.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 23:30:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 80, B2a rocznik 1985, sedan 2 drzwiowy, quattro
PostNapisane: 17.sty.2010 00:11:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.mar.2007 13:47:43
Posty: 478
Lokalizacja: Wrocław
Auto: S4 C4 V8
nie jest to mój projekt ale znaleziony na www.racingforum.pl

a o to on jak dla mnie urywa dupe

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=70425&st=0


czegoś takiego na naszym forum nie znalazłem...

_________________
Dużo jeżdżę po naszych drogach jak widzę wariatów co jeżdżą po 230km/h to mnie złość dopada ledwo co ich wyprzedzam
http://www.youtube.com/watch?v=7AeGXNv_3s0&feature=related


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2010 20:58:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Dla mnie wersja dla modow oznacza to samo wiec niech zostanie to co jest. ;) Co do tematu to bardzo ambitny projekt. Mam fotki tego oryginalnego B2 z Muzeum w Ingolstadt. Dyskusyjny jest silnik VR6 pod maska. Lepiej byloby niesmiertelne 2.2 turbo zapodac albo 7A

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2010 21:11:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
KORU napisał(a):
Dyskusyjny jest silnik VR6 pod maska. Lepiej byloby niesmiertelne 2.2 turbo zapodac albo 7A

no to podyskutujmy... :diabel:
2.2t nie jest nieśmiertelny, a pakowanie 7A do tej budy to już zupełny bezsens.
teraz w modzie jest upychanie widlastych silników :diabel:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2010 21:17:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Tak ale chodzilo mi o dlubniete 7A mozna z niego duzo wycisnac. Niesmiertelny chodzilo mi raczej o kultowy. :-) Dla mnie silnik V6 jest zbyt grzeczny jezeli chodzi o kulture pracy. :):

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2010 21:50:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
KORU napisał(a):
Tak ale chodzilo mi o dlubniete 7A mozna z niego duzo wycisnac.:
Znaczy ile :?: :?: :d :d

Kibicuję temu projektowi, tyle że tu: http://audi-b2.pl/forum/viewtopic.php?t=1171

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Ostatnio edytowano 17.sty.2010 21:56:33 przez myszon90, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2010 21:52:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2009 10:05:40
Posty: 65
Lokalizacja:
projekt covboya jest niezly i idzie chlopak madrze vr6 jest ciekawy i rozwojowy i zupelnie nowy, natomiast v8 juz jak dla mnie oklepane bo jezdza dwa b2 v8
7a jest w ogole nie rozwojowe i niewiele da sie z tym zrobic bez wielkich nakladow finansowych. 2.2 t 20v drogi rozwojowy i bardzo kosztowny w utrzymaniu i modyfikacjach. jako wieli fan zachowywania b2q w orginale jak najbardziej pochwalam ten projekt i wiernie mu kibicuje na forum b2 i sr
sadze ze powstanie naprawde piekne i unikatowe quattro i rewelacyjnych osiagach.

_________________
Zycie zaczyna sie od dwóch barów:)
AUDI 80 AVANT QUATTRO TDI AVF!!! Koks by UYSY jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION Bedzie lalka 100% ori


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2010 21:56:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
chmiel25 napisał(a):
natomiast v8 juz jak dla mnie oklepane bo jezdza dwa b2 v8

nie długo wystarczy wyrazić chęć wpakowania jakiegoś pionierskiego silnika i pomysł stanie się z miejsca oklepany :):
ciekawy mógłby być 2.7t - nie za mały, nie za duży, uturbiony, z potencjałem rozwojowym :peace:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2010 22:19:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
2 * B2 w V to dużo ?
zabawka jest super i nic tego nie zmieni a droga jest tylko przetarta a nie odśnieżona :)

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2010 22:34:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2009 10:05:40
Posty: 65
Lokalizacja:
Buba napisał(a):
2 * B2 w V to dużo ?
zabawka jest super i nic tego nie zmieni a droga jest tylko przetarta a nie odśnieżona :)

hmm
dwa juz jezdza trzecie sie konczy czwarte ponoc jezdzi a piate tez niebawem sie pokaze. to malo?? vr6 :D jak narazie jest jedyne
ps. 4 z nich sa w lodzi wiec jak dla mnie dosc oklepane.

_________________
Zycie zaczyna sie od dwóch barów:)
AUDI 80 AVANT QUATTRO TDI AVF!!! Koks by UYSY jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION Bedzie lalka 100% ori


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2010 11:53:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
moim zdaniem dobrego wyboru dokonał Cowboy, dostępność części znacznie większa niż do 2.2t. Do tego 1 turbo 1 intercooler, nie jak w prawdziwej Vce.

Bilu ponoć w 2.7BT jest problem bo podłużnice mogą przeszkadzać i trzebaby kombinowac troche z kolektorami żeby turba upchać..

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2010 18:09:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lut.2007 12:28:01
Posty: 549
Lokalizacja: olsztyn
w b3/b4 sie da wiec i w b2 nie powinno byc problemu.
http://www.youtube.com/watch?v=0Ex2yCnnneU

_________________
A8-ABZ ACQ -NG A2-BAD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2010 23:52:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
myszon90 napisał(a):
KORU napisał(a):
Tak ale chodzilo mi o dlubniete 7A mozna z niego duzo wycisnac.:
Znaczy ile :?: :?: :d :d ...

350 KM i wiecej do tego jeszcze mozna dorzucic jakas turbinke i bedzie szybkie DOHC 20V. Przeciez konstrukcja 5 cylindrowego 2.3 20V 7A jest prawie taka sama jak w 2.2 20V turbo. Dlaczego nie mozna wyciagnac wiecej mocy z 7A ? W sumie to stara jednostka napedowa, ale powinna dac rade w budzie B2. Na forum APMotorsport podobno jest jakis projekt dotyczacy tego silnika.

PS. Temat jest juz w odpowiednim dziale a posty nie na temat zostaly usuniete. Gadamy o tym projekcie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2010 18:28:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
KORU napisał(a):
Dla mnie silnik V6 jest zbyt grzeczny jezeli chodzi o kulture pracy. :):


KORU jeśli vr6 na luźnym wydechu jest dla Ciebie zbyt kulturalny to już chyba tylko ogień piekielny Cię zadowoli. http://www.youtube.com/watch?v=E7LsqhrWPO0 słyszałem to auto na żywo i dźwięk nie należy do grzecznych i ułożonych, a auto cowboya ma być kiedyś w przyszłości uturbione to będzie jeszcze wścieklej. Co do kultowości 2.2t to VR6 jest tak samo kultowym silnikiem, tylko w dwóch różnych światach. VR6 turbo ma olbrzymi potencjał.

Projekt bomba i kibicuje dla cowboya. Na pewno niepowtarzalny i robiony bez kompromisów samochód się szykuje.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2010 20:35:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.cze.2009 06:24:53
Posty: 54
Lokalizacja: Wrocław AUDI WACZZZ-ADU
KORU napisał(a):
myszon90 napisał(a):
KORU napisał(a):
Tak ale chodzilo mi o dlubniete 7A mozna z niego duzo wycisnac.:
Znaczy ile :?: :?: :d :d ...

350 KM i wiecej do tego jeszcze mozna dorzucic jakas turbinke i bedzie szybkie DOHC 20V. Przeciez konstrukcja 5 cylindrowego 2.3 20V 7A jest prawie taka sama jak w 2.2 20V turbo. Dlaczego nie mozna wyciagnac wiecej mocy z 7A ? W sumie to stara jednostka napedowa, ale powinna dac rade w budzie B2. Na forum APMotorsport podobno jest jakis projekt dotyczacy tego silnika.

PS. Temat jest juz w odpowiednim dziale a posty nie na temat zostaly usuniete. Gadamy o tym projekcie



http://forum.apmotorsport.pl/viewtopic. ... bo&start=0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2010 11:30:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
hej
auto od razu bedzie uturbione :)
jest juz zakupiony nowy Holste HX35

seryjny silnik 2.8 VR6 24V przyjmuje 450KM@500NM bez problemu, zresztą jeżdżą juz 2 golfy w Polsce bezawaryjnie na tych silnikach i przy masie 1450kg robią wysokie 11 niskie 12 na 1/4 mili

jeśli dzwięk VRa jest grzeczny :) toż to jeden z piękniejszych dzwięków silnika !

zalety VRa juz wymieniłem, zwarty niezwykle mocny, krótki silnik

wsadzenie tego wzdłużne to mała rozkmina ale w USA juz jeździ pare sztuk A4 B5 z tym silnikiem i wywalają 2,7 a wsadzają VRy..
sa projekty na 800 KM na kołach !! miedzy innymi najszybsze audi w USA na time attack z 034 motorsport

przy okazji w sobote w koncu auto jedzie do Kefira i zacznie sie w koncu coś dziać :) moze w wakacje zacznie jeździć

plany to wiecej niz 400KM i mniej niz 1100kg :)

wrzuciłbym tu temat ale zdjecia mam wieksze niz 800x600 czyli niezgodne z regulaminem

pozdrawiam

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2010 18:51:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
cowboy napisał(a):
hej
auto od razu bedzie uturbione :)
jest juz zakupiony nowy Holste HX35


Trochę do tyłu bylem jak pisałem o przyszłości ;) Straty w temacie nadrobiłem ;) powodzenia kolego mam nadzieje ze na jakąś majóvwke lub ew vagtreffen (jeśli w tym roku będzie) auto będzie już jeździło i cieszyło oczy :)

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: