.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.lut.2025 17:56:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 AKE] Nie można uruchomić
PostNapisane: 12.mar.2010 22:25:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Jestem w górach JAWORZYNKA Beskid Śląski

Przyjechałam 400km i troszkę się tu pokręciłem na tym samym paliwie przedwczoraj rano zapalił normalnie , a dzisiaj rano nie mogłem odpalić. Nie znam tu nikogo, czy może ktoś mi pomóc. Nie mam Vaga :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2010 10:29:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2007 17:25:07
Posty: 186
Lokalizacja: szczecin
nie chce straszyć, oby nie pompa :( mialem tak 2 razy - jeździł normalnie a rano nie odpalał i niestety to była ukochana vp44 :/

_________________
A6 C6 3,0 TDI Quattro 260 KM/ 540 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2010 14:45:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
dotankuj ponad połowe zbiornika paliwa i spróbuj odpalać.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 08:36:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Już sobie poradziłem. To nie była pompa VP 44. Zalałem paliwo do pełna. około 40 l. Zassałem paliwo do filtra. Wstrzyknąłem paliwo do przewodu paliwowego tego do pompy. Poluzowałem wtryskiwacze prawej głowicy. 8 sek. kręcenia. Poleciało paliwo. Zakręciłem znowu paliwo do strzykawki i to samo z lewą głowicą. Następna porcja paliwa do strzykawki i po 10 sekundach zaczął odpalać. Na wolnych obrotach pochodził około 20 min. i teraz jest OK. Przyjechałem do domu 450 km tankując co 170 km. Cały czas dobrze odpala.


Wielkie podziękowania dla Dred'a i Spanky'ego

W sobotę podłączyłem Vaga i w silniku 0 blędów nie wiem co mogło spowodować taką usterkę.
Czy ma ktoś jakieś przypuszczenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2010 13:49:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Czy ktoś z Wielkich mógłby się wypowiedzieć co się mogło stać, że auto nie odpaliło? 0 błędów z Vaga. Gdzie mogę szukać przyczyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2010 15:29:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Nie wiem czy w tym modelu występuje bak dwukomorowy (gdzieś czytałem na forum) i w nim jest pompka elektryczna przepompowująca paliwo z jednej komory do drugiej. Auta nie odpalały przy połowie stanu zbiornika - uzupełnienie na full rozwiązywało problem.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2010 15:53:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Ale wtedy nie pojawia się błąd niskiego stanu paliwa z g210? W sobotę planuję zajrzeć do zbiornika i posłuchać pompy paliwa, ale z tego co czytałem jak nie działa ona to Vag wywala błąd.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: