.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 22:13:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: S6 4,2 quattro LPG prosba o opinie
PostNapisane: 03.sty.2010 01:21:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 01:18:04
Posty: 14
mam pytanie czy do tego auta mozna wsadzic taki silnik i przelozyc insalacje gazowa??

silnik http://www.allegro.pl/item871367324_sil ... zesci.html

auto http://allegro.pl/show_item.php?item=870187173


Ostatnio edytowano 03.sty.2010 12:19:10 przez romuus, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 09:13:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
pogadaj z Bilu moze ci sprzeda swoje :jezor:

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 10:46:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2009 10:50:03
Posty: 50
Lokalizacja: Lublin
Co do tego wózka to ciężko coś napisać. Mało zdjęć całego auta. A jeżeli chodzi w ogóle o ten model autka to na forum mnóstwo o tym pisane było.

4.2 bardziej znosi gaz niz 2.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 10:48:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 01:18:04
Posty: 14
SzwagierLbn napisał(a):
Co do tego wózka to ciężko coś napisać. Mało zdjęć całego auta. A jeżeli chodzi w ogóle o ten model autka to na forum mnóstwo o tym pisane było.

4.2 bardziej znosi gaz niz 2.2 :)


mi chodzi o to czy jak kupie taki woz to bede nim jezdzil bezproblemowo czy co jakis czas trezba dokladac. interesuje mnie jeszcze koszt wymiany plynow, filtrow, hamulcow, rozrzadu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 10:52:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2009 10:50:03
Posty: 50
Lokalizacja: Lublin
Hehe to już zależy od zużycia samochodu i o to jak będziesz o niego dbał. Uchodzi mit ,że 4.2 jest silnikiem idioto odpornym. Ale wogóle eSka to są koszta. Przed zakupem musisz być świadomy spalania i kosztów ew. napraw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 11:10:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
romuus napisał(a):
mi chodzi o to czy jak kupie taki woz to bede nim jezdzil bezproblemowo czy co jakis czas trezba dokladac. interesuje mnie jeszcze koszt wymiany plynow, filtrow, hamulcow, rozrzadu


Chłopie, przymierzasz się do kilkunastoletniego auta, które swojego czasu było jednym z topowych modeli. Chyba logicznym jest, że "co jakiś czas coś trzeba dokładać" :056: I z pewnością więcej, niż w przypadku 80-tki :peace:
Zadaj sobie choć trochę trudu i użyj SZUKAJKI- znajdziesz tam dosłownie wszystko :!!:

SzwagierLbn napisał(a):
Ale wogóle eSka to są koszta.

Kolejny wieszcz... :> A co konkretnie?

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 11:21:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Zaryzykuje stwierdzenie ze eSka w pierwszym roku kosztuje x2 czyli np 15 tys na zakup i drugie tyle na doprowadzenie wszystkiego do ładu .

Oczywisce te proporcje moga byc zmienne, wszystko zalezy w jakim stanie kupimy eSunie

Przykładowe ceny

rozrzad - 2tys z robota
Klocki np ATE 450-500
Amory komplet np sachs Advantage - 1300-1500
olej - 8 litrów + filtr np motul 350 zł
i tak dalej

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 11:36:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2009 10:50:03
Posty: 50
Lokalizacja: Lublin
martab99 - koszta eksploatacyjne przede wszystkim paliwo bo wiele osób niestety zbyt późno się orientuje ,że to pali i to nie mało. A dorzućmy jeszcze wszelkiego rodzaju wymiany. Chcemy mieć auto ze sportowym zacięciem to niestety musimy płacić więcej za części.

pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 11:55:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
licznik od plusa, więc przebiegiem bym się nie sugerował.
Poza tym pawlo5 trafnie podsumował zakup eski :peace:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 12:04:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 01:18:04
Posty: 14
BiLu napisał(a):
licznik od plusa, więc przebiegiem bym się nie sugerował.
Poza tym pawlo5 trafnie podsumował zakup eski :peace:

mam pytanie czy do tego auta mozna wsadzic taki silnik i przelozyc insalacje gazowa??

silnik http://www.allegro.pl/item871367324_sil ... zesci.html

auto http://allegro.pl/show_item.php?item=870187173


Ostatnio edytowano 03.sty.2010 12:20:30 przez romuus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 12:14:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
martab99 napisał(a):
SzwagierLbn napisał(a):
Ale wogóle eSka to są koszta.

Kolejny wieszcz... :> A co konkretnie?


konkretnie to heble 1400pln komplet i to nie z wyższej półki :d
nie każdy na codzień zdziera firmowóz
;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 12:22:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
romuus napisał(a):
BiLu napisał(a):
licznik od plusa, więc przebiegiem bym się nie sugerował.
Poza tym pawlo5 trafnie podsumował zakup eski :peace:


to jest 4,2 silnik wiec przebieg chyba nie jest najwazniejszy. to sa odporne silniki wiec im 300000km chyba nie straszne. Ty masz s6 plus moze powiesz mi na jakie rzeczy zwrocic uwage. pojade przy zakupie na stacje diagnostyczna ale i tam nie jest na 100% powiedziane ze wszystko wyjdzie

nie mam plusa, a o przebiegu nie musisz mi nic mowic bo wlasnie przekroczylem granice 350 tys i auto dalej jezdzi :):
wszystko zalezy od tego jak nalatano ten przebieg.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 12:29:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 01:18:04
Posty: 14
powiedz mi jeszcze ile wydajesz rocznie na swoje malenstwo?? nie liczac kosztow wachy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 12:44:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Mauzer napisał(a):
martab99 napisał(a):
SzwagierLbn napisał(a):
Ale wogóle eSka to są koszta.

Kolejny wieszcz... :> A co konkretnie?


konkretnie to heble 1400pln komplet i to nie z wyższej półki :d

Na szybko:
- tarcze ATE, 240 zł/szt= 480 zł/kmpl ( http://moto.allegro.pl/item850385569_ta ... s6_a8.html )
- klocki Textar= 217,50 zł ( http://moto.allegro.pl/item862116200_kl ... _ceno.html )
RAZEM: 697 zł za komplet na przód

Co jeszcze?

Mauzer napisał(a):
nie każdy na codzień zdziera firmowóz
;)

A jaki to ma związek?

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 12:49:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
romuus napisał(a):
powiedz mi jeszcze ile wydajesz rocznie na swoje malenstwo?? nie liczac kosztow wachy

pawlo5 trafnie to oszacował, choć w moim przypadku są to koszty z 2 lat (z czego pierwsze 10 tys PLN w ciągu 2 miesięcy po zakupie - w tym oczywiście instalacja LPG).

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 12:52:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
martab99 napisał(a):
[RAZEM: 697 zł za komplet na przód

Co jeszcze?


układ ham. na przodzie się nie kończy, czasem trzeba wymienić też tył :D a i jakąś zapieczoną/uszkodzoną linke recznego co w c4 bywa.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 13:02:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Mauzer napisał(a):
martab99 napisał(a):
[RAZEM: 697 zł za komplet na przód

Co jeszcze?


układ ham. na przodzie się nie kończy ;) czasem trzeba wymienić też tył :D a i jakąś zapieczoną/uszkodzoną linke recznego co w c4 bywa.

tjaaa
potem alternator padnie, sprzęgło się zacznie ślizgać i dutki lecą ;)
Reasumując:
Koszt części eksploatacyjnych jest nieco większy niż do zwykłego auta (ale bez przesady biorąc pod uwagę koszty ogólne) - kluczowe są koszty paliwa - jest LPG jest tanio, nie ma LPG jest koszmar.
W przedmiotowym aucie LPG już jest - kwestia tylko czy instalacja odpowiednia.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 13:20:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Mauzer napisał(a):
martab99 napisał(a):
[RAZEM: 697 zł za komplet na przód

Co jeszcze?


układ ham. na przodzie się nie kończy, czasem trzeba wymienić też tył :D a i jakąś zapieczoną/uszkodzoną linke recznego co w c4 bywa.


Linka hamulcowa tył C4= 99 zł oryginalna, 50 zł nowa; zrobiona na wymiar
Klocki hamulcowe tył ATE= 94 zł http://www.allcar.com.pl/sklep,2818,,,0 ... 105,0.html
Tarcze hamulcowe tył ATE= 190 zł x2= 380 zł

RAZEM: 700 zł P + 580 zł T = 1280 zł

To są ceny "z ulicy" i bez szukania...

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 13:28:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
BiLu napisał(a):
Mauzer napisał(a):
martab99 napisał(a):
[RAZEM: 697 zł za komplet na przód

Co jeszcze?


układ ham. na przodzie się nie kończy ;) czasem trzeba wymienić też tył :D a i jakąś zapieczoną/uszkodzoną linke recznego co w c4 bywa.

tjaaa
potem alternator padnie, sprzęgło się zacznie ślizgać i dutki lecą ;)
Reasumując:
Koszt części eksploatacyjnych jest nieco większy niż do zwykłego auta (ale bez przesady biorąc pod uwagę koszty ogólne) - kluczowe są koszty paliwa - jest LPG jest tanio, nie ma LPG jest koszmar.
W przedmiotowym aucie LPG już jest - kwestia tylko czy instalacja odpowiednia.


Alternator,tył rozrusznika, pompa wspomagania pasuje z C3, (tylko kółka trzaba zmienić) inne pierdoły też sa zamienne i jest mase części z zamienników jak i z rynku wtórnego, zużycia gazu w kosztach wychodzi prawie identycznie jak jazda 2,5 tdi (tylko tu się wałki nie obrócą :D ) Ogólnie auto ma jeden mankament, mechanicy się go boją jak wjeżdzasz na plac to mówią że zawaleni robotą :diabel: , jak masz troche pojęcia o majsterkowaniu, i jakieś niewielkie zaplecze warsztatowae to kupuj.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 13:38:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 01:18:04
Posty: 14
alternator byl wymieniony koles mowil, hamulce na razie gitara, rozrzad za 35 tys do wymiany i olej teraz. mowil ze na gazie chodzi dobrze. moc mniejsza niz na benzynie ale mowil ze wgniata:))
piszesz ze duzo da rade samemu zrobic. a co sadzicie o cenie za taki wozek 14750 zl??

a o co pytac jesli chodzi o instalacje?? jakiej firmy i co dalej??

BiLu napisał(a):
pawlo5 trafnie to oszacował, choć w moim przypadku są to koszty z 2 lat (z czego pierwsze 10 tys PLN w ciągu 2 miesięcy po zakupie - w tym oczywiście instalacja LPG).


ale chodzi Ci ze w tych 10 tys jest cala instalacja?? bo nie zakumalem, bo sama instalacja kosztuje kolo 5

Nie pisz czterech postów jeden po drugim. Piszemy tylko jedną wiadomość naraz. Następne będzie ostrzeżenie. Monster


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: