.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 16:52:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi A6 C4 ACK ledwo pali na ciepłym
PostNapisane: 27.lut.2010 13:13:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
Witam sredecznie,
mam pytanko co może byc przyczyną cieżkiego palenia gdy auto sie zagrzeje.Czekam na wskazówki pozdrawiam.

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2010 13:31:39 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Czujnik temperatury

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2010 13:37:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Może też być regulator ciśnienia paliwka

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2010 14:54:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
CZujnik temperatury przy chłodnicy czy gdzie on sie znajduje??a jakie cisnienie powinno byc w tym silniku??

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2010 17:50:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Chodzi o czujnik dwu pinowy znajdujący się na rurze łączącej obie głowice...znajduje się za głowicą po stronie kierowcy

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2010 17:03:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
AFAIK w 30V (przynajmniej u mnie) czujnik temp. płynu jest po stronie pasażera, właśnie na rurze łączącej głowice. Jest czteropinowy (chyba do zegarów i do kompa) i są dwie wersje. Wymiana do pół godziny.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2010 17:09:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
krisker napisał(a):
AFAIK w 30V (przynajmniej u mnie) czujnik temp. płynu jest po stronie pasażera, właśnie na rurze łączącej głowice. Jest czteropinowy (chyba do zegarów i do kompa) i są dwie wersje. Wymiana do pół godziny.


Ale chyba...a tu nam chodzi o czujnik, który daje sygnał do ECU

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2010 18:21:15 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
krisker ma rację - w 30V ten czujnik jest czteropinowy (podwójny), umiejscowienie dobrze opisane (pod rurą łaczącą filtr powietrza z przepustnicą). Jego awaria daje takie właśnie objawy... Powinien wyjść na vagu.

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2010 19:09:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Na VAG'u wyjdzie jako błąd, jeżeli jest całkowicie zepsuty. Inaczej trzeba popatrzeć w odpowiednie grupy w VAG. Przeważnie jednak czujnik daje błędne wskazania (zaniża) i stąd kłopoty z uruchomieniem ciepłego silnika. Lokalizacja w ACK taka jak podał krisker. Wymiana, zakładając, że godzisz się na utratę ok. 200ml płynu i masz co najmniej przeciętne zdolności manualne :) - tak z 20 min. maksymalnie

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2010 19:19:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
panowie a jakie cisnienie silnik ACK powinien posiadac na zimnym jak i ciepłym silniku?? może od tego trzeba zacząc czy trzyma cisnienie

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2010 20:01:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Tam w ACK dwa czujniki po obu stronach...ja jednak stawiam na regulator ciśnienia paliwa...u mnie na zimnym palił bezbłędnie a jak już ciepły było kręcenie...wcześniej też zmieniłem ten czujnik temp. bez poprawy

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2010 17:32:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
W ACK nie jestem pewien, ale był już tylko jeden czujnik 4 pinowy. Ale po co od razu wymieniać, jak trzeba sprawdzić.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2010 19:04:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
J@rek napisał(a):
ja jednak stawiam na regulator ciśnienia paliwa...u mnie na zimnym palił bezbłędnie a jak już ciepły było kręcenie...wcześniej też zmieniłem ten czujnik temp. bez poprawy

U mnie było to samo w ABC. zalewało go na ciepło. Bardzo łatwo to wykluczyć, wystarczy zdjąć po jeździe wężyk od podciśnienia i zobaczyć czy nie jest mokry od wachy, jeśli tak to masz winowajcę.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2010 20:42:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
O dziwo u mnie był suchy ten wężyk...sprzedawca na szrocie podjął się wymiany i efekt był zadawalający :)

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2010 22:35:45 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Ja to ustrojstwo kupiłem nowe, ale miałem pewność, że się mu umarło :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: