Po pierwsze witam wszystkich forumowiczów!
Przyznam się, że na początku rozglądałem się za BMW e46 2.0d 150KM, jednak kilka wizyt na giełdzie z miernikiem lakieru skutecznie przepędziły tą myśl ^_-
W oko wpadły mi za to Audi A4 B6, oraz A6 C5, jednak bardziej podoba mi się to pierwsze ponieważ (uwaga głupi powód) jest 25 cm krótsze (ostrzegałem), ale tam, gdzie muszę codziennie parkować liczy się każdy centymetr...(bez skojarzeń

)
Poczytałem trochę forum i wiem, ze ktoś mi zaraz poradzi silnik 4.2 albo 3.0 z dodatkową turbiną, chip tuningiem wtrysku, zegarka i popielniczki, prototypową maszyną do wytwarzania biopaliwa z wtryskiem do baku, bo inaczej przecież "nie jedzie" a w dodatkowy wyposażeniu wyrzutnie rakiet z bocznych lusterkach coby w korku nie stać, a to wszystko oczywiście w quattro
Ale... mi jest potrzebny, tak jak już podkreśliłem, samochód do jazdy po mieście i chyba najbardziej pasowałby mi 1.9TDI
Możecie mi powiedzieć coś więcej o tych silniczkach? Wiem, że w VW Golf swojego czasu były "niezniszczalne".
Jest ich kilka rodzajów, oczywiście chciałbym dorwać ten 131 konny i to najlepiej 6 biegowy.
I tu się rodzą następne pytania, czym się różnią silniki AVF od AWX ?
Może inne będą lepsze ?
Czytałem, że oba modele miały delikatny Face Lift, co się zmieniło i czy części przed FL pasują do modelu po FL ? (w BMW były to spore różnice)
Nie odrzucam LPG, ale sama benzyna raczej odpada, miałem BMW e39 2.0i, samochód 1,9 tony, silnik dosyć słaby i spalanie mi dochodziło do 20l/100km... katastrofa. (tak, wiem ze dla was to tyle co nic, 1zł/1km + koszty napraw i eksploatacji to prawie tyle co jazda taksówką)
Dobra, trochę się rozpisałem, więc co polecacie i dlaczego ?
Pozdrawiam,
KubaZaszywacz.