Panowie - rozwieję te kwestię raz na zawsze:
1. Jeśli macie domykane z kluczyka (przekręcić w pozycję zamknij i czekać aż się szyby zamkną) to sprawa jest bardzo prosta a mianowicie rozbieramy boczek drzwi kierowcy, odszukujemy dwa przewody które biegną do wkładki w zamku (chyba, że ktoś ma podgrzewanie wkładek, to trzeba wtedy wynaleźć które to przewody odpowiadają za przekręcenie klucza w zamku) i po podaniu zwarcia na te przewody domykają się szyby i szyberdach. Pewnym problemem jest tutaj zwarcie na około 12 sekund (przekaźnik czasowy) i sposób sterowania, który przy odrobinie chęci można zrobić w bardzo różny sposób zarówno z alarmu, przycisku jak i zewnętrznego pilota. Wtedy:
a) Na wyłączonym zapłonie domkną się wszystkie szyby;
b) Na włączonym zapłonie domknie się tylko szyber (wygodne
)
2. Jeśli nie ma fabrycznego domykania to zostają tylko urządzenia zewnętrzne takie jak dostępne na allegro - tego nie próbowałem bo Ingolstadt dało mi to w starndardzie.
Mam nadzieję, że rozwiałem wszelkie wątpliwości!!
Tested with 100 C4 '91