.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 17:20:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z obrotami na LPG
PostNapisane: 23.gru.2009 21:13:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2009 22:15:19
Posty: 86
Lokalizacja: Świdnica
Od kilku dni nie moge sobie poradzic z obrotami na gazie.Audi c3 2.1 5 cylindrow 136 koni.Instalacja pierwszej generacji LOVATO.Samochod mam 4 lata i z gazem nie mialem problemow.Teraz dzieje sie tak ze po wlaczeniu biegu jalowego obroty nie odrazu spadaja na 850,tylko trzymaja na 1400/1600 i dopiero po kilkunastu sekundach zaczynaja lekko opadac.Probowalem regulacji na parowniku, tak aby obroty ustawic w okolicy 900 obr/min ale i tak po kulkunastu sekundach lekko nadal opadaja ale wtedy prawie gasnie.Wiec odkrecilem na parowniku spowrotem poprzednia wartosc.Ale nadal dzieje sie tak ze do 850 obr/min spadaja bardzo powoli dopiero po okolo 20 sekundach.Dosyc jest to denerwujace.Zaznaczam ze na benzynie jest wszystko w porzadku.Nie wiem gdzie szukac przyczyny.Swiece nowe.Dosyc dawno nie wyminialem filtra powietrza.Moze to on jest tego przyczyna.Ma ktos z was jakas rade na ten przypadek ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2009 10:23:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
moze wina powolnego opadania obrotow nie lezy w dawkowaniuu gazu. sprawdz uklad stabilizacji wolnych obrotow, moze jakis przelacznik zamknietej przepustnicy nie dziala. ew. moze jest to zwiazane z niska temperatura silnika w tym momencie, gdy cieply jest ok?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2009 10:51:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2009 22:15:19
Posty: 86
Lokalizacja: Świdnica
Ale o to wlasnie chodzi ze na benzymie jest wszystko ok,obroty spadaja jak nalezy wiec wydaje mi sie ze wina raczej nie lezy w zadnych czujnikach.A na cieplym silniku z gazem jest tak samo.Cos trzeba ruszyc w instalacji lpg,tylko teraz nie wiem od czego zaczac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 21:15:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2009 22:15:19
Posty: 86
Lokalizacja: Świdnica
Czy nikt z was nie mial naprawde tego problemu co ja ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 21:26:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Skoro na Pb jest wszystko w porzątku, to wina lezy po stronie reduktora. Jesli nie trzyma parametrów, to moze juz czas na jego regenerację ?
Na początek odkręć tą sróbę od dołu reduktora i spuść olej, który w nim zalega, może cos pomoże.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 21:39:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2009 22:15:19
Posty: 86
Lokalizacja: Świdnica
Wlasnie....Ostatnio probowalem roznych nastaw na gazie.I na parowniku i na dolocie,zadnych zmian.Z dnia na dzien obroty sa coraz wieksze.Dzisiaj nawet zatrzymywal sie juz na 2000 obr/min i nie spadaly nizej.Jutro spuszcze syf z parownika i zaloze nowy filtr powietrza bo ten ma juz 2 lata.Az wstyd sie przyznac...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 17:20:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2009 22:15:19
Posty: 86
Lokalizacja: Świdnica
Dzisiaj chcialem spuscic ten syf z parownika,o dziwo nic nie zeszlo.Ani grama.Robilem to na rozgrzanym silniku.Bylo czysto.Nastepnie zolozylem nowy filtr powietrza.Poprzedni byl juz dosyc mocno zabrudzony,niestety zero poprawy.jest nawet gorzej.Wolne obroty sa jeszcze wyzsze i jest sporo slabszy.A na dodatek urwala mi sie linka od otwierania maski.Co za dzien....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 17:25:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
na problemy z obrotami na lpg polecam http://www.allegro.pl/item855268892_pd_ ... rotow.html u mnie rozwiązał wszelkie problemy tego typu u kumpla z kolei problemem były nieszczelności w dolocie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 17:26:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
bugatti415 napisał(a):
Dzisiaj chcialem spuscic ten syf z parownika,o dziwo nic nie zeszlo.Ani grama.Robilem to na rozgrzanym silniku.Bylo czysto.Nastepnie zolozylem nowy filtr powietrza.Poprzedni byl juz dosyc mocno zabrudzony,niestety zero poprawy.jest nawet gorzej.Wolne obroty sa jeszcze wyzsze i jest sporo slabszy.A na dodatek urwala mi sie linka od otwierania maski.Co za dzien....

skoro wymianą filtr pogorszyłeś sytuację obstawiam, że powiększyłeś istniejącą nieszczelność dolotu ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 19:22:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2009 22:15:19
Posty: 86
Lokalizacja: Świdnica
mowiac o nieszczelnosci w dolocie macie na mysli obudowe filtra powietrza ,czy cos jeszcze ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 19:57:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Obudowa filtra nie ma nic do tego.
Sprzwdz tą gumę łączącą rozdzielacz paliwa i przepływomierz z przepustnicą i wszystkie przewody podciśnieniowe dochodzące do kolektora i w rejon przepustnicy.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 20:06:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2009 22:15:19
Posty: 86
Lokalizacja: Świdnica
Mysle tez zeby podjechac na diagnostyke silnika i sprawdzic sklad mieszanki na benzynie i ustawienie zaplonu,moze tu cos sie przestawilo.

_________________
Zabić muche przednią szybą moze każdy. Sztuka zrobić to szybą BOCZNĄ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2009 16:17:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2009 22:15:19
Posty: 86
Lokalizacja: Świdnica
No i znalazlem w koncu przyczyne.Winny wszystkiemu byl czujnik w glowicy ktory wysyla sygnal do stabilizatora wolnych obrotow.Zasniedziala byla koncowka na przewodzie.Wystarczylo lekko przeczyscic i obroty odrazu spadly. :peace:

_________________
Zabić muche przednią szybą moze każdy. Sztuka zrobić to szybą BOCZNĄ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2009 20:22:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2009 22:15:19
Posty: 86
Lokalizacja: Świdnica
A jednak nie do konca jest dobrze.Kiedy odlacze przewod od czujnika stabilizatora wolnych obrotow glowicy to obroty na gazie spadaja do wlasciwych i wszystko jest w porzadku ale wtedy za to na benzynie nie chodzi na wolnych obrotach wogole.Po podlaczeniu przewodu sytuacja sie zmienia,na gazie znow wysokie obroty no a na benzynie chodzi.Wczesniej nigdy tak mi sie nie dzialo.W takim razie uszkodzony czujnik stabilizatora wolnych obrotow ??? Dodam ze czujnik ten znajduje sie po lewej stronie silnika pod czujnikiem temperatury. :/

_________________
Zabić muche przednią szybą moze każdy. Sztuka zrobić to szybą BOCZNĄ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2009 20:51:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
zacznij od przywrócenia sprawnego działania silnika na benzynie, a dopiero potem ustawiaj gaz.

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: