.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lut.2025 12:50:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 01:52:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Normalnie weszłem pod auto, rozkręciłem osłonę odkręciłem przegub od skrzyni zdjąłem osłonę i co zobaczyłem??
Oto własnie to, ja w tym przegubie nic poważnego nei widze, trochę bierznie zjechane ale to chyba normalne? luzów obrotowych półosi duzych nie ma, sa bardzo minimalne, luzy kółek na bieżniach tez nie wyczułem, tylko co mnie zastanowiło to czy te kółka muszą ruszać się mocno na boki, na tym trzpieniu co sa zamocowane? - bo tam mają duży luz.
Oto fotki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Co o tym sądzić, jak rozebrać ten przegub i jak sprawdzić dokładnie??
Czy żeby go zdjąć muszę usunąć ta blachę z czoła przegubu i potem wyjąc podkładkę zabezpieczająca ?? czy dobrze kojarzę??

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 14:42:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2007 12:41:35
Posty: 94
Lokalizacja: Lublin
Cześć,

Co prawda u mnie przegub wygląda zupełnie inaczej i były widoczne gołym okiem wżery w bieżniach po wyjęciu tego tripoda ze środka. By go wyjąć trzeba zobaczyć jak jest zabezpieczony - najlepiej w Etce. Na tych zdjęciach co wkleiłeś widać trochę wyrobione bieżnie. Ale ciężko mi jest ocenić to nie widząc całego przegubu na stole. Prawdę mówiąc to mechanikiem jest mój szwagier ale pomagam mu bardzo czynnie.

pozdrawiam i szczęścia w NR.

_________________
była Srebrna strzala 1.8ADR+LPG SEKWENCJA IV GEN.
jest Srebrna strzala 1.8ARX TQ + BRC24
jest A3 8L 1.9TDI AGR - żony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 16:18:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Czy wibracje/drgania wystepowaly od razu po wgraniu softa?

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 16:39:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Ja bym sugerował zmianę paliwa. Prawdopodobnie problem pojawił się wraz z zimowym paliwem (inna dynamika spalania).
Dodatkowo trzeba przyciąć krzywą momentu obrotowego w problematycznym zakresie bo się nie wyrabia sztywność układu - daj seryjny soft i znikną drgania.

Co do przegubów to można zamienić kielichy stronami (prawy z lewym - sądzę że na wstecznym nie są wybite :))

Powodzenia!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 21:23:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
dejf napisał(a):
Czy wibracje/drgania wystepowaly od razu po wgraniu softa?

A więc było to tak:
autko bez czipa, nic mu nie dolegało.
założony chip, ja pod wpływem emocji spaliłem sprzęgło ale jeździć się dało, tak jeździłem jakieś 3-4 miesiące, potem już nie dało się normalnie wyprzedzać więc przyszła pora na wymianę sprzęgła, docisku i dwumasy, wszystko fioletowe.

po założeniu kpl sprzęgła wszystko było ok jakieś (kurcze niepamiętam) ale chyba przez 2 miesiące.
Potem zaczęło się trząść autko na piątym biegu przy tych obrotach 1800-2000 za jakiś czas pojawiło się to tez na czwórce, i tak jest do dziś.

Autko zbiera się na każdym biegu, silnik chodzi równo nie trzęsie się (oczywiście nie jest to V6 :) ), sprzęgło pięknie chwyta, tylko skrzynia po zmianie oleju na nowy - to był błąd!!!! chodzi gorzej na zimnym silniku, po rozgrzaniu jest dobrze.

To_JA_! napisał(a):
Ja bym sugerował zmianę paliwa. Prawdopodobnie problem pojawił się wraz z zimowym paliwem (inna dynamika spalania).
Dodatkowo trzeba przyciąć krzywą momentu obrotowego w problematycznym zakresie bo się nie wyrabia sztywność układu - daj seryjny soft i znikną drgania.

Co do przegubów to można zamienić kielichy stronami (prawy z lewym - sądzę że na wstecznym nie są wybite :))

Powodzenia!


paliwo tankuję na róznych stacjach: Orlen, BP, Statoil, Shell i zawsze te leprze typu Verva, V-Power,
i na każdym jest tak samo :/
Nie o to mi chodzi żeby zmieniać soft na seryjny tylko żeby chodziło na tym co jest.
A jeszcze co masz na myśli sztywnośc ukladu?? To takie szerokie pojęcie że aż strach mi myśleć o takim podejściu do mojej sprawy :)

A i co do przegubów:

Mam w tej chwili taki model jak widzicie na zdjęciach marka GKN (oryginalne) gumy LOBRO, dzisiaj byłem w sklepie ale nei mogłem odebrać więc kolega odebrał nowe przeguby, ja otweiram pudełka i widze zupełnie inny model niż ten co mam.
Sa one z firym Ruville nr 75455S
i zbydowane na kulkach, guma (osłona) jest inna bo zakończona metalowym pierścieniem z otworami na śruby.
Czy taki przegub będzie odpowiedni i czy lepiej nie poszukac jakiegoś w takim stylu co mam teraz czyli na tych trzech łozyskach (tripod)

Co o tym wszystkim myślicie???

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 22:39:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Przestań kombinować i jeżeli trzęsie naprawdę mocno to w zakresie 1800-1950 zmniejsz dawkowanie max (krzywa momentu) o około 4-5mg, jeżeli słabiej to wystarczy 3mg. Jestem nieomal pewny że tuner przesadził lub przecenił stan twoich wtrysków a one dają troszkę inną "dynamikę" spalania i dlatego drży. W moim pojeździe jest spoko ale na ori końcówkach z większym przebiegiem muszę dawać nawet 3-4mg mniejsze dawki w obrotach rezonansu wału.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 22:57:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
To_JA_! napisał(a):
Przestań kombinować i jeżeli trzęsie naprawdę mocno to w zakresie 1800-1950 zmniejsz dawkowanie max (krzywa momentu) o około 4-5mg, jeżeli słabiej to wystarczy 3mg. Jestem nieomal pewny że tuner przesadził lub przecenił stan twoich wtrysków a one dają troszkę inną "dynamikę" spalania i dlatego drży. W moim pojeździe jest spoko ale na ori końcówkach z większym przebiegiem muszę dawać nawet 3-4mg mniejsze dawki w obrotach rezonansu wału.


Tez sadze ze w tym tkwi problem. Stare sprzeglo nie bylo w stanie przeniesc takiego momentu, a nowe dotarło sie i chce ale drży (moze powinienes wzmocnic..?)
U mnie jest dos*ane koksu całkiem porządnie i tez jak klepne w podloge to i na 3ce leciutko zawibruje, nie mówiąc o wyższych biegach, ale po prostu w tym zakresie obrotow (1800-2100) staram sie nie gnieść tak mocno i jest git...ale jak trzeba to i zawibruje :): raczej lubie te wibracje i nie przeszkadzają mi one ;)

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 23:50:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
tyle tylko że te wibracje u mnie nie są jakieś lekkie :)
To jest raczej coś takiego jak byś na ten moment wjechał na stara brukową uliczkę i na dodatek z fest dziurami. Jak by całe auto się rozpadało i w tym momencie czuć żę auto nei przybiera tak na prędkości jak powinno.

Dobra zostawiam te przeguby!!!

Jakie logi najpierw porobić żeby cokolwiek ocenić??

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2009 09:00:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
dejf napisał(a):
U mnie jest dos*ane koksu całkiem porządnie i tez jak klepne w podloge to i na 3ce leciutko zawibruje, nie mówiąc o wyższych biegach, ale po prostu w tym zakresie obrotow (1800-2100) staram sie nie gnieść tak mocno i jest git...ale jak trzeba to i zawibruje :): raczej lubie te wibracje i nie przeszkadzają mi one ;)


Ja bym traktował poważnie taki objaw jakim są drgania, zwykłe drgania skrętne wału powodują jego przeciążenie i z czasem mogą spowodować zmęczeniowe pęknięcie wału. Zamiast cieszyć się "wibratorem" sugeruję odjąć 2-3mg dawki w tym zakresie - skoro piszesz że są lekkie. Trwałość silnika jest bardzo ważna jednak. Na początek można spróbować adaptować dawkę na jałowym do poziomu 5-6mg co prawda osłabisz silnik w całym zakresie o 2-3mg ale może uratujesz wał przed katastrofą.

Drugi kolega ma duże drgania i silnik słabo przyspiesza - prawdopodobnie "tjuner" przesadził nie tylko z dawką ale również z wyprzedzeniem kąta wtrysku i to dość mocno. W efekcie masz ogromne piki ciśnienia nad tłokiem które nie dość że mogą uszkodzić korbowód to na co dzień niszczą panewki bo po przekroczeniu pewnego nacisku jednostkowego nawet najlepszy olej nie da rady utrzymać filmu olejowego.

Powodzenia!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2009 09:17:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
To_JA_! napisał(a):
dejf napisał(a):
U mnie jest dos*ane koksu całkiem porządnie i tez jak klepne w podloge to i na 3ce leciutko zawibruje, nie mówiąc o wyższych biegach, ale po prostu w tym zakresie obrotow (1800-2100) staram sie nie gnieść tak mocno i jest git...ale jak trzeba to i zawibruje :): raczej lubie te wibracje i nie przeszkadzają mi one ;)


Ja bym traktował poważnie taki objaw jakim są drgania, zwykłe drgania skrętne wału powodują jego przeciążenie i z czasem mogą spowodować zmęczeniowe pęknięcie wału. Zamiast cieszyć się "wibratorem" sugeruję odjąć 2-3mg dawki w tym zakresie - skoro piszesz że są lekkie. Trwałość silnika jest bardzo ważna jednak. Na początek można spróbować adaptować dawkę na jałowym do poziomu 5-6mg co prawda osłabisz silnik w całym zakresie o 2-3mg ale może uratujesz wał przed katastrofą.

Powodzenia!


niech pokaze logi z 001 i 008 ... zobaczymy jak to orientacyjnie wyglada ...

moze te drgania to dwumas i sprzeglo ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2009 09:22:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Adaptacja dawki da od razu odpowiedź, czy przyczyna tkwi w softowym przeciążeniu mechaniki silnika. Jeżeli dwumas się nie wyrabia to i tak on przeżyje a wał pęknie od tych udarów.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2009 09:28:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
To_JA_! napisał(a):
Adaptacja dawki da od razu odpowiedź, czy przyczyna tkwi w softowym przeciążeniu mechaniki silnika. Jeżeli dwumas się nie wyrabia to i tak on przeżyje a wał pęknie od tych udarów.


owszem .... tylko trzeba pamietac ze czasami zakres adaptacji dawki na wolnych jest dosyc "krotki" i trzeba pukac w nastawniik ....

ale jak najbardziej trzeba zaczac od zjechania w dol adaptacja .... ;)


co do przedmiotowego AWX-a to po przeczytaniu rowniez stawiam na mocny soft ... tutaj logi tez daly by jakies poglad ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2010 19:08:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Tak na szybko dzisiaj zrobiłem logi ale tylko i wyłącznie statyczne, nie mam na razie warunków zrobić dynamiczne, wklejam wszystko co udało mi się zrobić:

N000
Obrazek

N001
Obrazek

N002
Obrazek

N003
Obrazek

N004
Obrazek

N005
Obrazek

N007
Obrazek

N008
Obrazek

N009
Obrazek

N010
Obrazek

N011
Obrazek

N012
Obrazek

N013
Obrazek

N015
Obrazek

N016
Obrazek

N020
Obrazek

N023
Obrazek

BS000
Obrazek

BS003
Obrazek

BS004
Obrazek

BS011
Obrazek


Wiem że potrzebne są dynamiczne ale może coś po tych logach będzie już widac??
Dynamiczne postaram się jak najszybciej zrobić:)

proszę o porady

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Ostatnio edytowano 06.sty.2010 19:17:30 przez teodor2424, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2010 19:13:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Daj dynamiczne 008 i 001 oraz statyczną 001.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2010 12:41:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
I jak Teodor znalazles przyczyne?

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2010 18:46:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
OJ PANOWIE TJUNERZY ..... smiac mi sie chce. Spece.... :D
Owszem...ma dolane paliwa z dolu, wiem bo robilem tego softa.
Nie jest tam masakra ale tez mialo byc duzo wlasciciel chcial CZUC moc
Wiec nie straszcie czlowieka pisaniem bzdur jak nie wiecie kto dlubie w ECU. Za duzo tego przez moje rece przeszlo bym walil 65mg od 1600obr jak jakis poczatkujacy.
Ja bym stawial na przeguby ew. wadliwe NOWE kolo dwumasowe (ostatnio mialem 2 reklamacje na Sachsa). W ostatecznosci mozna wymiec oringi na pompkach. Czesto one sa przyczyna roznych anomali.

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2010 19:18:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
rob555 napisał(a):
OJ PANOWIE TJUNERZY ..... smiac mi sie chce. Spece.... :D
Owszem...ma dolane paliwa z dolu, wiem bo robilem tego softa.
Nie jest tam masakra ale tez mialo byc duzo wlasciciel chcial CZUC moc
Wiec nie straszcie czlowieka pisaniem bzdur jak nie wiecie kto dlubie w ECU. Za duzo tego przez moje rece przeszlo bym walil 65mg od 1600obr jak jakis poczatkujacy.
Ja bym stawial na przeguby ew. wadliwe NOWE kolo dwumasowe (ostatnio mialem 2 reklamacje na Sachsa). W ostatecznosci mozna wymiec oringi na pompkach. Czesto one sa przyczyna roznych anomali.

Do tego momentu nie wiadomo bylo kto robil softa wiec watpliwosci byly uzasadnione... :) W takim razie ja stawiam na nowy kpl sprzegła - spotkalem sie z przypadkami gdzie po wymianie bylo tylko nieco lepiej jak przed.
pozdr

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2010 21:01:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
Spoko....ostatnio tuning TDI stal sie tak popularny ze kazdy "szpec" co liznal temat staje sie "Autorytetem" wlasnie wtedy jak obsmarowywuje robote innych. I to nie wazne czy o sofcie z allegro mowa czy np Rogala....
Jestem na to uczulony....znajomy z konkurencji wlasnie tak zaczynal ze obsmarowywal mi dupsko na prawo i lewo majac grono swoich wyznawcow ktorzy na kazdym spocie powtarzali jego durnoty.

Kiedy zaczal sam robic wiecj to juz przycichl bo i jemu zdarzyly sie gorsze silniki, pofalowane wykresy i kopcace auta. A tak to przeciez latwo TDI zrobic dajac 30% bezdymnych KM....

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2010 21:57:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Robert ja nei tweirdzę że to soft, przyczyn szukałem gdzie indziej, ale jak do tej pory nigdzie nei znalazłem.
Nowe przeguby wewnętrzne leżą w kartonikach na warsztacie i czekają na wymianę ale nie jestem pewien czy to one więc się wstrzymuję od wymiany.
ja koksu chciałem ale tak żeby było czuć moc i również silnik nie został rozsadzony na części po przejechaniu 10kkm :)
Wiem wiem za dużo wymagam takie rzeczy to tylko w Erze :)

Mam pytanie czy mógłbym się jakoś z Tobą umówić na diagnozę tych dziwnych zachowań autka?? czy jesteś w stanie określić co się może dziać??
Kurcze dwumasę kupowałem wysyłkowo od Adam12 i jestem ciekawy jak wygląda rozpatrzenie reklamacji??
Kurcze rozkręcać skrzyni mi się jeszcze raz za bardzo mi się nie chce, ale jak trzeba będzie to cóż...

kurcze warunki pogodowe nie pozwalają mi na dynamiczne logi więc w najbliższym czasie ich nie będzie, cóż szkoda bo tak może coś więcej by się okazało :/

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2010 22:15:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
teodor ja nic nie sugerowalem do Ciebie. Szukasz dobrze i w dobrym kierunku. Sluchaj ja tam bym przeguby zamienil miejscami (nim nowe zalozysz) i sprawdzil co i jak.

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: