.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 11:15:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.0 ACE] słabe ciśnienie oleju
PostNapisane: 29.gru.2009 20:12:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
witam. posiadam auto jakw w temacie i problem z silnkiem jak sie olej mocno rozgrzeje to na wolnych zapala sie kontrolka od oleju, jeżdże na mobilu 10w40 na liczniku 400tyś cofnięte min 100tyś, myśle żeby założyć nową pompe oleju i wlać valvoline 10w60, silnik zapala dobrze, nie grzeje sie nic nie "wali" wnim. jakieś sugestie co do mojego pomysłu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2009 20:31:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Ciśnienie oleju nie zalezy tylko od pompy.
Proponowałbym równiez sprawdzic stan panewek na wale, bo moze sie okazać, ze mały remoncik wyjdzie drozej jak drugi silnik.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Ostatnio edytowano 29.gru.2009 20:33:51 przez ZiPi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2009 20:33:34 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
ZiPi napisał(a):
...bo moze sie okazać, ze mały remoncik wyjdzie drozej jak drugi silnik.


Tak , i na odwrót ;) kupno motoru niewiadomego stanu ;)

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2009 20:35:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Gustav napisał(a):
ZiPi napisał(a):
...bo moze sie okazać, ze mały remoncik wyjdzie drozej jak drugi silnik.


Tak , i na odwrót ;) kupno motoru niewiadomego stanu ;)
Ale wtedy będa dwa silniki z ktorych moze wyjdzie jeden dobry :peace:

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2009 20:36:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Gustav napisał(a):
ZiPi napisał(a):
...bo moze sie okazać, ze mały remoncik wyjdzie drozej jak drugi silnik.


Tak , i na odwrót ;) kupno motoru niewiadomego stanu ;)


dokładnie, silników tych za dużo nie ma a jak są to po angolach i smoła w silniku zamiast oleju, właśnie narazie bronie sie o tych panewek bo to w ujjjjjj roboty i koszta też niezłe ale myśle, że zamiast kupować niewiadomego pochodzenie silnik za 1200zł lepiej zrobić remont


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2009 20:40:57 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
hubos21 - też jestem tego zdania, wyjdzie drożej ale przynajmniej wiadomo co jest.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2009 20:44:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Fakt, nie zauwazyłem, ze masz ACE, dlatego trzeba rozebrać to co mozna i zrobic kosztorys, co się bardziej oplaca.
ACE ma tylko inną głowicę ale taki sam dól co inne dwólitrówki na wielopunktowym wtrysku. Tylko wersja z jednopunktowym wtryskiem jest inna - odpręzona, trzeba to sprawdzić, bo jesli mam racje, to sporo części będzie pasować.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2009 21:38:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ZiPi napisał(a):
Fakt, nie zauwazyłem, ze masz ACE, dlatego trzeba rozebrać to co mozna i zrobic kosztorys, co się bardziej oplaca.
ACE ma tylko inną głowicę ale taki sam dól co inne dwólitrówki na wielopunktowym wtrysku. Tylko wersja z jednopunktowym wtryskiem jest inna - odpręzona, trzeba to sprawdzić, bo jesli mam racje, to sporo części będzie pasować.

właśnie znajomy mechanik też mówił, że dół jest ten sam co w ośmiozaworówce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 22:34:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
Witam :) czy nie byłoby prościej podłączyć manometr i sprawdzić jakie jest ciśnienie oleju faktyczne ? Wtedy będziesz miał 100 % pewność , zrób test na zimnym i na gorącym i wszystko będzie oczywiste . Pozdrawiam Robert

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: