.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 10:46:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AUDI A6 2,5 TDI 98 Auto straciło moc
PostNapisane: 23.maja.2007 19:04:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Witam
Nidawno uporałem sie z błedem 01441 czujnik niskiego poziomu paliwa, pojexdziłem parę dni zonka pojechała do pracy wraca a silnikowi brakuje mocy rozkreca sie do 2000 obrotów i tyle. Podłaczyłem pod vaga wyskoczyły błedy 01282, 01375, 01265,01028, 01262, 00741, 00553. Wymieniłem z tego czujnik masy przepływu powietrza g70 który miałem pod reka ale to nic nie pomogło pomimo że bład znikna. Proszę o pomoc i podpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2007 10:09:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2006 09:30:31
Posty: 55
Lokalizacja: Kamienna Góra
A czy silnik tak sam z siebie wchodzi max na 2000 obrotów czy silnik pracuje w trybie awaryjnym (cały czas miga kontrolka podgrzewania świec żarowych)?

_________________
A6 AVANT 2.5 TDI (AKN)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2007 20:26:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
553 uszkodzony przepływomierz lub instalacja z nim związana
741 uszkodzony lub zle zamocowany przełącznik pedału hamulca lub świateł stop
1028 przekażnik lub obwód dmuchawy
1262 zawór magnetyczny N75 coś z obwodem lub była odpinana wtyczka
1265 zawor magnetyczny N18 j.w.
1282 zawór przełaczania klapy w kolektorze ssącym j.w.
1375 jakiś problem z poduszkami silnika
wygląda to jakby samoch był po wypadku i jest uszkodzona wiązka, lub były odpinane kolejno wszystkie wtyczki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2010 20:07:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
panowie czy ktos rozwiazal ten problem-mam dokladnie taki sam

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2010 20:57:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zacznijcie od sprawdzenia dużego, płaskiego bezpiecznika znajdującego się przy ECU.
problem ten związany jest z brakiem zasilania dla wszystkich zaworów magnetycznych.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2010 21:02:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
przy ECU czy w Srodku?

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2010 23:15:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pod pokrywą plastikową, obok puszki z ECU.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2010 18:29:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Sa dwa bezpieczniki-obydwa ok
Prawdopodobnie zrobilem zwarcie srubokrentem we wtyczce od przeplywomierza, przeplywomierz raczej w porzadku bo podmienialem na inny i bylo to samo

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2010 22:52:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2010 22:46:06
Posty: 50
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Jestem tu nowy, zrobiłem to samo ze zwarciem. Możliwe że przez zwarcie we wtyczce uszkodziłeś ECU, ponieważ jest bezpośrednie połączenie Przepływka-ECU ale najpierw sprawdź jeszcze jedną rzecz.
Stoisz obok auta, od strony puszki na ECU. Wygląda to tak, że masz ECU obok te dwa duże bezpieczniki 60A parę przekaźników, ale na samym końcu patrząc w stronę drugiej strony auta za przekaźnikiem masz umieszczony bezpiecznik 20A (na 100% dobrze za nim tam zajrzyj) , on jest prawdopodobnie Twoim problemem.

Jak uporałeś się z błędem 01441 czujnik niskiego poziomu paliwa?!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2010 23:10:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
01414 akurat nie mam. Sprwdze i jutro dam znac

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2010 20:46:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Wielki dzieki i poklony SpecPC
To bylo to
Bezpiecznik wymieniony i wszystko wrocilo do mormy-jeszcze raz dzieki

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: