:D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: