.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 13:52:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2010 10:22:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
to teraz odwróć ten zbiorniczek od C4 i powiedz mi czy jest tam dziura :)
w C4 też nadmiar ciśnienia wychodzi korkiem , jak chyba w każdym Audi :)

Wyrzygał Ci płyn bo się zagotował płyn czy wyrzygał Ci zimny płyn bo miałeś przedmuchy do układu chłodzenia?

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2010 17:37:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Cytuj:
to teraz odwróć ten zbiorniczek od C4 i powiedz mi czy jest tam dziura
w C4 też nadmiar ciśnienia wychodzi korkiem , jak chyba w każdym Audi

Wyrzygał Ci płyn bo się zagotował płyn czy wyrzygał Ci zimny płyn bo miałeś przedmuchy do układu chłodzenia?


1. W c4 jeżeli masz pierwszy zbiorniczek to dziury nie ma , drugi zbiorniczek taką dziurę ma i ciśnienie właśnie przez korek idzie do tej dziury .
Nie w każdym audi tak samo rozwiązany jest problem regulacji ciśnienia w układzie , oczywiście w korku są zaworki :) .

Wyrzygał mi płyn bo stworzyła się bańka powietrzna w bloku, która rozprężając się wypchnęła płyn.A napisałem to bo stało się tak jak tobie podczas odpowietrzania.W prawidłowym układzie nie powinno się tak dziać . Po prostu zwróć uwagę na poziom płynu jak będziesz jeździł.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2010 18:11:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
oczywiście chodzi o 1 zbiorniczek od C4 :)
a czy w prawidłowym układzie jak masz otwarty korek możesz doprowadzić do jego zagotowania, tak, że wyrzyga Ci wszystko ?

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2010 21:07:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Przy otwartym korku można doprowadzić że wygotuje się woda.
Po to jest korek żeby trzymał określone ciśnienie w układzie w którym ciecz chłodząca będzie wrzeć w wyższej temp. np 120st.C.
Z otwartym korkiem wcale nie powinno się jeździć, ani nie powinno sie pozostawiać uruchomionego silnika.(znam takich co tak jeżdżą)
Pozdrawiam.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2010 22:05:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
i o to właśnie chodziło :)

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2010 00:15:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Możesz jeszcze sobie sprawdzić czy dobrze działa Ci korek. Powinien puszczeć przy ciśnieniu 1.2 do 1.5 Bara.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: