.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 10:49:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [c3 2.2 KU] Remont silnika czy swap?
PostNapisane: 16.gru.2009 21:27:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 00:43:30
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Witajcie

Z racji tego, że silnik w mojej audicy jest już na wyczerpaniu zastanawiam się nad remontem.W warsztacie usłyszałem,ze wyniesie to ok.od 3 do 5 tysięcy.Drugim rozwiązaniem jest swap na 2.3 7a. Czy jest sens zmieniać na 7a? Z moich wstępnych rozeznań zauważyłem, że koszt remontu i swapa yłby podobny, obecnie moje 2.2 jeździ jeszcze na zwężce, blos był/jest w planach. A jak jest z gazem w 7A?

pozdrawiam

_________________
C3 1.8S Pb+LPG 2007-06.10.2009 [*]
C3 2.2E Pb 2009-2020
B3 1.8S Pb+LPG 2013-2016
B5 1.8T Pb 2016-2021
D2 4.2 Pb+LPG 2021-?
B5 2.8Q Pb+LPG 2021-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2009 22:53:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 00:43:30
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Podbijam temat :/

Czy 7a wejdzie w miejsce KU plug n' play?
W sensie czy skrzynia, sprzęgło, przeguby ew. inne rzeczy zabanglają :?:


pozdro

_________________
C3 1.8S Pb+LPG 2007-06.10.2009 [*]
C3 2.2E Pb 2009-2020
B3 1.8S Pb+LPG 2013-2016
B5 1.8T Pb 2016-2021
D2 4.2 Pb+LPG 2021-?
B5 2.8Q Pb+LPG 2021-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2009 00:17:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Kup całe cygaro rozbite, zniszczone,lub bez prawa rejestracji, w wybranej przez siebie konfiguracji (najlepiej 2,2 T quattro) , i przełóż z niego wszystkie niedomagające leluty, a reszte puść na allegro i na złomowisko. Ja tak zrobiłem sobie Patrola, remont wyszedł zupełnie za darmo (w zasadzie jeszcze ciut zarobiłem), nie licząc włożonej pracy.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 14:47:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 00:43:30
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Twój pomysł jest jak najbardziej dobry, bo sam uważam że tak byłoby najlepiej, no ale niestety mocniejsze motory w cygaro to już tylko Turbo, czego nie bardzo bym chciał... Dlatego bardzo kusi mnie ten 7A, moc zbliżona do 2.2T natomiast silnik wolnossący. Przeglądając forum widziałem że były już swapy z 2.2, 2.3 10V na 7A. Bardzo prosze o wypowiedzi :P

_________________
C3 1.8S Pb+LPG 2007-06.10.2009 [*]
C3 2.2E Pb 2009-2020
B3 1.8S Pb+LPG 2013-2016
B5 1.8T Pb 2016-2021
D2 4.2 Pb+LPG 2021-?
B5 2.8Q Pb+LPG 2021-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 16:31:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Nigdy nie bedziesz mial pewnosci, ze drugi(nowy) silnik, bedzie dobry. Jak porzadnie zrobisz ten to bedzie latał.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: