Od wczoraj miałem ten sam efekt. Szybkie cykanie przekaźnika kierunkowskazów i szybkie mruganie kontrolki na desce rozdzielczej, a mrugania na zewnątrz nie było widać.
Przed chwilą usunąłem usterkę, czyli brudne styki w przekaźniku. W moim A6 C5 wygląda to tak:
1. Śrubokrętem trzeba podważyć plastikową klapkę, która przykrywa włącznik świateł awaryjnych, ESP i uchwyt na kubek. W dolnej części są plastikowe zaczepy, a w górnej stalowe zatrzaski, więc lepiej podważać w górnej części.
2. Moduł przekaźnika kierunkowskazów trzeba pociągnąć do siebie (jest włożony na wcisk)
3. Po odłączeniu modułu trzeba podważyć wkrętakiem i odłączyć czerwony przycisk świateł awaryjnych (plastikowe zatrzaski po bokach), następnie od strony złącza podważyć po bokach obudowę (tam gdzie metalowe blaszki) i wyciągnąć całość na wierzch.
4. Patrząc od frontu widać dwa przekaźniki. Prawy jest od świateł awaryjnych, a lewy jest od kierunkowskazów. Styki obu znajdują się od wewnętrznej strony.
5. Trzeba psiknąć "kontakt-sprayem" odrobinę i na styki i jakimś wąskim i sztywnym papierkiem wyczyścić je. Ja czyściłem tylko ten lewy, bo awaryjne chodziły elegancko.
6. Złożyć całość do kupy (dużo szybciej idzie niż demontaż).
Pozdrawiam,
Maciej
_________________ A6 2.5 TDI 150KM [AKN] Tiptronic Avant
|