Ten watek przybral troche forme "dziennika pokladowego" z zatopionej lodzi podwodnej
Tu widze, ze wczesniej pomocy szukales na a6forum
http://www.a6klub.pl/a6-c5-25-afb-probl ... b15ba5b35c
Napisales
Dodano: 2010-01-10, 17:38 ]
Cytuj:
Panowie MOC wróciła, nie wiedziałem że ten silnik jeździ tak fajnie. Okazało się, że jakiś miły człowiek odpiął wężyk podciśnieniowy z przepustnicy i niestety ona się nie otwierała! Dzisiaj znalazłem ten wężyk, podłączyłem i co ... auto zapier....
a tutaj piszesz ze jest jej malo (popsulo sie znowu?apetyt rosnie w miare jedzenia czy przejechales sie autem kolegi i ono jezdzi lepiej?)?
Jezdziles na hamownie... - zaloze sie, ze na taka "prawie jak hamownie' - tarczka na kolo i jazda po miescie - nie prosciej i taniej bylo zadzwonic do wrozki? (wyniki tej prawie hamowni w przypadku automatu sa analogiczne z 0700...)
Piszesz o bledzie "01440 - Fuel Level Signal" i w watku piszesz
Cytuj:
Przy zbiorniku do 3/4 lub 0,5 pali bez problemu.
Zauważyłem taką zależność, że jeśli bak jest od 1/1 do 3/4 a nawet poniżej, samochód odpala jeszcze znośnie, natomiast jeśli paliwa będzie mniej to trzeba dłuuuużej zakręcić.
montujesz jakies zaworki zwrotne, sprawdzasz swieca zarowe, zmieniasz dawki startowe itp - naprawisz ten czujnik?
Cytuj:
Termostat wymieniałem na nowy miesiąc temu, razem z rozrządem
Ty go wymieniles czy zaplaciles za jego wymiane? Czy ten nowy byl wybrany wg klucza cena ("bo kosztowal 25pln") czy byl jakiejs sensownej marki(zreszta jakie to ma znaczenie)
Masz niedogrzane auto - wymieniles czujnik (nie pomoglo) wiec chyba sprawa oczywista: termostat - jezeli masz filigranowe raczki to technicznie istnieje mozliwosc wymiany go bez rozbierania przodu... lub oficjalna sciezka
Jezeli czujnik temp masz sprawny to chlodnica niedogrzanego auta nie ma prawa byc ciepla - jak jest to termostat.
Nie wspomniales tutaj o istotnej rzeczy (na A6 wspomniales) - masz wyciety katalizator wiec niedroznosc wydechu mozna skreslic... turbo pompuje wzglednie a przeplyw rejestrowany przez przeplywke jest maly sa wiec 3 opcje:
- przeplywka jest jednak niesprawna (ori? nowa? szrot? zamiennik? a moze "regenerowana z ASO?)
- jakas nieszczelnosc w dolocie???? (watpie)
- silnik jest uszkodzony (masz ponadnormatywne korekcje mimo nowych wtryskow): wierze, ze walki masz w dobrym stanie.. ale tam jest wiecej elementow - moze takie 'pastylki' (male sa) sie posypaly? Dobrze poogladales to wszystko?
Pozdrawiam,
Przemek