.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 19:39:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 15:11:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
jd napisał(a):
miałem raczej na myśli średnie spalanie na poziomie 13.5 l w 2.7 T

no i cały czas pytam o tuning ekonomiczny! co z tymi green boxami?! jest szansa coś uszczknąć? no i nie chodzi o jazdę jak ostatnia pierdoła, tylko o normalną jazdę. bądźmy szczerzy, poza ściganiem, 150 KM to az nadto w mieście, czyli jest z czego zdejmować.

a jak zdejmować, żeby spalanie przyciąć - oto jest pytanie!


Czyli ty chcesz antytuning ;) bo raczej przy danej mocy nie obniżysz diametralnie spalania, bo każdy z nas ( nawet podświadomie ) chce mieć radochę z jazdy a z czym to się wiąże w przypadku Pb to wiadomo...

Może jednak zostań przy ON?

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 15:14:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jak wynajdziecie perpetum mobile wtedy kupię 2,7 bt palące dychę gazu :D
Ludzie ...

Obniżysz ilość paliwa i ... auto spali więcej , do tego niszcząc tłoki ...
Po prostu maszyna musi mieć dostarczoną okresloną ilość powietrza + paliwa + odpowiednie wyprzedzenie zapłonu (w telegraficznym skrócie).
Zakłócając proporcje nic nie wskóracie.
Chcesz tanio ? Kup A6 AFN`a ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 15:47:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Temat bez sensu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 16:04:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
Jezeli ktos kupuje auto z takim silnikiem i dotego z dwomo turbawkami to nie bedzie jezdzil jak stary dziadek tylko bedzie zap... (szybko i dynamicznie jezdzil) :D , przynajmniej ja tak uwazam. Jak chcesz jezdzic bezawaryjnie i dynamicznie to kup 4.2 z manualem... :peace: Bo wiadmo w automacie nie jedzie :diabel:

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 16:36:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
designer napisał(a):
Wypowiem się jako posiadacz wolnossącego V8 i turbodoładowanego 1.8T na koksie. V8 do miasta jest IMO bez sensu - chla minimum 20l/100 km i wogóle nie wykorzystujesz możliwości. Jak ktoś lubi gaz to ok, ja nie.... Dlatego jeżdżę eSką tylko w trasy. Ma ten silnik niewątpliwe plusy, ale spalanie w mieście go dyskwalifikuje jak miejski dupowóz.

Turbodoładowany silnik to co innego. Przykładowo moje 1.8T ma teraz prawie 185KM i 260Nm, zapitala jak cholera i pali średnio w mieście 11l/100 km. Frajda z jazdy w mieście naprawdę jest. Ale miało być o 2,7 BiT...


ciekawe, ja mam zupełnie inne odczucia otóż V8 przez to że mamy praktycznie
cały moment dostępny od samego dołu i w prawie całym zakresie jest
idealnym autem do miasta, wyprzedzanie, ruszanie itp jest bezproblemowe

2.2T które posiadałem w miescie było masakrą, zeby być przygotowanym
na jakąkolwiek akcję trzeba było albo trzymać go na obrotach albo strzelać
ze sprzęgła (uprzednio gazując co zdradza nasze zamiary) itp

a na trasę też jest idealne :D

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 16:38:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2010 22:21:23
Posty: 38
Lokalizacja: Gdańsk, obecnie Warszawa
moze i bez sensu, chciałem wiedzieć. dla niektórych nic nie jedzie, dlatego wymyślono silnik rakietowy i motocykle :)

AFN? Chętniej 130 KM, chyba AWX... super. Znajdź taki co ma nalatane mniej niz 500 tys km i nie zaliczył 50 dzwonów... przegląd rynku wykazał, że to bardzo utrudnione. trupy takie, że aż miło. cud że to jeździ... a jak ktos ma taki w zadbany, to go nie sprzedaje...

nie widzę nic niewłaściwego w tym, że chcialbym móc wpływać na osiągi (i spalanie też) silnika i nie widzę sensu w opalaniu 300 KM, gdy wykorzystam tylko 50, bo jadę w korku, albo 70 km/h za autobusem na zapchanej drodze. moc jest potrzebna przy wyprzedzaniu i wtedy niech żłopie!

Baskecior: o taki skrót mi chodziło. Da się czy się nie da, czyli tuner buja w obłokach, kusząc nieodczuwalnym obniżeniem zużycia.

_________________
A6 C4 Avant 2,5 TDI 115 KM AAT manual
następny - Allroad?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 16:54:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
Cytuj:
nie widzę nic niewłaściwego w tym, że chcialbym móc wpływać na osiągi (i spalanie też) silnika i nie widzę sensu w opalaniu 300 KM, gdy wykorzystam tylko 50, bo jadę w korku, albo 70 km/h za autobusem na zapchanej drodze

Silnikiem jakim szukasz jest 1,8T... Przy oszczednej jezdzie bedzie palil malo, a jak bedizesz chcial przycisnac to bedziesz mial czym. Chipa tez mu mozesz wstawic.

Chyba nie szukasz silnika 2,7BT/4,2 ktory bedzie palil tyle co Twoj AAT ?? :peace:

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 17:27:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2010 22:21:23
Posty: 38
Lokalizacja: Gdańsk, obecnie Warszawa
mówią, że 1.8 psujący i upiorny w regulacji...

poza tym nie dają Allroadów w 1.8T ;) a 2.7 i 4.2 owszem. jak już pisałem, ON nie do wyhaczenia w akceptowalnym stanie.

_________________
A6 C4 Avant 2,5 TDI 115 KM AAT manual
następny - Allroad?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 17:51:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Widze, ze kolega próbuje niemozliwego - pogodzić osiągi z oszczędnoscią i do tego wymyśla jak dzieciak w przedszkolu :D .
Było na tym forum sporo tego typu dyskusji, więc dla mnie temat do zamknięcia.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 18:09:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
jd napisał(a):
nie widzę nic niewłaściwego w tym, że chcialbym móc wpływać na osiągi (i spalanie też) silnika i nie widzę sensu w opalaniu 300 KM, gdy wykorzystam tylko 50, bo jadę w korku, albo 70 km/h za autobusem na zapchanej drodze. moc jest potrzebna przy wyprzedzaniu i wtedy niech żłopie!

Baskecior: o taki skrót mi chodziło. Da się czy się nie da, czyli tuner buja w obłokach, kusząc nieodczuwalnym obniżeniem zużycia.

Idealnym rozwiązaniem w takiej sytuacji będzie silnik elektryczny :D
Zejdź na ziemię ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 18:21:47 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
jd napisał(a):
AFN? Chętniej 130 KM, chyba AWX... super. Znajdź taki co ma nalatane mniej niz 500 tys km i nie zaliczył 50 dzwonów... przegląd rynku wykazał, że to bardzo utrudnione. trupy takie, że aż miło. cud że to jeździ... a jak ktos ma taki w zadbany, to go nie sprzedaje...


dawno juz takich bzdur nie czytalem na tym forum... jaki Ty rynek przegladasz...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 18:30:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Kolego jezeli nie stac Cię na paliwoi w allroadzie to nawet go nie tykaj, bo to najmniejszy wydatek. Zadne 2.7 czy 4.2 w allroadzie Ci nie łyknie poniżej 15l w mieście. Allroad waży 200kg więcej, ma sporo gorszą areodynamikę, stad sie bierze takie spalanie.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 18:57:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
Cytuj:
mówią, że 1.8 psujący i upiorny w regulacji...

poza tym nie dają Allroadów w 1.8T ;) a 2.7 i 4.2 owszem. jak już pisałem, ON nie do wyhaczenia w akceptowalnym stanie.

No to zamiast ALL szukaj A6 - proste

Cytuj:
Widze, ze kolega próbuje niemozliwego - pogodzić osiągi z oszczędnoscią i do tego wymyśla jak dzieciak w przedszkolu .

Amen.

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 19:42:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2010 22:21:23
Posty: 38
Lokalizacja: Gdańsk, obecnie Warszawa
Cóż, tym którzy chcieli i pomogli, dziękuję. Tym co się chcieli powyżywać, cieszę się że mogłem pomóc.
Zadałem pytanie o możliwość anty-tuningu. Otrzymałem wiele cennych odpowiedzi. Że jest możliwy dowodzą choćby 2 silniki 2.5 tdi 163 i 180, które się różnią właśnie zużyciem ale i mocą.
Dla ścisłości, stać mnie na auto to i stać mnie na paliwo. Nie jestem idiota. Zastanawiam się nad optymalizacja zakupu i to wszystko. Przejrzałem rynek allegro, konkluzje mam takie jak wyżej. 1.9 tdi które widziałem były strasznie zameczone.

_________________
A6 C4 Avant 2,5 TDI 115 KM AAT manual
następny - Allroad?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 23:19:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
jd napisał(a):
Cóż, tym którzy chcieli i pomogli, dziękuję. Tym co się chcieli powyżywać, cieszę się że mogłem pomóc.
Zadałem pytanie o możliwość anty-tuningu. Otrzymałem wiele cennych odpowiedzi. Że jest możliwy dowodzą choćby 2 silniki 2.5 tdi 163 i 180, które się różnią właśnie zużyciem ale i mocą.
Dla ścisłości, stać mnie na auto to i stać mnie na paliwo. Nie jestem idiota. Zastanawiam się nad optymalizacja zakupu i to wszystko. Przejrzałem rynek allegro, konkluzje mam takie jak wyżej. 1.9 tdi które widziałem były strasznie zameczone.


No i git... bierz allroad z 2.7 bT albo C5 z 2.7 bT Q i po klopocie...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 23:36:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
jd napisał(a):
Dla ścisłości, stać mnie na auto to i stać mnie na paliwo. Nie jestem idiota. Zastanawiam się nad optymalizacja zakupu i to wszystko.


to się nie zastanawiaj, kup porządne auto i przestań rozmyślać nad pogorszeniem możliwości auta kosztem spalania...

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2010 11:10:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.mar.2005 16:30:14
Posty: 283
Lokalizacja: Jędrzejów / Kielce
jak chcesz urwać ze 2 litry spalania to szukaj manuala z 2,7t. Mało jest tego ale może coś znajdziesz.

_________________
B3 Coupe 2.0 2004-2006
B4 1.9 TDI 2006-22.12.2007- skradziony :-(
C4 A6 ACK quattro avant 2008-2010
B6 1.8T quattro avant 2011-2017


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2010 12:23:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
jd green box o którym wspomniałem ( który można wypożyczyć za 100 zł ) wg mnie jest sens sprawdzenia czy to w ogóle działa bo to nie są wygórowane sumy , natomiast 2300 zł jak wspomniałeś moim zdaniem mija się z celem , za tą kasę możesz mieć ponad 500 litrów paliwa co biorąc optymistyczną wersje (obniżając spalanie o 2 l ) przy twoich niewielkich przebiegach może ?? zwróci się za rok półtora...


czasami słyszę od ludzi różne historie nt spalania , jedni się chwalą że ich stać to mówi więcej drudzy chwalą się oszczędnością wręcz na oparach jeżdzą a najmniejsza grupa jest takich którzy mówią prawde.... nie wiem może mało kto potrafi policzyć ?? albo komp wprowadza w błąd ale do rzeczy...

nie miałem jeszcze w życiu silnika benzynowego który gdy wjeżdża w Prawdziwe korki palił mniej niz 13 <diesel>( i mówie tu o silnikach o nie dużych pojemnościach ) dlatego jeśli jeździsz w samych korkach to nie licz na małe spalanie moim zd realnie 17-18 2.7 czy 4.2 one nie palą wcale dużo gdy jadą tylko najwięcej właśnie w korkach gdy stoją i cały czas sie rusza i zatrzymuję poczytaj sobie tu :

http://www.autocentrum.pl/?FF=307&makei ... ybopinii=1

a poza tym tak jak koledzy wcześniej napisali ten samochód z mocnym silnikiem sprawia mnóstwo frajdy przyspieszeniem , odejściem trakcją i uwierz mi gdy kupisz tak owego to poprosisz o podniesienie mocy na 300 km...

jedyną opcją realną (wypróbowaną) oszczędzania na paliwie jest samochód z instalacją lpg nie znam innej , a to czy on bez greena będzie palił 17 a z greenem 15 to jest małe piwko...

przy spalaniu 17 koszt paliwa ok 700 zł z greenem ok 630 zł myśle że do przeżycia jest tak różnica (zakładając oczywiście skuteczność greena )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2010 13:09:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
a moze magnetyzer :?:

sorry ale nie mogłem nie zaproponować tego super wynalazku :D

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2010 15:16:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
1. Jeżeli oszczędny benzyniak to 1.8T - można dodać inteligentny soft (ale skąd gwarancja że to co ci sprzedadzą takie będzie?)

2. 2.7BT można zmniejszyć spalanie nawet zwiększając moc i moment ale tylko w obszarze małych i średnich obciążeń, zasadniczy wpływ na zużycie w mieście mają korki i praca "sama na siebie" dodatkowych 2-ch cylindrów.

3. Może faktycznie zastanów się nad A6 Q zamiast allroad'a (były nawet wersje z zawiechą pneumatyczną), w manualu na mniejszym silniku spali sporo mniej od allroad'a.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: