.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.mar.2025 18:52:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 ABT] Kondenstator odkłócający
PostNapisane: 28.mar.2010 09:59:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
Witam

Gdzie w B4 są kondensatory odkłócające? W okolicach mojego alternatora nie widzę, ale nie dam sobie głowy uciąć, że ktoś go wcześniej zdjął. Czy jest na cewce, albo gdzieś w okolicach?

Alternator na obrotach daje mi świst w CB więc chcę się go pozbyć :D

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2010 15:06:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Z tego co wiem kondensatory są w środku alternatora.
Zeby go odkłucić trzeba wiedzieć wpierw co konkretnie tam zakłuca np. zuzyte szczotki alternatora tez mogą zakłucać ale w takim przypadku lepiej je wymienić a nie odkłucać :D .
Na początek owiń alternator folią aluminiową i zobacz czy zakłucenia będą mniejsze, będziesz wiedział, czyto faktycznie alternator. Tylko nie jedz z tym długo, bo go przegrzejesz .
Poza tym odkłucanie takich rzeczy, to "walka z wiatrakami" czasami szybciej i taniej wymienic cały element.
Ps. Założę się, ze normalne radio samochodowe nie zbiera Ci tych zakłuceń ;)

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2010 18:22:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
Heh wiem ... wiem ... szczotki sa nowe, bieznia rownana wiec nie powinno byc problemu, ale nic innego mi nie przychodzi do glowy. Dzis na zasilanie dalem dwa ferryty i jest troche lepiej, dopiero na obrotach powyzej 4krpm zaczyna wyc :/ Radio bez ANL/NB i RF Gain to pomylka, ale za 100 zl z antena wile nie mozna oczekiwac.

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2010 19:51:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Szymon_Zy napisał(a):
Radio bez ANL/NB i RF Gain to pomylka, ale za 100 zl z antena wile nie mozna oczekiwac.
:peace:
Jesli zakłucenia wchodzą przez antenę CB, to obawiam się, ze juz więcej nie zdziałasz. Taniej wymienić CB radio na lepsze ( z lepszymi filtrami ) niz kombinować z odkłucaniem.
Albo jezdzić do 4 tyś obr. - będzie jeszcze taniej :D
ps.
Najlepiej podłącz CB ( o ile tego jeszcze nie zrobiłeś ) dodatkowym przewodem bezpośrednio pod akumulator.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2010 09:13:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
zamontowalem drugie gniazdo zapalniczki kolo recznego, dopialem sie ekranowanym kablem z akumulatora 12v i mase. Wiecej chyba nie urodzę.

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: