.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 10:46:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c3 2.3nf 90r]kody błyskowe
PostNapisane: 02.sty.2010 06:41:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2007 13:25:22
Posty: 90
Lokalizacja: Braniewo
Witam wszystkich w nowym roku.Próbowałem wczoraj wywołać w swoim cygarze kody błyskowe,podłączyłem wszystko według schematu http://s2central.net/blinkhow.html tylko u mnie zamiast niebieskiego złącza jest żółte(nie wiem czy kolor ma znaczenie)i nic sie nie dzieje.Dioda leciutko sie swieci po wpięci jej w gniazda a po zamknięciu obwodu włącznikiem nie reaguje ,nie ma żadnych błysków ani przerw w świeceniu.Czytałem na forum ze u innych kolegów silniki dziwnie chodzą po podłączeniu diody i nie pracuje obrotomierz,a u mnie nie ma żadnej różnicy czy dioda jest wpięta czy nie.Proszę o jakieś sugestie i porady.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2010 08:51:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
http://www.smsnet.pl/~median/zlacze_diag.htm
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ght=zlacze

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2010 09:23:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2007 13:25:22
Posty: 90
Lokalizacja: Braniewo
czytałem juz wszystkie te posty ale tam sa w zlaczach dwie kostki czrna i biala a u mnie jest zlacze skladajace sie z 3 kostek czarnej,brazowej i zoltej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2010 10:39:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:07:50
Posty: 323
Lokalizacja: Kraków
O kodach było juz na forum, poszukaj w szukajce KODY BŁYSKOWE a po drugie, cygaro NF ma 2 kostki pod kierownicą na wysokości nad lewą nogą. I masz racje że obroty mają wariowac i licznik. Zresztą wsyztsko jest tu opisane bo ja sie błyskałem też z opisu forumowiczów.

_________________
Było Coupe 2.3 NG
Jest B4 2.8 V6 AAH
Nastepne bedzie 2.7bT albo 2.2T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2010 11:13:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
O ile pamiętam, to ja podłączałem się chyba prosto w sterownik (stary typ NF). No i trzeba było pomachać bezpiecznikiem w przekaźniku pompy paliwa.

Ale to było dawno i nieprawda. Ale kody uzyskałem :D

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2010 11:47:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
Mariog - sprawdź czy masz w puszce bezpieczników w podszybiu przekaźnik koloru szarego z tego co pamiętam - wyróżnia się pośród innych tym, że posiada jakby gniazdo na bezpiecznik dokładnie chodzi o coś w tym stylu:

Obrazek

na włączonym silniku wkładasz bezpiecznik w to gniazdo na 5 sek i wyjmujesz, patrzysz na zegary czy mruga Ci kontrolka "engine check" - zliczasz te mrugnięcia i masz kody. Następny kod wyzwalasz tak samo, czyli znowu wkładasz bezpiecznik 5 sek. i wyjmujesz. Koniec kodów/brak usterki to cztery długie mrugnięcia.

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2010 12:39:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
alexhawk napisał(a):
na włączonym silniku wkładasz bezpiecznik w to gniazdo na 5 sek i wyjmujesz, patrzysz na zegary czy mruga Ci kontrolka "engine check" - zliczasz te mrugnięcia i masz kody. Następny kod wyzwalasz tak samo, czyli znowu wkładasz bezpiecznik 5 sek. i wyjmujesz. Koniec kodów/brak usterki to cztery długie mrugnięcia.


O tak właśnie robiłem, z tym, że musiałem sobie dorobić kontrolkę, bo ta na liczniku nie działała. A podpinałem się wg schematów.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2010 12:50:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2007 13:25:22
Posty: 90
Lokalizacja: Braniewo
W swoim nf mam pod kierownica 3 gniazda.Próbowałem tez wkladac bezpiecznik w przekaznik pompy tylko tyle ze ja nie mam kontrolki engine check.rodzynek pytanie do Ciebie w jaki sposób dorobiłeś kontrolke i gdzie ja wpinałeś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2010 13:33:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Zmusiłeś mnie do przeszukania schematów.

A Ty znajdź przewód brązowo-zielony łączący pin 3 sterownika wtrysku z pinem 13 sterownika zapłonu. Z tej 13 kabelek idzie dalej do przekaźnika pompy paliwa (styk w skrzynce bezpiecznikowej I La) - styk 49.

Czyli najprościej będzie wyciągnąć przekaźnik pompy, w jego gnieździe odszukać styk 49 i włożyć tam cienki kabelek, podpiąć go do żarówki (a drugi biegun do masy), włożyć na powrót przekaźnik i bawić się jak napisano wyżej.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2010 14:59:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2007 13:25:22
Posty: 90
Lokalizacja: Braniewo
Wielkie dzieki za zainteresowanie i pomoc,zaraz biegne do garazu i bede probowal,jak cos uda mi sie zdzialac do dam znac co i jak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2010 16:08:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2007 13:25:22
Posty: 90
Lokalizacja: Braniewo
Właśnie wróciłem z garażu,po wpięciu diody w styk 49 cały czas swieciła się a po włożeniu bezpiecznika w przekaznik gasła lecz to nie wywoływało zadnego kodu.Dopiero po podłączeniu diody według chttp://www.smsnet.pl/~median/zlacze_diag.htm udało mi się wywołać kody.Mogłem zrobić tak od razu lecz zmyliło mnie trzecie (żółte) gniazdo,do czego ono służy?Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc i zainteresowanie.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2010 19:13:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
a to nie jest linia K L ? ja tak mam w C4 i wpinam tam normalne złączki diagnostyczne VAG do kompa z linią K L

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2010 22:39:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:07:50
Posty: 323
Lokalizacja: Kraków
alexhawk napisał(a):
a to nie jest linia K L ? ja tak mam w C4 i wpinam tam normalne złączki diagnostyczne VAG do kompa z linią K L


Cygaro tylko wybłyskasz. C4 i B4 (np moje) juz na VAG ewentualnie na BOSCHa na igłach.

_________________
Było Coupe 2.3 NG
Jest B4 2.8 V6 AAH
Nastepne bedzie 2.7bT albo 2.2T


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: