Jedna z 2500 wyprodukowanych Audi 80 Competition. W najrzadszym srebrnym kolorze srebrnym Kristallsilber Metallic C6. Auto osobiście sprowadziłem z Holandii jak 100% seria pod koniec maja, od pierwszego właściciela z pełną historią serwisową. Przebieg w momencie zakupu wynosił 148.000 km, obecnie 155.000 km.
Potwierdzenie przebiegu:
:arrow:
Broszura opisująca model Audi Competition
Auta te produkowano (niestety) tylko z silnikiem 2.0 16v typ:
ACE.
Podstawowe dane techniczne:
Moc [KM (kW) przy obr/ min] 140 (103) / 5800,
Moment [Nm przy obr/ min] 181 / 4500
0-100 km/h [s] 9.8
Prędkość maksymalna [km/h] 206 (osobiście na GPS leciałem 212 km/h)
Wyposażenie
→napęd quattro z blokadą mostu,
→podgrzewane spryskiwacze szyb i zamki drzwi,
→halogeny,
→wspomaganie,
→centralny + alarm z pilotem(kluczyk tzw.scyzoryk),
→el. szyberdach,
→el. sterowane szyby (x4),
→el. sterowane szyby
→klimatyzacja manualna
→antena radia w szybie,
→el. regulacja świateł,
→fotele kubełkowe Recaro z wysywanymi podnóżkami pokryte satyną z napisem quattro,
→dodatkowe oświetlenie,
→komputer pokładowy BC
→poduszka powietrzna kierowcy (była, ale się zmyła).
→masa drobiazgów o których zapomniałem...
Audio w Compi z przodu pod szybą 10cm Nokia, z tyłu w drzwiach 16cm Nokia oraz głośniki niskotonowe również oryginał, dodatkowo dwa głośniki pioneer w tylnej półce i skrzynia basowa ze wzmacniaczem w bagażniku całość sterowana radiem Pioneer.
:arrow:
Parę fotek po zakupie w wakacje:
:arrow:
Zdjęcia z 31 sierpnia 2009:
:arrow:
Drobnostka z 5 września ringi.
:arrow:
10 września wlepka TDi Engines are for senior citizens:
:arrow:
20 września, zdjęcia po kompleksowym i dokładnym umyciu oraz nawoskowaniu auta:
:arrow:
22 września w końcu czerwone podświetlenie dodatkowych zegarów.
:arrow:
Zakończenie lata na lubelskim torze Lublin 27 września.
:arrow:
30 września (zrobione ok. 7 dni temu, dopiero dziś zdjęcia):
:arrow:
15 listopad lekka demolka:
Pojawi się trochę nowych gratów, ale w tym celu trzeba lekko rozebrać auto. Na razie prace trwają. Żeby coś zrobić, najpierw trzeba trochę popsuć.
:arrow:
10 grudnia 2009
Lista zmian dokonanych w aucie:
→ 4 el. sterowane szyby,
→el. sterowane lusterka,
→klimatyzacja manualna(wszystko chodzi oczywiście),
→dodatkowe oświetlenie wnętrza,
→kluczyk scyzoryk (nie ori) + alarm + central z pilota,
→zrobione podświetlenie wszystkich włączników,
→tył lampy oryginalne Hella z wersji color edition,
→przód soczewka w czarny mat,
→poprawki lakiernicze na paru elementach (niwelowanie rys),
→doszły 4 głośniki dwa nisko i dwa wysoko tonowe oraz wzmacniacz z subwooferem,
→ramka grilla pomalowana od nowa (podkład + czarny mat),
→tylne emblematy tj. znaczek i quattro również jw. podkład + czarny mat,
→pomalowane progi pod drzwiami barankiem na czarno bo były już lekko matowe,
→soczewki, halogeny i kierunki pomalowane również w czarny mat,
→nowa gałka i mieszek zmiany biegów obydwie oryginalne skórzane,
→przetwornice i żarówki xenonowe 6000K,
→profilaktyczna wymiana nagrzewnicy,
→tylne oparcie z zagłówkami
:arrow:
18 grudzień 2009r.
Ciągle nie mam czasu i okazji umyć auta i zrobić porządnej sesji.
Fotki z okresu kiedy Polskę zasypał okrutny śnieg czyli jakoś z tydzień temu. Trochę polatałem quattro po bocznych drogach i jest nieźle. Na fotkach też ująłem to co mniej więcej w aucie było porobione bo ze względu na pogodę na razie ciężko o czystą sesję, dlatego nie czepiać się brudu.
Obawiałem się jak to będzie przy przetwornicach typu xenon i soczewką z przesłoną nie przystosowaną do tego typu światła, ale jest zaskakująco dobrze, wiadomo należy dbać o czystość szkła, ale tak poza tym nikt mi nie mrugnął , że razi a ja widzę trzy krotnie więcej jak przez zwykłą zespoloną lampę.
Oto fotele
Recaro z wysuwanymi podnóżkami i regulacją lędźwi
(czekają na montaż święta teraz sylwester i ciągle to odkładam):
:arrow:
Styczeń 2010
Kompletny rozrząd i parę pasków zmienione przy okazji:
Fotele Recaro już na miejscu:
Stickery quattro:
Nowe radio Sony X-pload(oddzielne wyjście na subwoofer i czytnik USB):
Marzec 2010. Spryski S2, zimowe alufelgi 15", podłokietnik, oświetlenie, serwis.
Sprawy techniczne:
→filtry,
→dodatek na przeczyszczenie układu wtryskowego,
→olej 10 W60 z dwusiarczkiem molibdenu (na rozgrzanym silniku idealne 2 bary)
2 kwietnia 2010 nowe nie używane Hella Black:
Kwiecień 2010. AZEV A 17 x 8,5" ET 20. Opona 215/40/17.
German vs. Japan.
Promo & termo.
Ramiona + wycieraczki Valeo Aerotwin.
Dokładka DTM przód i tył do Audi 80 Competition.
Zamontowane na aucie:
:arrow:
Parę zdjęć z majovwki 25-27 czerwca '10:
Sierpień i Wrzesień 2010
→ BC
→ układ wydechowy przelotowy z kwasówki FOX
→ końcówki wydechu zmienione na 2 x 50 mm odpowiednio ułożone
Parę fotek podglądowych, wszystko wprost od kalkulatora,
obecnie nie mam czasu szukać cyfrówki i bawić się w porządne foty.
Zakończenie sezonu 2010
Zobaczymy co się będzie działo dalej, póki co na dniach wpadają zimówki,
czekamy na śnieg, a jak będzie moneta to będzie się coś działo przy aucie dalej.
W miarę aktualnie staram się dodawać zdjęcia i opis do pierwszego postu.
Pozdrawiam.