To_JA_! napisał(a):
Z moich doświadczeń wynika że ustawienie pilota na 220bar dla ori pompy opóźnia znacząco kąt wtrysku przy rozruchu więc jest kłopotliwe.
Przy nowej pompie (głowica wysokociśnieniowa) i nowych wtryskach AHY zapalanie przed granicą grzania świec wymagało wielu obrotów. Po wyregulowaniu na 190bar jest idealnie.
kąt opóźnia się o 20 jednostek, czesto w normie, ale zawsze mozna podregulować
no chyba że pompa juz kiepska
i jak wczensiej stare wtryski miały realne cisnienia 170/270 Bar (po 200 tys km) to moze być to duża zmiana
cisnienia mozna ustawiać sobie dowolne, jak Pan każe tak ja łażę
moze być nawet 205 / 315 Bar z dokładnościa +_1-2 Bary
lukaszek_82 napisał(a):
tzn jakie pasuja idealnie wtryski???? tak zeby turbo i ori pompa oraz silnik grały jak z nut;-) jakie idealne rozwiazanie to jest ??? i jakie sa koszty takiej przerobki????? czyli chipowanie odpada????!!! Kto to przerabiał już tak zeby mechanicznie nic nie ucierpiało????
idealnie zapodaj 216 + remap softu
załóż 216 i jak bedzie mało zrob chipa
koszt 216 na bazie zestawów BOSCH masz np tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198671&start=0
dla 5 cylindrów trzeba dodać jeszcze 1/4 tej ceny
mozesz tez zakupic dużo tańsze koncówki Fratelli Bosio 216