.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 17:56:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5] 2.5 TDI -chip-ocena wykresu
PostNapisane: 02.kwi.2010 06:35:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2010 06:27:48
Posty: 4
Witam próbowałem chipować szwoje a6 c5 2.5 tdi (bfc 163 km) lecz tuner po z hamowaniu mojego auta oznajmił mi że nie zrobi chipa bo wykres który mu wyszedł jest nie liniowy .Dodam że mówił ze coś jest nie tak z doładowaniem i z pompą , sprawdziłem dziś N75 i wydaje mi sie ze jest ok .
Wiec proszę o pomoc , czy ktoś może sprawdzic ten wykres ,może ktoś ma jakieś rady , wie co sprawdzić, wogule czego sie pierw chwyćic.Zrobiłem logi statyczne grupy 000,003,004,011.
Dodam że jak dla mnie auto jeździ super .

:/

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2010 07:59:43 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Nie ma się co dziwić że Tuner odmówił współpracy.

Twoje Audi nie trzyma serii , wykres to przedstawia jasno i wyraźnie.

150PS i okolice 300Nm to trochę za mało na BFC.

Teraz zajmij się kompletną diagnostyką , zwróć uwagę na logi dynamiczne które będą w tej chwili niezbędne.

Stawiam na słabnący przepływomierz.

PS. Popraw linki , nie wyświetlają się poprawnie.

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2010 08:04:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
statyczne na nic sie zdaja ....

zrob dynamiczne ...

auto po doprowadzeniu do serii dopiero bedzie jezdzic super ... :):

p.s fura nie sprawna to i "ciptjuningu" nie ma ... normalne podejscie firmy ... choc dziwne ze nie zdiagnozowali usterki ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2010 08:46:52 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Tyle kasy kosztuje zrobienie softu, ze mogliby chociaz diagnostyke zrobic
w ramach tego...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2010 08:47:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Nie powiedział nic o błędach nawet ? a takowe występowały ?

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2010 06:12:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2010 06:27:48
Posty: 4
O błedach nic nie powiedział , komputer samochodu nic nie zgłasza , zaraz po świętach zrobie te logi .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2010 06:19:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2010 06:27:48
Posty: 4
A te logi dynamiczne to zrobić wszystkich grup czy jakiś konkretnych. :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2010 08:33:45 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Kod:
b. próba dymaniczna
warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log.
próba dynamiczna powinna być bezwględnie wykonana przez dwie osoby - kierowcę i diagnostę.
procedura powinna wyglądać następująco: film instruktażowy - jak przeprowadzać testy dynamiczne (dla bloku 003 i 011).

grupy normalnie**: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.

*uwaga dla posiadaczy automatycznej skrzyni biegów TIPTRONIC: pedał akceleratora należy użyć z wyczuciem - tak, by był w pozycji 255 (max) - wciśnięcie pedału [mocno] do oporu spowoduje włączenie procesu Kickdown i tiptronic zredukuje bieg.
KICKDOWN - jest to proces występujący w pojazdach z automatyczną skrzynią biegów polegający na gwałtownej redukcji biegu. Elektroniczny układ zmienia przełożenie na niższe (nawet o dwa miejsca np. z "czwórki" na "dwójkę") w wyniku gwałtownego naciśnięcia na pedał gazu, zwykle jest to sygnał rozpoczęcia manewru wyprzedzania. Obecnie systemy są tak zaawansowane, że przystosowują się do stylu jazdy kierowcy.
�arlnova
**zaleca się logować grupy pojedynczo w próbie dynamicznej [ze względu na sample ratio].

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2010 09:05:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
A co to za tuner ?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2010 11:32:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2010 06:27:48
Posty: 4
44 tuning opole


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: