Z Niemcowni to już teraz mało opłacalne jest sprowadzanie 100 C4, wyjdzie Cię to samo co A6 C4, a w DE za ładną setkę też się ceni. Klepany to już teraz mało który nie był, pytanie tylko jak mocno , jeśli drobne stłuczki, przerysowania, obtarcia to żaden problem (przynajmniej dla mnie). Trochę cierpliwości i szukaj AAH lub ABC (w zależności który w lepszym stanie). Przebieg 300 kkm to jeszcze nic strasznego i nie łudź się że znajdziesz z przebiegiem 150 kkm. Godny uwagi jest też 2.5 TDI AAT, ale większość ma nalatane w ok.0.5 mln km (co też nie znaczy, że nie będą jeździć dalej

)....
Co do LPG to polecam sterownik Stag 300, wtryski Matrix i reduktor KME Silver. Jeździłem baaaardzo dużo na czerwonych Valtekach i wbrew pozorom nic takiego się nie działo, ale radzę zakładać wtryski najlepsze na jakie Cię stać.