.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 14:11:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [afn] Silnik nie odpala po przejechaniu kilku kilometrów.
PostNapisane: 08.sty.2010 22:40:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Odpalam sobie rano silnik chodzi parę minut wsiadam jadę pare kilometrów i po zgaszeniu i ponownym odpaleniu po 10min. Nie mogę uruchomić auta. Silnik jest ciepły około 60 - 65 C. Rozrusznik kręci dobrze, ale nie chce odpalić. Olej z Orlena + uszlachetniacz (nie pamiętam nazwy ten skandynawski). Czy to może być wina filtra lub przymarzającego przewodu, wydarzyło się to już 2 razy w silniejsze mrozy -10 - 15 w nocy. Drugie Audi na tej samej ropie i uszlachtniaczu chodzi ok.(silnik AKE)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2010 00:00:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
zapinales vag'a ... ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2010 21:44:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Vaga nie podlączyem jutro spróbuję


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2010 22:58:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
Jak nie mozesz odpalic to swieczka zarowa mignie na sek?

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2010 23:03:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
albo przekaźnik do ECU, albo filtr paliwa, w którym zamarza menażeria zebrana przez lata ;) .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2010 23:25:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2006 09:15:12
Posty: 125
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: A6 C5
rob555 napisał(a):
Jak nie mozesz odpalic to swieczka zarowa mignie na sek?


Po co swieczka żarowa przy tp.silnika ponad 60 st.Stawiam na filtr paliwa...

_________________
A6 C5 AVG 00 sedan 2010>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2010 15:04:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
vwmartin napisał(a):
rob555 napisał(a):
Jak nie mozesz odpalic to swieczka zarowa mignie na sek?


Po co swieczka żarowa przy tp.silnika ponad 60 st.Stawiam na filtr paliwa...

Skoro nie rozumiesz trafnie zadanego pytania, nie rób zamieszania kolego.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2010 18:53:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
meszrum dobrze typuje. Jesli mrugnie kontrolka swiec zarowych to znaczy sie ze komunikacja z ECU jest wiec odpada stacyjka czy przekaznik. Zostaje paliwo lub walniety nastawnik.

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2010 20:21:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Wczoraj rozebrałem węże przy filtrze i okazało się że nie można zassać paliwa ze zbiornika przed filtrem paliwa. Wtłoczyłem powietrze przez przewód paliwowy do zbiornika pompką do pompowania kół. Jakoś się odetkało i można było zassać paliwo. Wymieniłem filtr i zassałem paliwo do nowego filtra po kilku próbach silnik odpalił. Przejechałem od wczoraj około 30 km w kilku próbach. Dziś rano też odpalił od pierwszego dotknięcia. Wymieniłem też wężyki powrotu znowu po około roku popękały. Wieczorem mi nie odpalił, zauważyłem też że w przewodzie paliwowym pojawiają się pęcherzyki powietrza. Po odkręceniu wlewu paliwa po kilku obrotach zapalił. Czy to możliwe żeby był zapchany odpowietrzacz zbiornika i wytwarzało się takie podciśnienie że pompa nie może zassać paliwa. Czy raczej trzeba przejrzeć szczelność układu zasilania paliwem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2010 21:02:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Możliwe że na dnie zbiornika zalega letni ON i przytyka ssak ...
Do ciepłego garażu, dogrzać niech odpuści, pojechać na stację i zalać do pełna + 0,5 l. denaturatu.
Powinno pomóc.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2010 21:43:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Vag pokazał błędy 17970, 17958, rano odpalił za trzecim razem pojechałem 4 km i zgasł do teraz nie odpalił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2010 10:03:17 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
maciej_avant napisał(a):
Vag pokazał błędy 17970, 17958, rano odpalił za trzecim razem pojechałem 4 km i zgasł do teraz nie odpalił.


17970 - jest zwiazany z nastawnikiem dawki paliwa - uszkodzony/zablokowany/brudny

17958 - zawór N75 - sprawdz poleczenia do zaworu oraz sam zawór.

Te błedy wracaja po skasowaniu ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2010 12:39:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
maciej_avant napisał(a):
Vag pokazał błędy 17970, 17958, rano odpalił za trzecim razem pojechałem 4 km i zgasł do teraz nie odpalił.


problem tkwi w 17970 - nastwnik dawki paliwa - [podaj dokladny opis bledu]

zacznij od sprawdzenia kabelkologi/wtyczki od nastawnika [pompy wtryskowej]

nie zalales ostatnio jakiegos goownianego paliwa,filtr paliwa wymieniony ?

ostatecznie cos blokuje nastawnik albo poprostu zdechl i jedyny ratunek to wymiana ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2010 18:10:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Wszystko śmiga tylko zbiornik paliwa to 5 litrowy kanister w komorze silnika i nie ma żadnych pęcherzyków powietrza i odpala (na razie) bez problemów. Oczywiście trzeba było odpowietrzyć przewody wysokiego ciśnienia kluczem 17.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 73 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: