.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lut.2025 12:51:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2010 10:14:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
rob555 napisał(a):
Spoko....ostatnio tuning TDI stal sie tak popularny ze kazdy "szpec" co liznal temat staje sie "Autorytetem" wlasnie wtedy jak obsmarowywuje robote innych. I to nie wazne czy o sofcie z allegro mowa czy np Rogala....
Jestem na to uczulony....znajomy z konkurencji wlasnie tak zaczynal ze obsmarowywal mi dupsko na prawo i lewo majac grono swoich wyznawcow ktorzy na kazdym spocie powtarzali jego durnoty.


rob555 ale przeciez tutaj nikt nikogo nie obsmarowywuje ...
sam przyznales ze soft nalezy do mocniejszych [wedle zyczenia klienta] wiec jako takie przypuszczenia byly sluszne ... ;)
moze poprostu seryjne sprzeglo/dwumas ma wade fabryczna [z opisu teodora na to wyglada] i nie przenosi tak gladko jak powinno ... ot tyle ;)
poza tym mocniejsze auto wymaga innej troski [a po opisie spalonego sprzegla mozna wywnioskowac ze jej nie mialo :D] i oprocz sprzegla moze ucierpialo jeszce kilka innych elementow napedu ktore powoduja wibracje .

p.s chyba troszke za bardzo jestes uczulony ... a moze i nie ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2010 12:15:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
Moze troche tak ale naprawde czasem idzie Ci na jaja..:)
wyjasnie to tak :
Mialem kiedys AJM z niemiec na sofcie Ebay ...390Nm przy 1900obr na inercji :D
Najlepsze ze tam dwumas nie trzasl :): specjalnie sie przejechalem a wgniot w plecy masakryczny.
Tak samo kolega kupil ARL 4x4 w leonie. Wsiadam na jazde testowa a tu przy 1500obr katapulta...ale taka ze nawet mnie zaskoczylo. Patrze w logach na mapie momentu -80mg !!! od samego dolu....czasy podniesione masakrycznie. Batory taki ze nic w lusterkach nie widac. Turbina pompuje jak powalona.
Auto z francji na kolach przyjechalo...i co? I nic jezdzilo i tyle....

A ty czlowieku sleczysz nad softem by rowniotko bylo, by turbo nie boostowalo, poprawki wgrywasz itd...robota wrecz artystyczna...i zawsze cos sie sra.

Dobra wyzalilem sie
:peace:

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2010 12:26:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
rob555 napisał(a):

A ty czlowieku sleczysz nad softem by rowniotko bylo, by turbo nie boostowalo, poprawki wgrywasz itd...robota wrecz artystyczna...i zawsze cos sie sra.



kiedys 400 nm w przedziale 1800 -2300 rpm robilo wrazenie ...
teraz ma byc 400 nm w przedziale 2000-4000 rpm albo i dluzej ... :):

p.s nie ma cos sie oszukiwac ... wiedza uzytkownikow samochodow jest o wiele wieksza niz byla kiedys to i wymagania rosna ,poza tym auta są coraz starsze a mocy ma byc jak najwiecej :diabel: to i co chwila w nich cos kuca ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2010 16:02:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Nie uwazam sie za speca ani za tjunera...
Pan tjuner zrobil soft i skasował szmal i nie wolno zlego slowa powiedziec... bo sie nie znacie...
... nic nie mozna napisać...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2010 20:21:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
przemik napisał(a):

Pan tjuner zrobil soft i skasował szmal i nie wolno zlego slowa powiedziec... bo sie nie znacie...


Czytaj ze zrozumieniem. Nie mozna obsmarowywac kogos roboty na odleglosc, dla zasady.

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2010 20:25:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
rob555 napisał(a):
przemik napisał(a):

Pan tjuner zrobil soft i skasował szmal i nie wolno zlego slowa powiedziec... bo sie nie znacie...


Czytaj ze zrozumieniem. Nie mozna obsmarowywac kogos roboty na odleglosc, dla zasady.

Przeciez teoretycznie powodem objawów nadmienionych przez Teodora moze byc niefachowy soft... :) bo nikt przeciez nie powiedzial ze na pewno jest.

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2010 23:40:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Ja nie mam do nikogo pretensji, ale ten soft to pierwsze co słyszę że u mnie jest ten z górnej granicy mocy, że jest mocniejszy niż średnie. tego dowiedziałem się dopiero teraz od Rob555, ja prosiłem tylko tyle żeby autko się nei wysrało i jeździło jak najdłużej i żeby soft był odczuwalny i tutaj się zgadza jest odczuwalny i to jest ok ale z tym że coś drga to faktycznie może nie być wina softu tylko fabrycznie wadliwego dwumasu Sachs.

liczę Rob na pomoc mam nadzieję że zerkniesz w moje autko i się wypowiesz na temat jego bolączek.

Kiedy Rob ma trochę wolnego czasu na rozpoznanie tematu???

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2010 23:55:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
teodor2424 napisał(a):
Ja nie mam do nikogo pretensji, ale ten soft to pierwsze co słyszę że u mnie jest ten z górnej granicy mocy, że jest mocniejszy niż średnie. tego dowiedziałem się dopiero teraz od Rob555, ja prosiłem tylko tyle żeby autko się nei wysrało i jeździło jak najdłużej i żeby soft był odczuwalny i tutaj się zgadza jest odczuwalny i to jest ok ale z tym że coś drga to faktycznie może nie być wina softu tylko fabrycznie wadliwego dwumasu Sachs.

liczę Rob na pomoc mam nadzieję że zerkniesz w moje autko i się wypowiesz na temat jego bolączek.

Kiedy Rob ma trochę wolnego czasu na rozpoznanie tematu???

Stawiam 2 browary na to ze wstawisz kpl. LUKa i bedzie gitara :peace:

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2010 01:14:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
dejf napisał(a):
teodor2424 napisał(a):
Ja nie mam do nikogo pretensji, ale ten soft to pierwsze co słyszę że u mnie jest ten z górnej granicy mocy, że jest mocniejszy niż średnie. tego dowiedziałem się dopiero teraz od Rob555, ja prosiłem tylko tyle żeby autko się nei wysrało i jeździło jak najdłużej i żeby soft był odczuwalny i tutaj się zgadza jest odczuwalny i to jest ok ale z tym że coś drga to faktycznie może nie być wina softu tylko fabrycznie wadliwego dwumasu Sachs.

liczę Rob na pomoc mam nadzieję że zerkniesz w moje autko i się wypowiesz na temat jego bolączek.

Kiedy Rob ma trochę wolnego czasu na rozpoznanie tematu???

Stawiam 2 browary na to ze wstawisz kpl. LUKa i bedzie gitara :peace:


A w LUK-u będzie Sachs ;)

Cześć teodor :peace:
Jeśli tylko będziesz chciał reklamować daj znać.Postaram się pomóc pomimo że już nie pracuje w branży.
Mam również nadzieję że nieokaże się że trzeba będzie reklamować, bo o ile w czasie gdy pracowałem w moto mogłem dużo teraz niewiele mi pozostało możliwości. A procedura reklamacji nie jest wcale przyjemna.Ani dla mnie ani dla klienta.
Po drugie zwracam się do tunera.
Prosił bym o nie wyciąganie pochopnych wniosków i od razu nie wysuwać takiej batalii jak zepsute sprzęgło.

Niech pan nie zapomina że to Pan modyfikuje auta i sprawia że standardowe elementy nie pracują właściwie i zużywają się szybciej.
Czy wspomina pan o takich opcjach przed modyfikacją ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2010 08:50:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
ADAM12 oczywiscie ze biore pod uwage ww elementy.
I jesli auto ma najechane >150tys km to juz moze na serii cos pasc a tym bardziej po modyfikacji prawda?
To chyba oczywiste dla kazdego.....
I nie demonizujmy...tam jest tylko program....jesli to tak by sie psulo to co maja powiedziec wlasciciele aut z naprawde grubymi przerobkami...

Ale jesli stary kpl sprzegla wytrzymal pewnie 200tys km z tego kilkanascie po programie bez wielkich drgan a na nowym praktycznie od razu sa wyczuwalne (jesli dobrze zrozumialem) to chyba dobrze celuje?
Program sie nie wzmacnia/nieoslabia sam z siebie. Wlasnie patrze sobie w softa...pelna dawka od >2300 realizowana

Moze byc tak ze wrescie przeguby powiedzialy dosc...dlatego tez sugerowalem ich zamiane miejscami.
Sprawa do wyjasnienia...nie mniej jednak ostatnio 2 kpl nowych sachsow dalem do reklamacji...bo wlasnie cuda sie dzialy

Teodor - dzwon to sie umowimy. I jeszcze jedno chlopie pisz prawde....chyba kilkanascie razy jezdzilismy, ustawialismy softa by bylo idealnie pamientasz??? Jak zrobilem Ci slabsza (absolutnie bezpieczna) wersje to marudziles ze nic nie czujesz...
Wiec nie mow mi ze nic nie wiedziales i dowiadujesz sie teraz skoro siedziales 30cm odemnie jak wgrywalem Ci e'nta poprawke i regulowalem dawki. Jezdzone bylo na kazdym biegu wlacznie z predkosciami max.
Nic nie drgalo nic nie stukalo....

Jeszcze jedno...w zime czesto zapiekaja sie lopatki przy turbinie. Z tego co pamientam ta Twoja juz wtedy miala problemy z upuszczaniem cisnienia na gorze. Moze teraz jak ja zblokowalo porzadnie, na dole dmucha tyle ze Nm skoczyly??? Stad te drgania.....
Logi kanal 011 na 4 biegu w przedziale 1400-2500 wystarcza

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2010 09:32:31 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wszystko co czytam czytam ze zrozumieniem...
im dluzej czytam to forum tym lepiej mi sie jezdzi serią... :)
EOT

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2010 10:26:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Wiele jest niestety przypadków że dawka (w seryjnym programie) nie jest do końca poprawnie korygowana w funkcji temperatury paliwa. Dodatkowo same paliwa ON mają też dość spory rozrzut "dynamiki spalania". W efekcie soft idealnie zestrojony przy +20-25stC zaczyna przeginać przy temperaturze +10 i mniejszej szczególnie w dolnym zakresie gdy okazuje się że poprzednio limitem była mapa dymu a nie dawkowanie max (czyli krzywa momentu nie była osiągana). Zimne powietrze + zimny intercooler + błąd zimnego paliwa daje przekroczenie krytycznej dynamiki spalania. Niestety czasem się zdarza.
Powodzenia!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2010 10:31:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
przemik napisał(a):
Wszystko co czytam czytam ze zrozumieniem...
im dluzej czytam to forum tym lepiej mi sie jezdzi serią... :)
EOT

przemik to nici z modów? ;) Nie poddawaj sie :):
sorry for my little OT

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2010 11:16:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
To_JA_! napisał(a):
W efekcie soft idealnie zestrojony przy +20-25stC zaczyna przeginać przy temperaturze +10 i mniejszej szczególnie w dolnym zakresie gdy okazuje się że poprzednio limitem była mapa dymu a nie dawkowanie max


Racja racja...ale tutaj limitowala mapa momentu...
A pozatym nie popadajmy w skrajnosc, to nie jest hardcorowa przerobka by takie rzeczy wplywaly na + 40Nm w dolnych rejstrach....
Pozatym halloo jest mowa o NOWYM KOLE DWUMASOWYM...nie wiem o ile by trzeba bylo przegiac pale w programie by na starym zjechanym bylo dobrze a na nowym zaczelo nawalac....
Ok moze po 50tys km cos by wyszlo ale nie tak szybko..

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2010 12:24:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Nie wiem jak tam aparaturka wtryskowa ale miałem w rękach przypadki w których troszkę słabiej rozpylające końcówki powodowały konieczność zmniejszenia dawki nawet o 3-4mg w stosunku do nowych końcówek.
Często też większe doładowanie i zimne powietrze daje takie efekty już przy fabrycznym dawkowaniu i powstaje konieczność cofnięcia początku wtrysku w stosunku do serii.
Oczywiście to tylko info i sugestia - nikt w końcu nie wie co jest prawdziwą przyczyną problemów tego egzemplarza.
Powodzenia!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2010 20:56:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
kurcze, jak tylko trochę mróz popuści i szosa będzie czarna to się bujnę na tej 4 i wkleję te logi dynamiczne.
wtedy zobaczymy co się okaże.

Ps. Rob ja żadnych pretensji do Ciebie nie mam i dokładnei wiem że kombinowałes u mnie z mapami żeby zadowolić mnie i autko. wgrałsę mocniejszy soft ale ja jako laik w tych sprawach nie miałem pojęcia że jest on mocniejszy niże średnia wgrywana mapa w tych silnikach :)

Kurze sam do tej pory nie wiem ile mam Nm i KM zawsze mnie to ciekawiło bo autko bardzo ładnie się zbiera :) trzeba będzie wskoczyć na hamownie.

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2010 23:08:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
fajny watek: pare rzeczy ciekawych wychodzi
Jest tu walka Roba o swoje dobre imie bo wlozyl widac troche serca by bylo dobrze a tu autko zlosliwie zawodzi
Sa i sugestie, ze tuner dal d...szybko uciete gdy okazalo sie, ze to ktos z marka, jest i tez sugestia, ze moze sprzeglo bylo do d.. (a ze sprzedane przez Adama12 to autoobrona oczywiscie sie wlaczyla)
Wszystko przez ta slepa pogon za tymi koniami co ich producent zlosliwie nie dal.. bo przeciez jakby sam nie mogl dac wiekszych dawek i podniesc ladowania? Przeciez to tak prosta operacja (naprawde pare mapek...) wiec chyba musial byc bardzo zlosliwy...
Chyba kazdy tuner w tym (i nie tylko) kraju pisze, ze zna granice bezpiecznego tuningu, ze optymalizuje fabryczny soft by auto bylo bardziej elastyczne, mocniejsze i nawet mniej palilo i nie dymilo? Moze Teodor naczytal sie tych bzdur powtarzanych po forach, spotach i zlotach i dlatego zdecydowal sie zaczipowac swojego juz nie nowego passata?
Spalil sprzeglo (ok... moglo sie i spalic przeciez w "seryjnym' aucie).. ale kupil drugie fabryczne "w zamienniku" do auta z podniesiona moca? W zasadzie co ma byc reklamowane z nim? ze sie popsulo w zaczipowanym aucie (czy to aby nie naciaganie producenta na nieuzasadniona reklamacje?)
Czy zamiast ciagnac ten watek i sie zastanawiac czy to soft czy nie soft nie jest prosciej kupic kabelek za 80zyla, ukrasc (nazwijmy rzecz po imieniu) program do jego obslugi (jeden znany sprzedawca na allegro daje kabelek i linka do strony www....ru) i wgrac serie (jezeli Teodor byl przewidujacy to pewnie poprosil Roba o wersje seryjna np na taki przypadek "sprawdzmy czy to przez czipa" - kabelkiem mozna wgrac jak i zczytac soft zmodyfikowany przez Roba...) i sprawdzic co bedzie?
Ja chyba na czipmachingu bym zlamanej zlotowki nie zarobil.. czy ktos by sie na mnie zdecydowal jakby po pytaniu "a czy to to jest bezpieczne?" uslyszalby odp, ze nie i prawdopodobienstwo, ze przy butowaniu mu sie T czy sprzeglo zwali rosnie do kwadratu?
Wgrac serie i sprawdzic empirycznie - oczywiscie logi dynamiczne rozbudza watek bo bedzie mozna sie popastwic (a Rob sie postresuje) i sugerowac ze moze 2 wiaderka ropy za duzo w 008D itp
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2010 23:17:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemekk74 napisał(a):
Czy zamiast ciagnac ten watek i sie zastanawiac czy to soft czy nie soft nie jest prosciej kupic kabelek za 80zyla, ukrasc (nazwijmy rzecz po imieniu) program do jego obslugi (jeden znany sprzedawca na allegro daje kabelek i linka do strony www....ru) i wgrac serie


taaaa tylko potem bedzie placz jak uwali sterownik kabelkiem za 80 zł ... ;) [chyba ze sprzedawca pokrywa koszty :): ]

p.s za 80 zł kabel do zczytywania edc15 ? gdzies Ty to znalazl ? ;)

poza tym po co wgrywac serie ... na 99% objawy ustapia gdyz zmniejszy sie obciazenie na ukladzie napedowym ... ;) ale w sumie to 5 minut roboty ...

mozna jeszcze zrobic korekte pod nowe sprzeglo .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2010 19:20:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Nie mam passata tylko AUDI a ta marka zobowiązuje :) :) :) :P
Jutro zrobię logi dynamiczne i isę coś wyjaśni, a wątek nie jest po to by sprzeczać się czy zarzucać komuś winę. utworzyłem go w nadziei że ktoś pomoże mi z problem mojego autko i nie ważne czy jest on przed czy po chipie, jest jaki jest i teraz trzeba dojść do tego co jest nie tak :)

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2010 21:28:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
A ja się nie bronie "bo sprzedałem" tylko nie chciał bym aby do reklamacji doszło bo to naprawdę niemiła procedura.Dlatego sugeruje demontaż dwumasa jako ostateczność.

Na upartego mógłbym temat olać bo już tam nie pracuje ,ale z faktu że jestem FAIR wobec siebie i innych to mogę poswiecić Swój czas i pomóc rozwiązać temat ewentualną reklamacją.

EOT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: