.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 21:57:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: C5 2.8 v6 lub 2.7T a LPG
PostNapisane: 09.lut.2010 19:43:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2009 10:57:12
Posty: 10
doszedłem do wniosku żę najwyższy czas zmienić moje C4 na nowszy model...
w przyszłym tyg jadę do DE i mam tam upatrzone 3 sztuki
dwie 2.8V6 avant quattro
i jedna 2.7T avant quattro
wszystko w manualu... a mojej c4 mam V6 i wiem ze silnik znakomicie się na gazie spisuje a co z tym silnikiem 2.7T jak wygląda sprawa gaz a turbo ?
jaką instalacje do tego silniczka polecacie i ile wam LPG na 100 wciągną ?

Z góry wielkie dzięki za pomoc
POZDRAWIAM

_________________
A6 C4 2.6 V6 manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2010 11:40:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Tylko nie myśl, że 30V gazują się tak samo łatwo jak 12V. U mnie spalanie na poziomie:
- 11 w trasie leciuchna noga / 90-100km/h
- 13-14 w trasie cięższa noga / 140km/h
- 15-16 miasto

2.8 ALG Quattro Avant.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2010 15:39:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
bezproblemowo dzialajaca instalacja lpg do 2.7bt będzie kilkase do tysiaca drozsza niż do zwyklego 2.8. Glownie drozsze czastki. Spalanie gazowni pewnie pod 20l w turbo w miescie, 2.8 z 5l mniej.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2010 20:41:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
No ale 2.7 jedzie, a 2.8 nie :) Wiec to jak porownanie a8 3.0tdi z 4.2tdi :)
Pewnie ze spali wiecej, ale cos za cos :) 250KM i fajne turbo, ktore ma chlodzenie ciecza , wiec jest prawie niezniszczalne.
Bierz 2.7T, tylko znajdz dziewczy egzemplarz, zebys nie kupil skarbonki, bo moze okazac sie olbrzymia :)

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2010 01:20:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
zagazowanie i jednego i drugiego silnika nie stanowi technicznie problemu, faktycznie do turbo instalacja droższa...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: