Powereq napisał(a):
Chciałem się was poradzić może ktoś będzie wiedział.
Mam audi jak w opisie i problem jest taki że silnik zaczął sprawiać problemy, zimny palił bez problemu jak był ciepły to bywało różnie. Aż któregoś razu zgasł i nie byłem go wstanie odpalić w tą zimę myślałem że może coś zamarzło gdzieś w wężach bo jak odkręciłem wtryski to nie było tam paliwa. Zaholowałem auto do garażu odpalam pach elegancko odpalił no to myślę super to nie pompa - po czym za 2 dni przychodzę do garażu zabrać samochód- już nie odpalił.
Wymieniłem filtr paliwa, ale jak sie okazało to raczej był manewr bez znaczenia bo podpiąłem pompę bez pośrednio pod baniak z paliwem na przeźroczystych wężach i widziałem że pompka wstępna zaciąga paliwo a wężem zwrotnym paliwo wraca a na wtryskach sucho. Pytanie co z taką pompą zrobić co 1 dnia chodzi drugiego nie daje znaków życia ? Nie znam dobrze budowy takiej pompy, Czy jest jeszcze coś co można sprawdzić- czy zostaje mi dosyć droga regeneracja ?
Raz na tysiąc zdarza się zakleszczenie nastawnika, zacząłbym od próby wyczyszczenia.
Jeśli nie pomoże - wyjąć pompę i wtryskiwacze i oddać do badania.
Może okazać się , że sekcja wysokiego ciśnienia po prostu rzuciła robotę.
Starej pompy nie opłaca się regenerować, lepiej poszukać używki. Przy okazji do kontroli ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy.