.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.lut.2025 20:44:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 1.8T Quattro AEB 96r - Brak Mocy
PostNapisane: 17.mar.2010 14:50:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2006 08:30:15
Posty: 88
Witam. Mój kolega ma problem ze swoim autkiem. W samochodzie wogle nie czuć turbo, po sprawdzeniu dolotu ( był ok. ) podmienił wszystkie możliwe elementy od innego AEB tzn. ałą obudowę filtra powietrza z przepływką, N75, zawór DV i nic, zero reakcji. Więc została zakupiona turbina po regeneracji, po zamontowaniu ku naszemu zdziwieniu, samochód nadal nie ciągnie ( jedzie gorzej niż 1.6 ), również po kolejnej podmianie ww elementów nic się nie dziej- brak mocy!!! Dodam że vag nie pokazuje żadnych błędów.
Liczę na wasze pomysły.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 14:58:12 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Katalizator ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 15:51:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2006 08:30:15
Posty: 88
Katalizator wydaje się że jest ok. Był odpinany wydech za turbiną i nie było poprawy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 16:02:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
szarpania ? a jak ze spalaniem ? elementy na podmiankę były w 100% sprawne ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 16:09:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2006 08:30:15
Posty: 88
Samochód nie szarpie, spalanie w mieście na poziomie 12l i gazu okolo 15l, elementy podmieniane byly na 100 dobre a i te oryginalne ( z kolegi auta ) są raczej dobre bo przełozone do "zdrowego" AEB sprawowały sie ok, samochód ciągnie az miło. Nie mam juz pomysłów :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 16:37:45 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
ECU ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 16:50:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2006 08:30:15
Posty: 88
możesz troche rozwinąc watek ECU ( bo go nie podmienialiśmy ), jak go sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 16:53:52 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
JACEK83 napisał(a):
możesz troche rozwinąc watek ECU ( bo go nie podmienialiśmy ), jak go sprawdzić?


podmienić tylko problem będzie z immo.[chyba]

A sonda lambda ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 17:06:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2006 08:30:15
Posty: 88
Przy podmiance ECU napewno bedzie problem z Immo ( to można chyba załatwić poprzez adaptacje Immo do ECU ostatnio przeprowadzalem taka adaptacje w tym aucie, ale co z kluczykiem ? ), co do sondy, to nie umiem powiedzieć czy jest dobra czy nie ( malo sie znam na benzynie ), ale po odpięciu wydechu ( za turbiną ) było jeszcze gorzej niż z wydechem i normalnie zamontowana sonda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 17:11:05 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
z kluczykiem nie powinno byc problemu, natomiast zakres pracy sondy na biegu jałowym powinien być w granicach od 0V do 1V.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 17:16:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2006 08:30:15
Posty: 88
a w którym to bloku ma być?, jak juz wspomnialem nie znam sie na bezynie a wiem ze tu sie inne bloki loguje niz w dieslu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 17:20:34 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Dla AEB:

Przepływomierz - kanał 2
lambda i korekcje dawki - kanał 7
n75 - kanał 25

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 17:42:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2006 08:30:15
Posty: 88
Ok. Jutro podjadę do kolegi i zrobię te logi które mi podałeś ( czy mają być dynamiczne czy statyczne? ), może mam zrobić jakieś dodatkowo? jak tak to podaj mi proszę które - statyczne , dynamiczne i czy sa jakieś BS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 18:08:27 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
002,025 dynamicznie i 07 statycznie przez 1 min a dynamicznie to od 1000rpm do 6800rpm. Jak masz dobre warunki to IV bieg a jak nie to III.

a jak sprawa z ciśnieniem paliwa ? świece ? cewki ? pompa paliwa ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 19:13:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2006 08:30:15
Posty: 88
Co do ciśnienia paliwa mysle że jest ok, pompa pracuje cichutko, ale na gazie jest ta sama sytuacja a to oddzielny układ zasilania więc myślę ze to nie układ paliwowy, co do cewek i świec to nie wiem, ale samochód pracuje równo zarówno na niskich i wysokich obrotach i nie przerywa. Jutro zrobię te logi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2010 19:17:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Gustav napisał(a):
002,025 dynamicznie i 07 statycznie przez 1 min a dynamicznie to od 1000rpm do 6800rpm. Jak masz dobre warunki to IV bieg a jak nie to III.

a jak sprawa z ciśnieniem paliwa ? świece ? cewki ? pompa paliwa ?

:diabel: Chcesz go zabić? :peace:
Gdzie znajdzie taki kawał prostej bez ruchu, żeby dociągnąć do 6800 rpm, czyli 200 km/h.
Logować na 3 biegu.
Aha, wcześniej sprawdźcie ciśnienie paliwa, tak dla własnego spokoju.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2010 13:17:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2006 08:30:15
Posty: 88
Dzięki panowie. Problem rozwiązany !!! Katalizator wywalony i auto ożyło. :)
Dodatkowo potzrebana była adaptacja przepustnicy i sondy lambda. Po tym zabiegu obroty silnika przestały falować i silnik zaczął równo pracować.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2010 15:11:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Przecież kolega juz na poczatku pisał o katalizatorze.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: