.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 17:48:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 07:49:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 23:09:22
Posty: 164
Lokalizacja: Wrocław
MorgothV8 napisał(a):
A 4300K ori założone do soczewek pod xenon (samoróbka) i ustawione na stacji??
(z ciekawości jaka jest Twoja opinia)


jezeli mnie pytasz, to jestem za !!! To juz jest dosyc porzadna rzezba,
i na drodze napewno dobrze to swieci i wyglada,
bardziej chodzi mi o typowe druciarstwo rodem z calibry,
czyli aby mocno na niebiesko plus kompet diodowy :peace:
(zadnego ustawiania a tym bardziej zmiany soczewek)


PZDR///


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 08:09:38 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Spoko, też tak mi się wydaje, poza tym to jedyna opcja dla ludzi chcących mocniejsze światła w aucie bez fabrycznego xenonu.

ja mam soczewki z merca (Bixenon) na długich podnosi się przesłona w soczewce i mam długie xenon, dodatkowo zapalają się H1 (niektórzy mówili aby je wywalić, ale dla mnie jasniej = lepiej na długich - no i wtedy oczywiście oslepiam na maxa - ale to w każdych długich), do tego spryskiwacze też są - brak tylko poziomowania, ale założenie tego to bardziej skompilkowana sprawa, poza tym wiele samochodów miały xenon a poziomowania niet (w oryginale)

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 20:47:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 23:09:22
Posty: 164
Lokalizacja: Wrocław
Morgoth to Ty masz pelen wypas, co do poziomowania to nie jest
potrzebne na "gwalt" :diabel: bo przy dobrym ustawieniu jest git,
Ja nie mam ksenonu ale jak bym mial zakladac to poszedl bym w temat
podobnie jak Ty, bo same HID'y wstawione na pale to wioska maksymalna.

PZDR///


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2009 08:39:59 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
I naprawdę jest jasno - tunel świetlny w nocy (na długich) a na krótkich widać wyraźnie granicę dokąd świeci ksenon przed autem. Nikt mi nie migał że oslepiam jeszcze.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2009 21:23:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2009 20:49:32
Posty: 3
Lokalizacja: Lublin
Krótko w temacie. HIDy w soczewce i za szybą z homologacją mogą być trudne do rozpoznania dla przeciętnego człowieka. W razie wypadku (z naszej winy) i jakichkolwiek wątpliwości co do świateł drugiego auta wzywamy policję i podajemy kwestię oślepienia przez przeciwnika. Przeciętny rzeczoznawca wyjaśnia temat i posiadacz HIDów ma przerąbane. Dobrze jeżeli są to tylko straty materialne, bo jak ludzkie...
Te dymione światła z tyłu, albo lexus look także są często bez papierów i ten sam problem – wystarczy twierdzić, że nie było widać hamowania.
Ludzie tu nie chodzi tylko o to czy policjant zabierze komuś dowód czy nie.

Pozdrawiam
Eljot


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: HIDy w A4B7
PostNapisane: 01.wrz.2009 11:11:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2009 08:10:40
Posty: 28
Lokalizacja: LESZNO WLKP
Witam, odświeżam temat, ponieważ dziś miałem kontrolę drogową właśnie pod kątem sprawdzenia oświetlenia, zanim pan policjant kazał otworzyć maskę stwierdził, że mam założone lampy wyładowcze i on musi to sprawdzić. Otwarłem maskę i się zdziwił, na chwilę zamilkł po czym stwierdził, że na tych lampach jest pewien "myk" ponieważ mają oznaczenie pod zwykłą żarówkę i na palnik ksenonowy ( HC i DR ), stwierdził też, że lampy nie rażą w oczy i w tej sytuacji nic nie może zrobić. Sam chyba nie wierzył w to co zobaczył, był niesamowicie zaskoczony po czym oddał dokumenty, nawiązał luźną gadkę, podałem mu rękę i się rozstaliśmy. Czy każdy policjant powinien zareagować w ten sam sposób tzn. odpuścić temat po przeczytaniu oznaczeń na kloszu? :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: HIDy w A4B7
PostNapisane: 02.wrz.2009 21:13:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2009 20:49:32
Posty: 3
Lokalizacja: Lublin
asia2013 napisał(a):
Czy każdy policjant powinien zareagować w ten sam sposób tzn. odpuścić temat po przeczytaniu oznaczeń na kloszu? :peace:

Policjant był widocznie po świeżym szkoleniu w sprawie oznaczeń lampek i chciał się popisać wiedzą. Napis na kloszu go chyba z lekka zaskoczył i zbił z tropu. Gdyby jednak dociekał dalej to sprawdziłby spryski (prośba o uruchomienie, bo niektórzy przyklejają ładne atrapy), no i poprosił o wyłączenie włączenie silnika/świateł, gdzie fabryczny xenon pięknie pokazuje na czym polega poziomowanie - tym razem się udało, ale z policją to jedynie mała zabawa w kotka i myszkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: HIDy w A4B7
PostNapisane: 03.wrz.2009 17:28:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2006 13:23:36
Posty: 50
Lokalizacja: z tamtąd.
Eljot napisał(a):
asia2013 napisał(a):
Czy każdy policjant powinien zareagować w ten sam sposób tzn. odpuścić temat po przeczytaniu oznaczeń na kloszu? :peace:

Policjant był widocznie po świeżym szkoleniu w sprawie oznaczeń lampek i chciał się popisać wiedzą. Napis na kloszu go chyba z lekka zaskoczył i zbił z tropu. Gdyby jednak dociekał dalej to sprawdziłby spryski (prośba o uruchomienie, bo niektórzy przyklejają ładne atrapy), no i poprosił o wyłączenie włączenie silnika/świateł, gdzie fabryczny xenon pięknie pokazuje na czym polega poziomowanie - tym razem się udało, ale z policją to jedynie mała zabawa w kotka i myszkę.
Często reflektory h7 mają również homologację na d2s, dzięki temu reflektor jest uniwersalny (koszta produkcji maleją). Swoją drogą policja nie może sprawdzić działania spryskiwaczy ani samopoziomowania bo nie ma na to paragrafów, te elementy powinna sprawdzić stacja diagnostyczna. Policjant jedynie na podstawie oznaczeń homologacji może określić czy reflektory nadają się do ruchu czy nie.

Tym razem upiekło się tylko dlatego, że policjant nie kazał otworzyć reflektora. Gdyby zobaczył tam żarnik h7, a nie d2s dowód by poleciał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: HIDy w A4B7
PostNapisane: 03.wrz.2009 20:59:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Eljot napisał(a):
asia2013 napisał(a):
poprosił o wyłączenie włączenie silnika/świateł, gdzie fabryczny xenon pięknie pokazuje na czym polega poziomowanie - tym razem się udało, ale z policją to jedynie mała zabawa w kotka i myszkę.

Nie powielaj mitów proszę. Wyłączenie i włączenie zapłonu nie zawsze skutkuje testem silniczków. :P

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: HIDy w A4B7
PostNapisane: 04.wrz.2009 16:27:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
szogun0 napisał(a):
Eljot napisał(a):
asia2013 napisał(a):
poprosił o wyłączenie włączenie silnika/świateł, gdzie fabryczny xenon pięknie pokazuje na czym polega poziomowanie - tym razem się udało, ale z policją to jedynie mała zabawa w kotka i myszkę.

Nie powielaj mitów proszę. Wyłączenie i włączenie zapłonu nie zawsze skutkuje testem silniczków. :P
mity to sami i piszecie i się nakręcacie.... śmigam na hid-ach już z 4 rok i żadnych problemów... Mam barwę 6 000 k założona, nikogo nie oślepiam... wiec w czym problem....
problem jest w tym jak do zwykłej lampy zapakujesz żarnik d2s bo on wtedy nie ma żadnej dobrej ogniskowej itd a hid ma dobrze ogniskowa w każdej soczewce ustawioną. Nie róbcie cyrków z tym samo poziomowaniem bo to najmniejszy problem... większy jest z brakiem sprysków i brudny reflektor wtedy oślepia

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: HIDy w A4B7
PostNapisane: 04.wrz.2009 20:04:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2006 13:23:36
Posty: 50
Lokalizacja: z tamtąd.
yooo25 napisał(a):
Nie powielaj mitów proszę. Wyłączenie i włączenie zapłonu nie zawsze skutkuje testem silniczków. :P
a hid ma dobrze ogniskowa w każdej soczewce ustawioną[/quote]Żaden HID w soczewce halogenowej nie będzie miał dobrej ogniskowej. W dodatku ogniskową ma soczewka, a nie żarnik. Więc jeśli soczewka przystosowania jest do żarnika halogenowego, to nigdy nie będzie z hid'em świecić tak samo. Gdzieś tego światła będzie za dużo, a zwłaszcza z chińskim badziewiem, które świeci jak chce. Koniec kropka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: HIDy w A4B7
PostNapisane: 04.wrz.2009 21:10:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
...John napisał(a):
yooo25 napisał(a):
... W dodatku ogniskową ma soczewka, a nie żarnik....
spox takie newsy to wiedziałem :D na fizyce nie spałem :d :d :d

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 18:48:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
Takim "majstrom" od ksenonow to rece tylko uwalic. Co niektore wypowiedzi tutaj naprawde swiadcza o totalnej niewiedzy w temacie. Na drogach codziennie spotykam auta, ktore powinno sie konfiskowac i to by moze sprawe zalatwilo.

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 19:33:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lut.2010 09:42:07
Posty: 32
Lokalizacja: swietokrzyskie
Superkowy agro tuning z tymi Hidami.
Niestety ale półśrodkami fabryki nie da sie poprawić...

_________________
Audi A4 B7 2007 TDI Avant Black Briliant


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: