.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 10:47:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2010 12:44:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2008 09:11:10
Posty: 192
Lokalizacja: Bieszczady
Meszrum mam pytanko czy zawory N75 są wszystkie jednakowe, chodzi o to że mogę podmienić do sprawdzenia z A4 ale silnik w niej to 2,5 v6 .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2010 22:26:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2008 09:11:10
Posty: 192
Lokalizacja: Bieszczady
Witam ponownie Meszrum i innych śledzących wątek :)
Mam kolejne inforamcje z pola bitwy.Sprawy mają się następująco .
Zaworek N75 podmieniony z A4 z silnikiem 2.5 V6 (niewiem czy taki sam jak u mnie ale zrobiłem logi) oto one

pierwszy

Obrazek

i drugi

Obrazek

jak widać żadnej różnicy w pracy turbo niewidać :/ (tak mi się wydaje)

Później przyjechał mechanik i zdjeliśmy turbo,po przeglądnieciu wszystkiego jeszcze raz , wygląda żę niema się czego czepić.
Połączenia między EGR a turbo nieruszaliśmy ,wygląda że tam wszsytko ok.
Uszczelki są całe i śrubki dokręcone.


Więc zostaje odłączyć katalizator i tu mam do Ciebie drogi Meszrumie pytanko
czy mogę odłączyć wydech zaraz za turbo , czy trzeba włazić pod auto?
Myśle że jutro to zrobię jeśli można to zrobić zaraz za turbo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2010 23:27:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
Co z tego że w logach widac niedoładowanie skoro tak samo widać też przeładowanie,na dodatek bezdyskusyjnie potwierdzone rozszerzeniem błędu 08-00.
Zapchanie katalizatora można całkowicie wykluczyć ponieważ widzimy że w dolnym i w górnym zakresie obrotów silnika osiągnięte ciśnienie doładowania przekracza nawet żądanie ECU.

Odpięcie katalizatora zawsze polepsza upływność spalin ale jest takim samym druciarstwem jak zintubowanie gościa,który próbował połknąć pinpong.Jak okazano zdemontowanie katalizatora jest równie bezsensowne co sugestia zregenerowania vp 44 u Kolegi Zwykłego :)

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2010 23:44:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
krzysztof125 napisał(a):
Witam ponownie Meszrum i innych śledzących wątek :)
Mam kolejne inforamcje z pola bitwy.Sprawy mają się następująco .
Zaworek N75 podmieniony z A4 z silnikiem 2.5 V6 (niewiem czy taki sam jak u mnie ale zrobiłem logi) oto one

pierwszy

Obrazek

i drugi

Obrazek

jak widać żadnej różnicy w pracy turbo niewidać :/ (tak mi się wydaje)

Później przyjechał mechanik i zdjeliśmy turbo,po przeglądnieciu wszystkiego jeszcze raz , wygląda żę niema się czego czepić.
Połączenia między EGR a turbo nieruszaliśmy ,wygląda że tam wszsytko ok.
Uszczelki są całe i śrubki dokręcone.


Więc zostaje odłączyć katalizator i tu mam do Ciebie drogi Meszrumie pytanko
czy mogę odłączyć wydech zaraz za turbo , czy trzeba włazić pod auto?
Myśle że jutro to zrobię jeśli można to zrobić zaraz za turbo.



moim zdaniem widać wielką różnicę:
1. http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 565f7cf808
2. http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... eee5318402

na 1. parcia na turbinę nie ma prawie w ogóle.
na 2. jest bardzo silne.

postaraj się znaleźć N75 od A6. jeżeli nie znajdziesz, to wyślę Ci moje w ostateczności [jakby co - PW].

napisz proszę czy te dwa logi są zrobione na tym samym N75.
log pierwszy wygląda, poza przeładowaniem, znacznie lepiej, aniżeli te, które zamieściłeś wcześniej.
log drugi wygląda jak logi, które zamieściłeś wcześniej.

co do wydechu [wstrzymaj się z tym do odpowiedzenia na pytanie powyżej],
wydech odłączysz w taki sposób, w jaki zrobił to pabloniss, który miał podobny problem: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 11#1326211 .
zrób dokładnie w ten sposób, po czym zaloguj 011dN.



rekin200773 napisał(a):
(...)
Odpięcie katalizatora zawsze polepsza upływność spalin ale jest takim samym druciarstwem jak zintubowanie gościa,który próbował połknąć pinpong.Jak okazano zdemontowanie katalizatora jest równie bezsensowne co sugestia zregenerowania vp 44 u Kolegi Zwykłego :)


pomijając to, że absolutnie nie masz pojęcia o czym piszesz, to nie wspominaj o mnie, bo ja nie wspominam o tobie - zwyczajnie się odwal ode mnie śledziu. szukasz zaczepki/awantury od dłuższego czasu na prośbę p.
przekaż swojemu koledze, żeby sam zabrał głos jeżeli ma wystarczająco duży zarost [skoro nikt nie chce pisać na jego forum :): ].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2010 08:51:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2008 09:11:10
Posty: 192
Lokalizacja: Bieszczady
Witaj Meszrum :):
Dziękuję za odpowiedź .Więc tak te dwa logi robiłem jeden po drugim , na tym samym zaworku .
Niebardzo wiem dlaczego więc obydwa są inne .Co do zaworka to niebardzo mam od kogo pożyczyć więc pewnie będzie wielka prośba do Ciebie :):
Co do wypowiedzi kolegi rekin200773 to rzeczywiście nie wnosi nic do dyskusji :(: (jeśli kolego wiesz co jest przyczyną takiej pracy turbo to proszę podaj przyczynę i będzie po sprawie).
Ty próbujesz pomóc eliminując kolejne rzeczy , które mają wpływ na prawidłowe działanie turbo , analizujesz logi .A kolega rekin200773 stwierdził tylko to co my od dawna już wiemy.
Myśle że szkoda się niepotrzebnie denerwować :-)
To co zrobił kolega pabloniss można zrobić bardzo łatwo. Więc napewno tego spróbuje logując grupę 011.
Ale narazie muszę poczekać bo od rana pada u nas śnieg i mało bezpiecznie było by robic te logi po lodzie .
Na koniec jeszcze raz dziekuję Meszrum.
I pozdrawiam :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2010 09:41:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Kolego rekin200773 - proszę nie generować zadymy. Następna próba wywołania awantury skończy się ostrzeżeniem.
Kolego meszrum - proszę nie reagować w ten sposób - ewentualne naruszenia regulaminu proszę zgłaszać używając niebieskiego przycisku. Następną odpowiedź w tym stylu nagrodzę ostrzeżeniem.
Po raz ostatni ostrzegam że to forum AKP - tutaj nie tolerujemy takich zachowań.

Pomijam błędy ortograficzne ... :/

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2010 10:49:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
krzysztof125 napisał(a):
Witaj Meszrum :):
Dziękuję za odpowiedź .Więc tak te dwa logi robiłem jeden po drugim , na tym samym zaworku .

Niebardzo wiem dlaczego więc obydwa są inne .Co do zaworka to niebardzo mam od kogo pożyczyć więc pewnie będzie wielka prośba do Ciebie :):

To co zrobił kolega pabloniss można zrobić bardzo łatwo. Więc napewno tego spróbuje logując grupę 011.
Ale narazie muszę poczekać bo od rana pada u nas śnieg i mało bezpiecznie było by robic te logi po lodzie .
Na koniec jeszcze raz dziekuję Meszrum.
I pozdrawiam :peace:



tak, to prawda logi - 1. i 2. na podmienionym N75 są zupełnie inne.
oczywiście pedał gazu był wciśnięty w 100% w obu przypadkach, tak?
w zasadzie nie powinno być tak, żeby na tym samym N75 dwie próby były tak różne.

uważam, że spokojnie możesz zrobić próbę z odpiętym wydechem na swoim N75 [najlepiej 2-3 próby 011sN]. to pokaże jaki jest stan katalizatora - nawet jeżeli nie przyniesie poprawy, to będziesz wiedział, że jest sprawny i spełnia jeszcze swoją funkcję.

jeżeli to nadal nie przyniesie poprawy, to zapraszam na PW - wyślę Ci moje N75 [N75 od A4 ma nieco inną budowę z uwagi na inną budowę podciśnienia w A4].



Baskecior napisał(a):
Kolego rekin200773 - proszę nie generować zadymy. Następna próba wywołania awantury skończy się ostrzeżeniem.
Kolego meszrum - proszę nie reagować w ten sposób - ewentualne naruszenia regulaminu proszę zgłaszać używając niebieskiego przycisku. Następną odpowiedź w tym stylu nagrodzę ostrzeżeniem.
Po raz ostatni ostrzegam że to forum AKP - tutaj nie tolerujemy takich zachowań.

Pomijam błędy ortograficzne ... :/


masz rację.
w zasadzie nie powinienem był w ogóle odpowiadać, gdyż w ten sposób zadymiarz osiągnął swój cel [choć czasem naprawdę trudno jest się powstrzymać].
następnym razem będę razić niebieskim.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2010 10:59:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2008 09:11:10
Posty: 192
Lokalizacja: Bieszczady
Witaj Meszrum :)
Tak pedał 100% w podłodze.
Odepnę jeszcze ten katalizator , tylko niewiem czy dziś .
Jeszcze wczoraj droga była w miarę ,dziś od rana pada śnieg i logowanie może być trochę kłopotliwe na zaśnieżonej drodze.
Może być to lekko niebezpieczne.
A co do pw to wysłałem go do Ciebie.
Pozdrawiam :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: