.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 02:45:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2009 20:33:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
panowie jeszcze jedno pytanie, silnik 2.3 20v, nowy redukto lovato super, nowy blos, wszystko niby działa w miare ok, ale tylko jak jest pełna butla...która ma tylko 28 litrów. po przejechaniu kilkudziesięciu (czasem 100) kilometrów po wcisnieciu w deche na jedynce lub dwójce potrafi go zmulic na duzych obrotach, albo jedzie na przemian, rwie i tak średnio przyspiesza, nigdy nie wysysa do konca gazu, jak jest pare litrów w bulti to wogóle nie chce jechac, tylko na wolnych chodzi. co może byc winne? wielozawór jakis za mały? elektrozawór? miedź mam fi6. jaki wielozawór polecacie jeśli to jego wina?

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2009 22:17:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
przewody fi 6 potrafia sie zasyfiać i przytykac i w tym przypadku to bym obstawiał :)

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2009 19:39:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
Ile trwa założenie i regulacja BLOSa ?

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2009 22:48:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2007 11:47:38
Posty: 10
Mam male pytanko dotyczace blosa znalazlem oglsozenie w ktorym gosciu sprzedaje blosa za 280zl (nowe na allegro po 360) wiec troche kaski w kieszeni by zostalo. Gosciu twierdzi ze blos jest nie uzywany tylko ma go 2 lata i tak stoi u niego bezuzytecznie, dostalem fotki i faktycznie wyglda na nie uzywany. Interesowac sie taka oferta czy raczej nie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2009 17:20:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Gucio_89 napisał(a):
Mam male pytanko dotyczace blosa znalazlem oglsozenie w ktorym gosciu sprzedaje blosa za 280zl (nowe na allegro po 360) wiec troche kaski w kieszeni by zostalo. Gosciu twierdzi ze blos jest nie uzywany tylko ma go 2 lata i tak stoi u niego bezuzytecznie, dostalem fotki i faktycznie wyglda na nie uzywany. Interesowac sie taka oferta czy raczej nie ?


zal. do czego?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2009 16:47:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2007 11:47:38
Posty: 10
Witam i sorki za moj wczesniejszy post taki jakby powiedziec chaotyczny ;] Przechodzac do rzeczy mam Audi 100 rok 85 silnik 2.2 KU bez kata i sondy.
Zakupilem blosa poniewaz na mikerku strasznie mulil... Mam reduktor BRC AT90E do 100kW.

Zamontowalem Blosa jednak z bardzo ograniczonego miejsca i braku sprawnej benzyny postanowilem polaczyc blosa + stozek... Na dzien dzisiejszy wyglda to tak: Stozek -> przewod ktory doprowadza powietrze -> kolanko z miejscem na kompensacje -> Blos -> guma z meijscem na krokowca -> przepsutnica.

Pod odpaleniu wszystko ladnie chodzi jakby lepiej sie wkrecal na obroty, jednak podczas jazdy troche male rozczarowanie mianowicie praktycznei te same osiagi co na mixerze. Z podpieta kompensacja przy 4.5k rpm i 5k dostaje czkawki, bez kompensacji przy tych obrotach mula dostaje. Blosa ustawiony ~1.5 obr mala surbka i 2.5 duza, sruba z czerwonym lebkiem nie ruszana. kręcenie imbusem na parowniku tzn wkrecanie i wykrecanie srubki nic nie daje.

Any idea?

Pozdrawiam i mam nadzieje ze nie zjecie mnie za tego psota ;)


Ostatnio edytowano 08.lis.2009 15:36:29 przez Gucio_89, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2009 21:05:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
Cześć!
Od spodu blosa jest taka nakrętka złocona a w niej jest taka śrubecka z czerwonym łebkiem. I ta śrubeczka gdzieś mi poleciała, zgubiła się, wykręciła. I autko nie chce zagadać teraz. Czy ktoś mnie poratuje i podpowie jaką inną można tam wsadzić ?

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2009 15:37:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2007 11:47:38
Posty: 10
Czy naprawde nikt nie moze doradzic wzgledem mojego pytania powyzej ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2009 16:09:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
-wsadzic jakąkolwiek inna srube podchodzącą,
- drobic drugą na wzor u tokarza
- zaślepić czymkolwiek jesli po regulacji nie bylo wymagane podparcie szuflady
:peace:

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2009 16:31:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
jakiej szuflady? xD
Już wkręciłem, rozmiar 8 ;p

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2009 17:22:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
no takie czarne... co rusza sie w srodku... w górę i w dół ... no "szuflada" :jezor:

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 20:43:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
Gucio_89

Pytania zasadnicze:

jaki masz reduktor? (lepiej mieć zapas paru KM) np. lovato super do 140kW
jaki masz przewód doprowadzający gaz 6 czy 8mm? (chociaż mi 6mm przy 150 konnym silniku jeszcze styka)
i czy masz usunięte przewężenia na drodze reduktor blos? (ma nie być żadnego krokowca ani registra)

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Ostatnio edytowano 04.sty.2010 20:54:33 przez marszall, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 20:53:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
NIe wiem czy pisałem jak rozwiązałem temat zaweiszających sie obrotów ale napisze dla potomnych:

Tak jak któryś z kolegów napisał miałem lewiznę a przepustnicy:peace:

i to w tak głupim miejscu jakim jest śróbka od regulacji wolnych obrotów, na śróbce jest oring który sie juz wypracował i stąd dodatkowe powietrze na wolnych obrotach a co za tym idzie wyższe obrotki.

Problem rozwiązało zastosowanie nowego lekko gróbszego oringu, aczkolwiek mam jeszcze takie małe bolączki jak przegazuje silnik od jedynki na odcięcie każdego biegu to od drgań mi sie ta śróba ponownie wykręca (wystarczy pół obrotu) i znowu obroty na poziomie 2000 tyś.

Ale że wiem o co chodzi to sobie ja spowrotem wkręcam.

Więc teraz na gazie już bajka

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2010 19:09:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
pare postów wyzej pisałem o swoim 7a, reduktor lovato super + blos. jakies jeszcze pomysły czemu powyzej 4 tys nie dostaje kopa na gazie albo dostaje falami, chwile ciągnie, chwile przymula.

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2010 19:49:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
pomysły takie że albo
- źle to wszystko ustawione
- za mała miedź chociaż mi 6mm starcza
- przewężenia w zaworach gazu albo miedzi

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2010 21:43:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
regulowałem na różne sposoby i zawsze brakuje czegos, przewód nie zaklepany nigdzie, zostaje zawór..mówią że miedź 6 starcza na ponad 200km wiec to nie powinien byc problem

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 21:38:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
mi przy parowniku 140 kW i mocy około 150km starcza fi 6mm ale mógłby być 8

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2010 09:49:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
marszall napisał(a):
mi przy parowniku 140 kW i mocy około 150km starcza fi 6mm ale mógłby być 8


Rurkę fi 8mm stosuje się do mocy powyżej 200KM, a nawet da się wykarmić szóstką ponad 200KM, nie może być tylko żadnych zwężek pod drodze ze zbiornika do reduktora.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2010 16:47:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
250ps n/a 6mm obrabia bez zająknięcia, w turbo sprawdziłem że pow. 230ps siada zasilanie.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2010 20:12:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
marszall napisał(a):
jak przegazuje silnik od jedynki na odcięcie każdego biegu to od drgań mi sie ta śróba ponownie wykręca (wystarczy pół obrotu) i znowu obroty na poziomie 2000 tyś.


A może kropelka "Kropelki"? albo kropelka emalii... Kiedyś się tak zabezpieczało śrubki od mieszanki w gaźnikach....

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: