.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 14:01:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1.9 TDI PD] Prośba o ocenę logów
PostNapisane: 01.lut.2010 00:39:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Witam
Prosiłbym jeśli ktoś może żeby rzucił okiem na te logi i powiedział czy wszystko jest ok czy coś nie tak. Podczas robienia dynamicznych było ślisko i nie wiem czy to mogło mieć jakiś wpływ ale mogło się zdarzyć że podczas którejś tam próby zamieliło kołami.

BS
000
http://yfrog.com/jbbs000j
003
http://yfrog.com/1rbs003j
004
http://yfrog.com/05bs004wj
011
http://yfrog.com/5vbs011j

Dynamiczne
000
http://yfrog.com/0udynamiczne000j
003
http://yfrog.com/htdymaniczne0031j
http://yfrog.com/jmdymaniczne0032j
http://yfrog.com/62dymaniczne0033j
008
http://yfrog.com/0pdynamiczne008j
011
http://yfrog.com/1rdynamiczne011j
http://yfrog.com/7hdynamiczne0112j

Statyczne
000
http://yfrog.com/1rstatyczne000j
001
http://yfrog.com/0ustatyczne001j
http://yfrog.com/jbstat001j
003
http://yfrog.com/htstat003j
007
http://yfrog.com/17stat007j
013
http://yfrog.com/17stat013j
018
http://yfrog.com/66stat018p
023
http://yfrog.com/5nstat023j

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Ostatnio edytowano 01.lut.2010 15:33:16 przez mAr$zx, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2010 07:48:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2006 10:47:18
Posty: 30
Lokalizacja: Wilno
brakuje 004 statycznie, po 004BS nie wiem czy mozna wnioskowac ale kat synchronizacji odbiega od norm.

_________________
B4 1z 93 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2010 10:31:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
a inne logi poza tym 004? i co to może oznaczać że ten kat odbiega?

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2010 11:32:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2006 10:47:18
Posty: 30
Lokalizacja: Wilno
Czy ostatnio byl wymieniany rozrzad?
Jeszcze mozna by bylo spojrzec na logi statyczne grup 018 i 023

_________________
B4 1z 93 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2010 15:36:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
rozrząd nie był wymieniany wcale za mojej kadencji ponieważ mam to auto dopiero dwa miesiące logi statyczne 018 i 023 są przecież.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2010 19:07:19 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Logi pochodzą z silnika ATJ.
Kat synchronizacji jest poza zakresem dopuszczalnym. Obowiazkowo do regulacji lub jesli czeka Cie wymiana rozrzadu to nie zwlekaj.

Prosba o powtorzenie logow 011 i 010 z pedalem w podlodze ale to moze dopiero po zweryfikowaniu tego co dzieje sie w rozrzadzie.

Stan PD - OK.

Pozdro

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2010 20:18:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
ATJ? bo skrzynia jest 5cio biegowa myślałem że jak jest 5 biegów to jest AJM. Logi powtórzę i zrobię statyczne 004 puki co dzięki za ocenę. Co do tego konta to nie ma żadnych objawów. Pali na dotyk spalanie też małe ale jakoś niedługo będę wymieniał rozrząd to na pewno się tym zajmę. A czy to że ten kat synchronizacji jest poza zakresem może świadczyć o tym, ze ktoś wcześniej wymieniał rozrząd i nie używał blokad? czy skad to się wzięło? aaa i jeszcze jak turbina? ok wszystko?

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2010 13:25:30 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
mAr$zx napisał(a):
A czy to że ten kat synchronizacji jest poza zakresem może świadczyć o tym, ze ktoś wcześniej wymieniał rozrząd i nie używał blokad? czy skad to się wzięło? aaa i jeszcze jak turbina? ok wszystko?


Raczej nie sprawdzil kąta po wymianie i ew. go nie doregulowal. Odchylka moze tez byc zwiazana z kulejacą rolką badz z wyciagnieciem sie samego paska(najmniej prawdopodobne)
Jesli chodzi o sprezarke i LMM to musisz zaprezentowac poprawne logi - 011,010,008 i 003

Pozdro

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2010 20:29:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
a jak można by naprawić ten kąt? zanim wymienię rozrząd to chciałbym go wyregulować tak żeby był w odpowiednim zakresie. Co do tego jest potrzebne? i jak to się robi?

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2010 21:17:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sty.2007 22:18:04
Posty: 739
Lokalizacja: k/Garwolina
jeśli chodzi o kąt synchronizacji to co i jak masz tu http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_ustawi ... 986.0.html

_________________
Krzyniek :o) A4 1XXKM 3XXNM ;)


sprzedam koła 15"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2010 22:24:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
dzięki kolego przyda się na pewno.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: