Może:
1. Brak poprawnej masy na obudowie radia albo odpaliło laminat w radiu po małym disco w aucie (czarny gruby kabel w kostce).
2. Brak poprawnego plusa (wydolność prądowa, jak już wiesz są 2 plusy) - nie wiem, może spadać gdziekolwiek od kostki po przyłącze główne poprzez bezpiecznik.
3. Zwarcie anteny do masy (antena jest aktywna, jest zasilanie i sygnał w postaci szesnastkowej można sprawdzić przytrzymując 1 przed włączeniem radia - 1 service menu)
4. Zwarcie na którymś z sygnałów wyjściowych np. do załączania wzmacniacza aktywnego itp...
Po prostu radio w chwili załączenia pobiera kilka krotnie więcej prądu niż w chwili wprowadzania kodu, nie zdąży ruszyć mechaniką czy wyprowadzić końcówki mocy ze stby i jest spadek napięcia...
Gdybyś nie sprawdzał drugiego radia to powiedziałbym na byk klawiatura radia - objaw dawno znany przez wielbicieli wylewania tony substancji "Plack'o" podobnych na pulpit auta po czym klawisze się zacierają.
Powodzonka
