meszrum napisał(a):
jeżeli wyeliminujesz wszelkie czysto mechaniczne możliwe przyczyny [np. zawieszenie silnika, czy też jego mechaniczne uszkodzenie, skrzynię biegów i itp], to pozostaje układ wtryskowy jako główny podejrzany.
podobne efekty generowały wszystkie 1.9TDI PD [od 90 do 150 PS] z niesprawnym układem wtryskowym.
2.0TDI jest niezbyt szczęśliwą konstrukcją, szczególnie dla osób wrażliwych na kulturę pracy silnika. co najciekawsze, są to samochody względnie nowe... ciekawe jak będą się zachowywać za 8 lat.
wiem ale w przypadku BLB rozsypal sie uklad walkow wyrownowazajcych przy przebiegu 38 tys.OK wada fabryczna i materialowa.ASO przyznalo nowy silnik w sklad ktorego wchodzil kompletny blok z ukladem walkow , walem ,tlokami i korbami , kompletna nowa glowica , turbo , stary zostal tylko osprzet i PD.
Po odebraniu auta po naprawie , nic sie nie zmienilo drgania jak byly tak byly , zaczelasie potworna walka , serwis wymienil , kompletne sprzeglo zdwumasem , potem EGR , potem pompe podcisnein, ja nie daja wiary w to co sie dzieje na wlasna reke wymienilem poduszki silnika,kolo pasowe na wale i w koncu PD i dalej nic.No to skoro wszystko zostalo wymienione to gdzie ta nieprawnosc w ukladzie wtryskowym, PD kupielm nowe co prawda nie w ASO ale mechanik zmieniajacy je potwierdzil ze sa nowe.PO wymienianie bylo zadnej poprawy , drgawki ma jalowym jak byby tak byly i wibracje w przedziale 1800-2500 tez.Wiec moze nie wyregulawal czegos , ale skoro tamte mialy byc padakami to bez regulacji byla by jakakolwiek poprawa.
A tu nic jak bym nie widzielna wlasne oczy ajk wymienial to bym nie uwierzyl ze wymienil.
Wpienilem sie i zmienilem auto.Kupilem BRD bo mocneijszy i bardzo mi zalezalo na quattro i co .Mial na budziku 50 tys jak kupowalem , u Dealer Audi nie zadne spowadzane o niewiadmomym pochodzeniu , nie kupielm tez pierwszego lepszego tylko ogladalem tych aut z 10 i kazdym jechalem aby miec porownanie.Wybralem najlepsze z nich ( choc nie bylo specjalnej roznicy bo to wszystkie prawie nowe auta byly z niewelkim przebiegiem ) i co zrobilem z 2 tys. i zaczal mrowic na jalowym i wpadac wpodobne wbracje, co prawda sa deikatne bez porownania z tymi z BLB ale przedzial obrotow ten sam ta sama amplituda.No wiec pytam sie o co comon z tym silnikami tym bardziej ze uzetkuje auto poza PL wiec odpada problem paliwa