hmmm może trochę inaczej... będę głośno myślał
zgodzę się że może to być mechanizm różnicowy, ponieważ wycie jest na każdym biegu i rozpoczyna się już od 30km/h
skoro mechanizm i wycie (nie zgrzytanie czy gruchotanie tylko wycie) to pewnie łożyska mechanizmu różnicowego (chyba dwie szt. tak gdzieś wyczytałem) więc "wystarczy" wymienić łożyska tego mechanizmu i sprawa będzie załatwiona
nie trzeba wymieniać łożysk poszczególnych biegów (no chyba że inaczej wyjdzie podczas rozłożenia skrzyni)
więc zakładając że koszt łożysk to ok. 200PLN plus robota 300PLN to za "parę" stówek mam kłopot z głowy na kolejne 15 lat i 240KKM
bo za 500PLN to na bank nie kupię skrzyni do 2,5TDI AEL towar jest dość deficytowy i handlarze o tym wiedzą dlatego ceny rozpoczynają się od 800 a na 1500 kończą. gdzie kupno skrzyni używanej to loteria bo za miesiąc mogę mieć to samo co z tą.
czy dobrze rozumuję (zakładając wersję optymistyczną)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)