.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 10:57:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B5 AFN] Brak mocy
PostNapisane: 16.mar.2010 01:08:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2006 16:44:01
Posty: 16
Lokalizacja: Kalisz
witam wymieniona przeplywa na nowa z salonu proba podmiany nic nie dala co moze byc przyczyna ponizej logi ratujcie
w statycznych w 14 grupie nic nie byllo
Statyczne
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8553.html
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8554.html
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8555.html
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8556.html
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8557.html
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8558.html
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8559.html
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8560.html

BS
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8561.html
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8562.html
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8563.html
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8564.html

dynamiczne
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8565.html
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8566.html
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8567.html
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8568.html
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8569.html
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8570.html
http://vaglog.rtnet.pl/fornal04_8571.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 08:46:30 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
W jakim stanie jest filtr powietrza ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 11:09:54 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wywal katalizator i zrob ponownie logi dynamiczne.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 11:51:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Na pewno opcja z katem nie zaszkodzi ale po co jak ciśnienie doładowania jest uzyskiwane w dość szybkim tempie ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 12:45:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
jezeli przepywomierz wskazuje ok, to kazda nieszczelnosc/niedroznosc w ukladzie dolotowym za przeplywomierzem bedzie miala wplyw na prace silnika, a uszkodzona odma powoduje to ze silnik nie zasysa oparów i mgiełki olejowej tylko falszywe powietrze z otoczenia, lub jej braku, wiec bym zastanowil sie na Tw. miejscu czy w ogole byla kiedys wymieniana. Chyba, ze masz zaslepiony wlot odmy...pomiędzy filtrem powietrza a turbiną
Albo jest mozliwe, przytkanie katalizatora...

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 13:56:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2006 16:44:01
Posty: 16
Lokalizacja: Kalisz
filtr jest nowy i nic nie jest zaslepione dziury tez nie widac z logow wykluczylem katalizator ale moge odkrecic wydech i sprawdzic wtedy sam juz niewiem rece mi opadaja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 14:17:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
1. VNT na stół i opis czyszczenia kierownic

czyszczenie kierownic VNT15

2. "dotrzyj" dotykowo i wzrokowo do IC czy nie ma dziurki... moze cos ujrzysz ;)

3. przredmuchaj przeczysc, wezyki podcisnienia, wlej jakis preparat do cxyszczenia STP do wahy, polec w trace po tym wszystkim.

Aha jesli mozesz na ''oko'' przedstaw spadek mocy, kiedy [na jakim biegu, rpm] jak na 4,5 biegu to czyszc T. Zreszta to zabiegi profilaktyczne na moc.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 14:39:16 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Nie wyrywaj sprezarki. Szkoda czasu i Twojej pracy.
Obligatoryjnie wywal KATa i powtórz logi.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 14:55:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Przemik ja osobiscie tez nie wykluczam niedroznosci KATa, lecz stan VNT jest dla nas zagadką. Profilatycznie bym nie wytrzymal i czyscil. :diabel: po czym poczuł wgniatanie. Logi trzymają normy...

Spadek mocy, moze byc subiektywny i obiektywny... na ile tego nie wiemy. Ja np. b.wyczowam leciutki spadek, lub przyrost mocy.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Ostatnio edytowano 16.mar.2010 14:59:01 przez grejf, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 14:58:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Wszystko w logach wygląda idealnie. Albo masz zapieczone hamulce, albo zakłócona dynamikę spalin = zapchany katalizator. Turbosprężarka działa dobrze.
Ciut późno osiąga peak, ale to może być problem właśnie z katalizatorem.

Bajkopisarzy informuję , iż turbo wyrywamy gdy permanentnie przeładowuje,czyli w 010 widzimy non-stop 2560 mBAR`ów.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 15:02:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Odbij Baskecior czyt. http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=100993

i informuje Cie i prosze za razem zeby to byl ostatni taki zwrot w moim kierunku.

:/

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 15:43:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Grejf: brniesz niepotrzebnie, albo nie umiesz czytac logów. Temat , który podlinkowałeś oczywiście traktuje o 575 i 2,5 bara co kwalifikuje turbo do leczenia.

U kolegi Fornala turbo nie przeładowuje , wręcz działa i reguluje wzorowo. Sugestia wyrywania i leczenia zdrowej turbiny to nakłanianie do wyrzucania pieniędzy w błoto. Ty w pierwszym poście nakazujesz wyrywania turbiny i szukanie dziury w dolocie.
Udowodniłem Ci winę a Ty brniesz nadal.
Powinieneś przeprosić Fornala, bo gdyby nie inni, którzy obalili twoje teorie - wyrzuciłby w błoto kilkaset złotych.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 15:48:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Rozumiem, lecz jesli ma troche czasu sam by to zrobil. Oczywiscie moj blad bo nie wiem, czy w ogole by to sam zrobil i nie uszkodzil, czy oddal do TurboMietków.

ok, przyznaje moj blad sorry.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 16:01:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2006 16:44:01
Posty: 16
Lokalizacja: Kalisz
panowie niema powodow do przepychanek lepiej sie zastanowic co moze byc przyczyna auto niema ducha jedzie jak zwykly diesel bez turbiny niema zerwania czy napewno to katalizator cy co szukac co sadzicie o tych logach. dzisiaj wziolem i wyciaglem filter i zalozylem ponczoche ale niebylo znacnej roznicy ale po chwili przeladowal. podumowujac powiedzcie czy dawki paliwa sa ok czy kat jest ok itd moze zeczywiscie to odma albo katalizator ale czy jak by byl katalizator nie bylo by wiekszych opuznien w pompowaniu przez turbine sam niewiem juz rece opadaja no i portfel


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 16:07:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Fornal: napisałem Ci że wszystko w logach jest ok.
Katalizator po takim przebiegu może być mocno zapchany. To jedna z przyczyn takiego zachowania się silnika.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 09:33:58 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
grejf napisał(a):
Przemik ja osobiscie tez nie wykluczam niedroznosci KATa, lecz stan VNT jest dla nas zagadką


Dla mnie nie ma tu zadnej zagadki... ;)

Napisze po raz ostatni - wywal KATa powtorz logi

Amen

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2010 16:54:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2006 16:44:01
Posty: 16
Lokalizacja: Kalisz
panowie mama pytanie jak sie pobawie tym (Opisze jak zmienic dawke startu , wolnych obrotow oraz wysterowanie EGR przy pomocy VAG

wybierami 1-engine
11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233( sa tez inne loginy)
10 adaptacja
W adaptacji zaczynamy od
1 wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg
2 ustawiamy wolne obroty silnika
3 wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie)
4 nie
5 dawka startowa ma wplyw na uruchamianie silnika i w tym przypadku czym mniejsza tym dostaje wiecej paliwa

Nalezy pamietac , ze przed zmianami zapisujemy wartosci jakie byly wczesniej a poz zmianie robimy test jak sie silnik zachowuje (test jest nad save ). Kazde zmniejszenie dawki faktycznie zwieksza ilosc paliwa . Powodzenia w testach)

to jestem wstanie cos poprawic zeby lepiej sie zbieral i czy wogule mozna to robic umnie ????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2010 17:06:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Napraw układ wydechowy ! Nie próbuj naprawy od dupy strony.
Po co w ogóle pytasz skoro i tak nie słuchasz ...? :panna:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2010 20:22:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
_FORNAL_ napisał(a):
panowie mama pytanie jak sie pobawie tym (Opisze jak zmienic dawke startu , wolnych obrotow oraz wysterowanie EGR przy pomocy VAG

wybierami 1-engine
11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233( sa tez inne loginy)
10 adaptacja
W adaptacji zaczynamy od
1 wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg
2 ustawiamy wolne obroty silnika
3 wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie)
4 nie
5 dawka startowa ma wplyw na uruchamianie silnika i w tym przypadku czym mniejsza tym dostaje wiecej paliwa

Nalezy pamietac , ze przed zmianami zapisujemy wartosci jakie byly wczesniej a poz zmianie robimy test jak sie silnik zachowuje (test jest nad save ). Kazde zmniejszenie dawki faktycznie zwieksza ilosc paliwa . Powodzenia w testach)

to jestem wstanie cos poprawic zeby lepiej sie zbieral i czy wogule mozna to robic umnie ????


ŁAŁ, niesamowita nowośc :peace: :peace:

Weź wywal kata, miałem podobny przypadek w AHU, po wywaleniu jest znacznie lepiej - przebieg 441tyś :D

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2010 20:33:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
jezeli kat jest to mozna wywalic ...

ale ja bym jeszcze zajrzal w jakim stanie jest kolektor ssacy ...
bo sa duze szanse ze jest ostro zabity .... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: