.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 20:01:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2010 11:00:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
ja też nic nie kasowałem

poniżej obejrzyj sobie kolory/wygląd niesprawnych sond i porównaj ze swoją (co prawa to kompendium boscha, ale róznicy nie ma)

http://rb-aa.bosch.com/aa-pl/sondylambd ... bilder.htm

Śrubami się nie przejmuj - u mnie tez wszystkie poszły.
Ale teraz przynajmniej zmieniająć filtr oleju w ASB będziesz miał łatwiejszą robotę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2010 16:53:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Ciekawy ten artykul bosha ,a z tym filtrem w ASB to czemu by nie wymienic odrazu musze nad tym pomyslec przynajmniej nie bedzie trzeba robic dodatkowej roboty z wydechem jak juz jest zdjety.

p.s mieliscie problemy z wyjeciem sterych srub z kolektora bo wlasnie zastanawiam jak je z tamtad wydostac ,poniewarz osad z rdzy jest taki ze sruby trzymaja sie jak by je ktos przyspawal .Musze jeszcze zastosowac pomysl z COCA COLA jak on nie pomoze to bedzie potrzeba wyjecia kolektorow czego chcialbym uniknac.

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2010 20:46:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Dzisiaj zrobilem podejscie do pierwszego kolektora od strony pasazera no i wyszedl po wjelkich bolach ,sruby wyszly po jednym uderzeniu ,a wiec do drugiego chyba sie bede musial przylozyc i poprostu mocniej uderzyc mlotkiem w stare sruby moze wyjda.Chyba COCA-COLA zrobila swoje.

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2010 22:57:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2010 21:33:26
Posty: 16
Lokalizacja: Tykocin
Witam.Mam pytanie gdzie kupiłeś i za ile te maty .Potrzebuję na przednie fotele.Czy ciężko je zainstalować,skórzane fotele

_________________
Audi V8 quattro 1993 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2010 23:44:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Witam ,a wiec maty kupilem na niemieckim EBAY-u a koszt to jakies 45 euro z przesylka do Anglii.A jezeli chodzi o montaz to juz wszystko w twoich rekach ,ja juz przerabialem temat siedzen tak wiec nie sprawilo mi wiekszych trudnosci dwa dluzsze wieczory i siedzenia byly w aucie .Podczas zdejmowania tapicerki trzeba zwrocic szczegolna uwage na spinki laczace druty w siedzeniu z drutami w tapicerce, rozginalem je za pomoca dlugich samozaciskowych szczypiec poszlo bardzo latwo choc jedna spinka niestety pekla ale zastosowalem opaske samozaciskowa tez dobrze trzyma i nie widze zadnej ruznicy w sposobie trzymania ,mam nadzieje ze latwo sie nie przetrze.Napewno potrzeba wiele cierpliwosci i samozaparcia w dazeniu do celu ,a zadna czynnosc przy naszych autkach nie sprawi nam trudnosci.Pozdrawiam

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2010 08:57:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2010 21:33:26
Posty: 16
Lokalizacja: Tykocin
Sprzedaje to jakaś firma czy ktoś prywatnie.Może Masz jeszcze dres Email lub nr aukcji

_________________
Audi V8 quattro 1993 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2010 15:20:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
trzeba było nabyć jeszcze

http://i13.photobucket.com/albums/a258/ ... C08924.jpg

i specjalne szczypce do ich zaciskania

znakomicie ułatwia to pracę

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2010 17:23:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2010 21:33:26
Posty: 16
Lokalizacja: Tykocin
widzę tu prawdziwego profesjonalistę,może zajmiesz się moimi fotelami?

_________________
Audi V8 quattro 1993 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2010 17:40:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Ja kupiłem od prywatnego sprzedawcy na EBAY-ju trzeba szukać.

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2010 22:00:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Witam , a więc dzisiaj zakończyłem walke z SONDą LAMBA przeciągło się trochę ,a to z powodu braku iskry ,który rozbroił mnie kompletnie , ale pokoleji.
Po zdjęciu portek razem z rurami stara sonda wyszła przy użyciu przedłużki na kluczu na aucie nie było szans brak dojścia i mjeisca .Wszystkie śruby , które odkręcałem lub prubowałem odkręcać pękały ale i dobrze bo nie było konieczności mordowania się z odkręcaniem. Z kolektorów śruby wyszły po uprzednich ich wyjęciu trochę było problemu z wyjęciem tego od strony pasażera brak miejsca ale się udało po wyjęciu przedniej poduszki silnika , potem poszło jak po maśle po dwa udrzenia w śrube i można było się brać za drugą strone.Druga poszła bez problemu.
Po założeniu kolektorów na miejsce i spięciu portek została przeprowadzona próba odpalenia autka i tu zaczeła się zabawa .Autko jakby umarło kręci rozrusznik i nic po zatym głucha cisza.
Zaczeło się sprawdzanie po koleji paliw iskry itd.
Wyszedł brak iskry i co za tym idzie brak paliwa w komorach spalania.
Po sprawdzeniu oporności na wtyczce kompa pin 47 48 49 , obydwa czujniki na wale i co sie okazało że na jednym nic się nie dzieje brak oporności , a więc czujnik położenia wału uwalony , następną żeczą którą należało sprawdzić połączenie czujnika z wtyczką i tu był klops nie wiem jakim cudem wtyczka , która składa się z dwóch części rozleciała się , a dokładnie wypioł się środek i złamał zatrzask w nim umieszczony i po sprawie poprawne podłączenie wtyczki z czujnikiem załatwiło sprawę sprawdzenie czy auto odpala i wreszcie roskosz dla uszu V8 żyje .
Reszta to już banał dwie godziny składania i po bólu autko gotowe do jazdy.
Przy okazji tej operacji wyszły kolejne żeczy do naprawy obydaw węże hamulcowe sparciałe i pierwsza warstwa przewodu parcieje do wymiany natychmiast zabiorę się za to w najbliższym wolnym czasie .
Drugą żeczą do zrobienia to uszczelnienie pompy wspomagania bo leje jak szalona mimo poprawnego działania chamulców i wspomagania.
Trzecią żeczą to wymiana rolki prowadzącej paska wielorowkowego.
To by było na tyle kupa roboty zamną ale było warto i jeszcze wjęcej przedemną . Pozdrawiam

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2010 22:59:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
brawo :)

v8quattro napisał(a):
Wyszedł brak iskry i co za tym idzie brak paliwa w komorach spalania.


to nie tak paliwko jest akurat niezalezne od iskry, wystarczy sygnał
z czujnika rpm

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2010 17:07:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Witam ponownie ,dzisiaj wreszcie znalazłem trochę czasu dla swojej laleczki i dostała trochę nowych części ,a więc pokoleji.
Olej Mobil1 semi syntetyc i filtr oleju KNECHT

Obrazek

Filtr powietrza K&N , klocki na przód CHASE i przewody z czujnikami FERODO

Obrazek

Moja laleczka odrazu lepiej oddycha i co najważniejsze dobrze hamuje .

Najbliżse plany to wymiana płynu hamulcowego i regeneracja zacisków ,chodzą lekko ale przydało by się o nie zatroszczyć bo wizualnie nie wyglądają ładnie a po zmianie felgi ,która jest w planie (KESKIN KT1) dobrze będzie się prezentować .
A co do felgi to plany są takie KESKIN KT1 przód 8'x17' tył 10'x17'.
Jeszcze niewiem jakie będą opony ale coś się dobierze .
Może ktoś ma jakieś propozycje odnośnie opon .

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2010 17:14:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
235/45R17 643,3 mm 0 mm 0 %
265/40R17 643,8 mm -0,5 mm -0,1 %
Opony wcale nie muszą być identyczne :P

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2010 17:25:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
No wiesz z tymi oponami to jest tak ,że raczej w quattro powinny być te same wysokości opon , kiedyś wulkanizator przez omylke założył mi opony o różnej wysokości i efekt był taki że auto chciało mi się rozlecieć.Co do szerokości to się zgodze może być różna ,ale wysokość chciałbym zachować tą samom.Auto z taką szerokością opon będzie wyglądało jak TANK i właśnie tak ma być :peace: :diabel:

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2010 17:30:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Możesz podpowiedzieć gdzie dostałeś przewody do czujników zużycia klocków hamulcowych :) :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2010 17:36:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
v8quattro napisał(a):
No wiesz z tymi oponami to jest tak ,że raczej w quattro powinny być te same wysokości opon , kiedyś wulkanizator przez omylke założył mi opony o różnej wysokości i efekt był taki że auto chciało mi się rozlecieć.Co do szerokości to się zgodze może być różna ,ale wysokość chciałbym zachować tą samom.Auto z taką szerokością opon będzie wyglądało jak TANK i właśnie tak ma być :peace: :diabel:

No więc właśnie dobrałem tak, aby wysokość byłą ta sama. (0.5mm różnicy na średnicy). Daj fotki jak już ją ogumisz.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2010 17:50:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Oczywiście fotki będą mam nadzieje że plan się spełni, a co do czujników zużycia to ebay.co.uk http://cgi.ebay.co.uk/Audi-S6-S4-V8-100-Brake-Wear-Indicators-NEW_W0QQitemZ370346968864QQihZ024QQcategoryZ10372QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m444QQ_trkparmsZalgo%3DCRX%26its%3DC%252BS%26itu%3DSI%252BUA%252BLM%252BLA%26otn%3D5%26ps%3D63%26clkid%3D8399085301203317853

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2010 18:09:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
A jeszcze jedno pytanie, czy na przód i tył są takie same :) :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2010 18:16:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Oczywiście są tylko z przodu :peace:

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Ostatnio edytowano 10.mar.2010 22:44:07 przez v8quattro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2010 18:30:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
v8quattro napisał(a):
Oczyiście są tylko z przodu :peace:

To jeszcze lepiej. Dzięki za info :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: