.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 14:41:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B4 1Z] ile kosztuje podkręcenie do 110KM???
PostNapisane: 27.gru.2009 08:13:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2009 15:28:55
Posty: 12
Lokalizacja: Inowrocław
Witam chciałbym sie dowiedziec ile to kosztuje kto robi w kujawko-pomorskim i czy silnik sie nie rozyspie ????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B4 1Z] ile kosztuje podkręcenie do 110KM???
PostNapisane: 27.gru.2009 09:20:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
artur111222 napisał(a):
Witam chciałbym sie dowiedziec ile to kosztuje kto robi w kujawko-pomorskim i czy silnik sie nie rozyspie ????


rozsypie sie jeśli silnik jest w stanie do rozsypania - co do kosztów miedzy 900 a 1500 zł zalezy od firmy która robi wirusa - ja osobiście doradzam tobie przed zawirusowaniem doprowadzić autko do serii (w-y-tryski, turbo , egr )zniwelowac wszelakiego rodzaju wycieki (jeśłi są) i wtedy bawić sie w wirusa

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 18:39:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
10gr za pomoca opornika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 10:14:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Masz A4 czy B4... bo w temacie jest maslo maslane...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 14:11:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
W A4 już były AHU a 1Z out Można się domyślic w ten sposób że chodzi o 80 raczej :peace: Chociaż wszystko możliwe :):

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 14:29:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Adamer napisał(a):
W A4 już były AHU a 1Z out Można się domyślic w ten sposób że chodzi o 80 raczej :peace: Chociaż wszystko możliwe :):

http://www.audiklub.org/silniki/1z/all/ ... 4/all.html :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2009 18:40:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Adamer napisał(a):
W A4 już były AHU a 1Z out Można się domyślic w ten sposób że chodzi o 80 raczej :peace: Chociaż wszystko możliwe :):

1Z i AHU to jeden pies ...

W temacie: najpierw doprowadzenie motorka do względnego porządku - później chipsowanie. Koszt circa 1000 zł.
Zdrowy 1Z/AHU pojedzie ze 115 KM i 280 Nm.
Mój Caddy AHU pojechał 116/282 , tyle że chwilę wcześniej dostał nowe turbo z hybrydką ;)
Seria wypluła 98 / 212 ...

To tak dla zobrazowania jak powinien pojechać zdrowy motorek.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2009 21:22:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
Baskecior napisał(a):
Adamer napisał(a):
W A4 już były AHU a 1Z out Można się domyślic w ten sposób że chodzi o 80 raczej :peace: Chociaż wszystko możliwe :):

1Z i AHU to jeden pies ...

W temacie: najpierw doprowadzenie motorka do względnego porządku - później chipsowanie. Koszt circa 1000 zł.
Zdrowy 1Z/AHU pojedzie ze 115 KM i 280 Nm.
Mój Caddy AHU pojechał 116/282 , tyle że chwilę wcześniej dostał nowe turbo z hybrydką ;)
Seria wypluła 98 / 212 ...

To tak dla zobrazowania jak powinien pojechać zdrowy motorek.


zgadzam sie z kolegą Przemkiem w całej rozciągłości :D w mojej B4 w serii wyszło 93 KM + 218Nm a po chipsie 115 KM + 283Nm - power by Diagtronik na seryjnym turbo :jezor: ale Basket jezdził nią i widział wykresy wiec moze potwierdzić ze mówie prawde , oczywiście przed wirusem w aucie zostały zapędzone do zagrody wszystkie koniki :) co z konskiego na nasz znaczy ze doprowadziłem auto do stanu fabrycznego - no prawie hehe
spalanie ON na poziomie z przed wirusa, oraz zero dymu za samochodem i ten niezapomniany syk powietrza zasysanego do silnika - bezcenne :peace:

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 11:29:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2009 20:45:26
Posty: 5
Lokalizacja: Opole
Jeśli zdecydujesz się na chipa w prawdziwej firmię tuningowej to tam przed zachipowaniem sprawdzą stan silnika i powiedzą Ci co trzeba doprowadzić do ładu, jeśli coś nie domaga.

AHU i 1Z to konstrukcyjnie prawie identyczne silniki... minimalne różnice są.
Różnicą również z tego co pamętam jest ECU w AHU 16bit, w 1Z - 8bit.

Dobry chip zawsze zaczyna się od diagnostyki silnika...

jeśli będziesz miał motor w dobrej kondycji to dobrym programem na całkowitej serii osprzętu 115-120 da się wycisnąć :)

Nie polecam żadnych boxów, oporników itp... to jest syf i oszukiwanie sterownika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2010 09:55:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lut.2009 07:52:43
Posty: 45
Lokalizacja: Podkarpacie/RZE
Cytuj:
Różnicą również z tego co pamętam jest ECU w AHU 16bit, w 1Z - 8bit.


Z tego co mi wiadomo to w młodszych 1Zetach także był ECU 16 bit.

Cytuj:
jeśli będziesz miał motor w dobrej kondycji to dobrym programem na całkowitej serii osprzętu 115-120 da się wycisnąć Smile


Da się i więcej wycisnąć ale to już troszkę za dużo turbo by pompowało. Wg mnie optimum to 108-112 PS na zdrowym motorze. Do tego wtryski i 120 PS spokojnie ogarnie i pewnie blisko 300NM. :D
Oporniki itp to shitt na krótki czas który niczego dobrego nie przynosi. :/ Kupę dymu i tyle. :(:

Cytuj:
i ten niezapomniany syk powietrza zasysanego do silnika - bezcenne n


stawsz mówisz o BLOW OFF-ie??

_________________
b4 limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2010 10:07:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
Cytuj:
stawsz mówisz o BLOW OFF-ie??



nie nie miałem blow-a - a szkoodaaa :D

zjawisko zasysania wystepowało co jak to nasz kolega klubowy Baskecior powiedzial - "chłopie ale masz powietrze odblokowane - mój AFN miałby z tobą cięzko " i ten niezapomniany wyraz twarzy po przejażdzce moim turbognojem a wyglądał mniej wiecej tak - :D hehe - tak na marginesie szwagra A4 salonowe 1.9 TDI PD miał spore problemy :peace:

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2010 13:11:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2009 20:45:26
Posty: 5
Lokalizacja: Opole
Niki20 napisał(a):
Cytuj:
Różnicą również z tego co pamętam jest ECU w AHU 16bit, w 1Z - 8bit.


Z tego co mi wiadomo to w młodszych 1Zetach także był ECU 16 bit.

Cytuj:
jeśli będziesz miał motor w dobrej kondycji to dobrym programem na całkowitej serii osprzętu 115-120 da się wycisnąć Smile


Da się i więcej wycisnąć ale to już troszkę za dużo turbo by pompowało. Wg mnie optimum to 108-112 PS na zdrowym motorze. Do tego wtryski i 120 PS spokojnie ogarnie i pewnie blisko 300NM. :D
Oporniki itp to shitt na krótki czas który niczego dobrego nie przynosi. :/ Kupę dymu i tyle. :(:


Tak, chyba masz racje w nowszych 1Z były 16 bitowe sterowniki, sorry za pomyłkę.

Da się więcej na serii wyciągnąć - racja, ale ten osprzęt długo na tym nie pociągnie :(:
Chodziło mi o mocny, ale bezpieczny program dla silnika. :peace:

Dodając tylko wydajniejsze wtryski do 130 KM da się dojść i moment pewnie ok. 300 Nm :)

Z opornikami, boxami się zgadzam jest to zło, jak zresztą wcześniej napisałem.
Na zle zrobionym programie również może się zdarzyć kupę dymu. Co zdarza się niektórym sprzedawaczom z allegro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2010 13:35:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lut.2009 07:52:43
Posty: 45
Lokalizacja: Podkarpacie/RZE
stawsz to przy ciśnieniu np 1,4 bara już zauważalne jest zasysanie?? :): Ciekawe. :D No jeżeli mówisz, że salonowe PD miało problemy to musiało być ostro, tylko pewnie problemy z trakcją.

Cytuj:
Dodając tylko wydajniejsze wtryski do 130 KM da się dojść i moment pewnie ok. 300 Nm Smile

Dokładnie. :d

_________________
b4 limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2010 17:36:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
nie no nie mówie ze jechaliśmy z PD łeb w łeb ale nie odjechał mi dalej jak na 2m . wynik mierzony gtechem to 0-100 km/h - 10,04 a na królewskim dystansie 400m wyrzygało - 14,18 bodajze a A4 1,8 Turbo pamietam - jechało zaraz po mnie - miało wynik 14,16 wiec usmiałem sie wtedy co nie miara :D

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 01:28:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
rh.rally napisał(a):
Jeśli zdecydujesz się na chipa w prawdziwej firmię tuningowej to tam przed zachipowaniem sprawdzą stan silnika i powiedzą Ci co trzeba doprowadzić do ładu, jeśli coś nie domaga.

AHU i 1Z to konstrukcyjnie prawie identyczne silniki... minimalne różnice są.
Różnicą również z tego co pamętam jest ECU w AHU 16bit, w 1Z - 8bit.

Dobry chip zawsze zaczyna się od diagnostyki silnika...

jeśli będziesz miał motor w dobrej kondycji to dobrym programem na całkowitej serii osprzętu 115-120 da się wycisnąć :)

Nie polecam żadnych boxów, oporników itp... to jest syf i oszukiwanie sterownika.

1Z > 93 roku i AHU mają identyczne graty i ECU.

120 KM ze zdrowego 1Z`ta to Batory do spółki z pogonią ekoterrorystów za twoim autem przy każdym starcie spod świateł ;)
Aby pobawić się 1Z`tem trzeba po prostu zrobić z niego AFN`a i kręcić ile wlezie ... :D
Jak to w Audi/VW - klocki Lego ... poskładać i do dzieła :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 04:14:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
stawsz napisał(a):
a A4 1,8 Turbo pamietam - jechało zaraz po mnie - miało wynik 14,16 wiec usmiałem sie wtedy co nie miara :D


Musiało nie trzymać serii ;)

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 08:32:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lut.2009 07:52:43
Posty: 45
Lokalizacja: Podkarpacie/RZE
Bliżej wiosny napiszę ile wyciągłem z mojego poczciwego 1Z'eta :P Myślę, że dupy będzie urywać... :peace: :peace:

_________________
b4 limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 08:00:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Baskecior napisał(a):

120 KM ze zdrowego 1Z`ta to Batory do spółki z pogonią ekoterrorystów za twoim autem przy każdym starcie spod świateł ;)


sa wyjatki .... np.ex-B4 J@cka ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Ostatnio edytowano 07.sty.2010 12:08:10 przez spanky, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2010 11:32:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
dokładnie tak było,
przypomnę, ze seria wypluła 103 PS i 225 Dr Niutona :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2010 22:30:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Moja stara B4 :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/661 ... f11bf.html

na 8 bit ECU i map sensorze max 1 bar... i tyle Rogal ustawił :)

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: