.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 16:49:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [cabrio 2.3 NG B4] silnik i problemy....
PostNapisane: 15.lut.2010 19:03:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
na poczatek moze napisze czego nie wymienilem wiec tablice rejestracyjen i takie tam pozatym reszta albo nowa albo podmieniana i ciagle nie tak...

wiec zimny silnik pali od strzalu i trzyma 1100 jak sie rozgrzeje to ma juz 850 czyli ok
ciagnie no nie jak moje poprzednie auto ale nie jest zle nie krztusi sie nie ma zachwian -ok
ala jak zgasze rozgrzane auto postoi z 20 minut to odpala jak kosiarka najpierw jakby 3 cyl
za 2 sec 4 i za 2sec piaty obroty po takiej zawiejce stabilne..

wtryski ok sprawdzone nie leja trzymja nowe o-ringi + dirco nie pomoglo
czojniki nowy - pruba na 4 urzywanych ciagle tak samo
lambda nowa i 3 uzywane bez zmian - 01-09V
nastawnik cisnienia mam 3 sztuki na kazdym tak samo prad od 0.2 do minus 0.2mA oscyluje -czyli ok
krokowiec ok chodzi podmieniany na tez dobry dalej tak samo
zadnych dziur w wezach lub lewego powietrza wszystko ok


cisnienie na wszystkich jak mierzylem bylo miedzy 12-13 bara...
silnik zimny miezone na wykreconych wszystkich swiecach ...

po zmianie wtryskow jest znowy tak iz zimny pali od strzalu dzis bylo -16 i zadnego problemu
nagrzany silnik zgaszam odpalam po 20 secundach pali od strzalu
goracy silnik postoi 15-20 minut odpali od strzala zgasnie drugie podojscie odpali i ladnie chodzi ..

niema juz objawu zapalania na trzy 4-5 ale gasnie..
sonda lambda prubkuje miedzy 0-0.9v
nastawnik cisnienia prad 0.2 do minus 0.1 mA
CO miezone na rozgrzanym 0.49 do 0.57 wywalony katalizator wiec calkiem dobrze jak na k.jeta bez kata
nowy czojnik temp 2 piny jak i kable kopulka palec swiece filtry olej stokowy ++++

juz niemam pojecia...

wystawilem auto na sprzedaz bo nie mam juz pomyslu i cierpliwosci ... poddaje sie..chyba

no i zmienilem pompe na orginala boscha nie na zadna podrubke i ...

dalej k..wa to samo 700 zl w plecy znowu...


nic dalej nic... podmienilem oba ecu i to samo
cisnienie nastawnika ok
sada oscyluje
cisnienia ok

a jak rozgrzany postoi z 10 min to odpali zgasnie i trzeba troche pokrecic by zagadal...

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2010 20:39:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Sprawdzałeś czy klapa przepływomierza jest prosta i prawidłowo ustawiona ?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2010 20:45:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
tak sparawdzona miezona i wogole jest ok...
auto nigdy mie mialo lpg ani jakiego kolwiek strzalu....

podmienialem caly przeplywomierz od audi 100 mam kupe czesci do ng ale nic nie pomaga...

jeszce chodzi mi po glowie zmienic uszcelniacze oringi wtryskow... ale musze znalesc je w polsce bo tu za komplet chca 800 zl...

jak auto juz odpali to chodzi piekniutko .. ruwno nie wypada zaplon ladnie idzie

robie na warsztacie daf i podlanczalem analizator w wydech
i jako iz nie mam kata wywalony bo dzwonil to i tak spaliny sa o zawartosci 0,47 do 0.51 CO wiec nie wiem ....

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2010 21:07:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
troll oslo napisał(a):
tak sparawdzona miezona i wogole jest ok...
auto nigdy mie mialo lpg ani jakiego kolwiek strzalu....

podmienialem caly przeplywomierz od audi 100 mam kupe czesci do ng ale nic nie pomaga...

jeszce chodzi mi po glowie zmienic uszcelniacze oringi wtryskow... ale musze znalesc je w polsce bo tu za komplet chca 800 zl...

jak auto juz odpali to chodzi piekniutko .. ruwno nie wypada zaplon ladnie idzie

robie na warsztacie daf i podlanczalem analizator w wydech
i jako iz nie mam kata wywalony bo dzwonil to i tak spaliny sa o zawartosci 0,47 do 0.51 CO wiec nie wiem ....


Chodzi Ci o te oringi, które siedzą na wtryskach ? Jeśli tak to dobierzesz je w sklepie z oringami bez konieczności kupowania ori z ASO. Nie muszą być idealnie takie same, wystarczy, ze rozmiar przypasuje. Próbowałeś odpalać auto (w tej sytuacji, w której odpala i po chwili gaśnie) z odpiętym czujnikiem dwupinowym ?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2010 21:09:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
no wlasnie nie dam rady gdyz nie mieszkam w polsce i nie ma mi kto tego zalatwic....
a tu nie ma takiej opcji nieorginalne oringi kosztoja 20 zl stuka ...

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2010 21:14:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Zobaczę co mi zostało po przebojach ze swoim AARem, pamiętam, że oringów kupiłem sporo na wyrost, ale czy je jeszcze mam to muszę sprawdzić. Najwyżej Ci podeślę za gramanicę.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2010 21:26:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
bylo by super zaplace ci za nie i za przesylke....

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2010 00:19:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Dziwny objaw. Tak jakby zalewało go. Nie wiem czy wiesz, że mechaniczne wtryski mają to do siebie,że na gorąco nie chcą odpalać. Wynika to z faktu, że paliwo znajdujące się we wtryskiwaczach pieni się (wrze) i stąd problemy. Zanim układ przepompuje przez nie piane silnik kuleje. Mój na przykład na gorącym po chwilowym postoju nie odpali od kopa. Potrzebuje zostać 3-6 razy przepompowany pompą paliwa dopiero wtedy ruszy. Odpali kulawo. Podejrzewam, że to ten sam objaw. w mrozy poniżej -20*C odpalał od pierwszego szarpnięcia.

Tez mam gdzieś O-ringi tyle, że tylko te wewnętrzne między izolator a wtryskiwacz.

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2010 08:44:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
A jak rozwiazales problem wrzenia paliwa?
Ile za oringi?

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2010 09:43:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 01:34:16
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Bobo napisał(a):

Próbowałeś odpalać auto (w tej sytuacji, w której odpala i po chwili gaśnie) z odpiętym czujnikiem dwupinowym ?


troll oslo - próbowałeś ? Jakiej firmy kupiłeś czujnik ? Kiedyś kupiłem dwa zamienniki i jeden nie działał z ręki, a drugi rozleciał się po miesiącu.

_________________
ACOQ 7A 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2010 11:19:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
Czujnik to italy made ale mam 5 org uzywek sprawne i na kazdym to samo
Jak wepne luzny czujnik temp i podepne go do masy wcisne miedzy swiece a glowice to mam wysokie obroty na czujniku w kroccu sa normalne tak ma byc?
Nie odpinalem nastawnika ale spruboje

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2010 15:02:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 01:34:16
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Masz zostawić kabel od dwupinowego czujnika luźno. Nigdzie nie podłączony. I wtedy zapalaj.

_________________
ACOQ 7A 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2010 16:40:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Odpięcie od czujnika 2 pin spowoduje to , że komputer będzie widział na czujniku nieskończony opór, co potraktuje jako bardzo zimny silnik i da większą dawkę paliwa.

Pisałeś że ciśnienia sprawdzałeś , a sprawdzałeś ciśnienie na postoju ??

W układzie po wyłączeniu silnika ok po 20 minutach powinno być pow jakiegoś poziomu ale to musiał bym sprawdzić ile wynosi to ciśnienie.
Bo może akumulator ciśnienia masz uszkodzony lub wysłużony.

Tu masz opis:
Akumulator pełni dwie funkcje: redukuje zjawiska falowe w przepływie paliwa spowodowane przez pompę paliwa, co stabilizuje przepływ paliwa przy konkretnym ciśnieniu roboczym, oraz po drugie, powoduje utrzymanie odpowiedniego ciśnienia paliwa w układzie po wyłączeniu silnika. Utrzymanie ciśnienia w układzie jest konieczne ze względu na uniknięcie zapowietrzenia układu zasilania, co może powodować trudności w uruchomieniu gorącego silnika.


Znalazłem etka mówi:

po 10 minutach 3.5bara
po 20 minutach 3.4 bara.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: