przemekk74 napisał(a):
Twoje auto niestety serwisowane bylo troche fantazyjnie i ciezko powiedziec co tam jeszcze "nie z tego modelu jest".. nie rozumiem po co kupowano nowe wtryski nie do tego modelu (nie do tej pompy wtryskowej!)????
A pompe wtryskowa masz od swojego modelu? (pytanie jak najbardziej powazne gdyz jak piszesz auto z nie swoimi wtryskami jezdzi lepiej niz z dedykowanymi)
Z logow wynika, ze:
- nie widac, zeby pompa wtryskowa padake zaliczala (wartosci w 001S sa w normie)
- auto jest niedogrzane, uszkodzony jest termostat lub czujnik temp (007S)
- korekcje cylindra 5 i 6tego sa poza norma producenta (014S)
- EGR dziala (003BS)
- kat wtrysku jest ustawiony poprawnie (004BS)
- z grubsza cisnienie zadane trzyma sie w jako takich ryzach jednak czesciej niedoladowuje niz przeladowuje (011D) - taki urok/stan T lub jest to polaczone ze stanem przeplywomierza
- przeplyw rejestrowany przez przeplywomierz jest /wydaje mi sie/ zanizony (003D) co powoduje, ze tnie delikatnie dawki ogranicznik dymienia (008D). Zabiera to troche koni autu ale nie sadze by mialoby byc to tak mocno odczuwalne
To co ja bym zrobil to przeczyscil przeplywomierz (instrukcja jest gdzies w podpietych watkach) lub ewentulanie na probe podmienil na inny w 100% sprawny (moze jakis mechanik-diagnosta mam taki wlasnie do takiego celu).
Jezeli to nie przeplywomierz to oczywiscie moze to byc polaczone z korekcjami poza norma (obrazowo: wytarte krzywki powoduja, ze cylindry 5 i 6 nie sa w stanie napelniac sie we wlasciwym stopniu wiec przeplyw rejestrowany przez przeplywomierz spada) - z tym, ze jak podmieniane byly wtryski to ten kto to robil musil widziec walki i pewnie zadal sobie trud by ogladnac czy hydraulika gdzies sie nie rozleciala
Masz tiptronica? - jezeli tak to mozesz zlogowac dynamicznie 009 w skrzyni biegow (uwaga! w vagcom laczysz sie ze skrzynia a nie silnikiem) i tam widzisz szacowany przez skrzynie moment obrotowy: moc = (obroty * moment)/7022 to wartosc szacowana a nie "hamownia za darmo"
Moze co do mocy Twoje oczekiwania sa po prostu wygorowane? A6 quattro w automacie z silnikiem ktory powiedzmy ma przy lekko tnacej przeplywce np 140 koni mistrzem sprintu nie bedzie (dla przykladu ford focus 1.6tdci 110 konny w manualu przerobi Ciebie na swiatlach bez problemu)
Pozdrawiam,
Przemek
Wtryski zakładałem sam, przeglądałem wałki i są wporządku ( to samo również powiedział warsztat ADT przy sprawdzaniu ich). Hmm dzisiaj spisze numery z pompy wtryskowej i podam na forum.
Jeśli chodzi o przepływkę to założyłem zupełnie nową z tydzień temu, więc zabrudzona nie powinna być.
Turbo wymieniony, chyba że one nie pompuje i przepływka nie daje odpowiednich wartości?
Mam TipTronica, spróbuje dzisiaj zlogować skrzynie na kanale 009 ... ale czy tu również musi być silnik rozgrzany do 90*?
Termostat wymieniałem na nowy miesiąc temu, razem z rozrządem. Założyłem karton przed chłodnice i rozgrzanie to też lipa trzeba troche go pokatować... Może wymienie ten czujnik temperetury cieczy chłodzącej?