eQubek napisał(a):
Pogadałem z mechanikiem i jedyne skuteczne rozwiązanie to zdjąć głowice i wymienić uszczelki pod pokrywą zaworów. Pewnie na wałku od rozrządu też.
Po 2000 tys. ubyło z 3/4 na bagnecie do 1/2 jedni radzili że można by jeszcze jeździć zalać gorszym olejem itd. Jednak jedyne słuszne rozwiązanie to zrobić raz a dobrze. Mechanik twierdzi że po zrobieniu góry będzie ok.
Optymistyczny wariant to 1500zł obym miał tyle szczęścia.
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
mechanik twierdzi i liczy już ile na tobie zarobi!
zrób to sam
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
Ja ostatnio walczyłem w swoim z wyciekami wydawało mi się że olej ucieka spod pokrywy lewej patrząc od przodu. Uszczelniłem i nic . Co się później okazało się to na tejże właśnie głowicy z tyłu jest okrągły kapsel zakrywający wałek rozrządu i tam właśnie uciekał mi olej (i to dosyć sporo). Jest tam gumowy simering .
dokładnie! ja też miałem tam wycieki - silnik tracił bardzo dużo oleju, który spadał na kolektor wydechowy i było duuuużo dymu
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
))
koszt naprawy - 5PLN
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
spokój z utratą oleju i wiecznym sprwdzaniem jego poziomu
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)