.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 18:54:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A2 1.4TDI AMF] PROSZĘ O OCENĘ LOGÓW
PostNapisane: 05.kwi.2010 16:13:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2008 16:35:18
Posty: 301
Auto: A2 1.4TDI
[img=http://img405.imageshack.us/img405/9343/statnorm007.th.jpg]
[img=http://img163.imageshack.us/img163/9343/statnorm007.th.jpg]
[img=http://img186.imageshack.us/img186/3226/statnorm004.th.jpg]
[img=http://img532.imageshack.us/img532/9007/statnorm003.th.jpg]
[img=http://img249.imageshack.us/img249/4871/statnorm001.th.jpg]
[img=http://img405.imageshack.us/img405/4931/statnorm000.th.jpg]
[img=http://img441.imageshack.us/img441/6200/statbasic011.th.jpg]
[img=http://img683.imageshack.us/img683/9969/statbasic004.th.jpg]
[img=http://img92.imageshack.us/img92/9564/statbasic003.th.jpg]
[img=http://img64.imageshack.us/img64/493/statbasic000.th.jpg]
[img=http://img29.imageshack.us/img29/8369/statnorm013.th.jpg]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2010 16:20:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2008 16:35:18
Posty: 301
Auto: A2 1.4TDI
Przepraszam, że w dwóch częściach,ale komp dostał zwieszki i musiałem szybko uploadować linki :)

A więc:
Jestem przed wymianą temostatu, płynu G12, pompy wody, rozrządu, oleju i czyszczeniem silnika środkiem Liqui Moly Engine Flush...
Mam prośbę o zerknięcie na mojoe logi, po powyższych ceremoniach, umieszczę nowe. Chciałbym wiedzieć, zdaniem fachowców, jakie zmiany zaszły.

Pozdrawiam serdecznie.
Poniżej linki do logów dynamicznych; wcześniej w poście statyczne.
Dzięki

[[img=http://img180.imageshack.us/img180/9972/dyn011.th.jpg]
[img=http://img682.imageshack.us/img682/6889/dyn010.th.jpg]
[img=http://img205.imageshack.us/img205/1333/dyn008.th.jpg]
[img=http://img519.imageshack.us/img519/7642/dyn004.th.jpg]
[img=http://img528.imageshack.us/img528/7642/dyn004.th.jpg]
[img=http://img707.imageshack.us/img707/6528/dyn003.th.jpg]
[img=http://img406.imageshack.us/img406/2539/dyn001.th.jpg]
[img=http://img14.imageshack.us/img14/7936/dyn000y.th.jpg]


PS. Kurcze chyba z tymi linkami niczego nie pochrzaniłem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2010 09:08:41 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Oprócz niedogrzanego motoru i wolno wkrecającej sie turbiny - nic zlego w tych logach nie widac.
Mozesz jeszcze raz powtorzyc logowanie 003 stat (bezposrednio po przegazowce) i 003 Basic Settings.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2010 14:18:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2008 16:35:18
Posty: 301
Auto: A2 1.4TDI
"Niedogrzany", bo

- coś nie tak z termostatem
czy
- błędnie zrobione logi - logowałem zaraz jak wskazówka osiągnęła 90'C.

Ale jest jeszcze inny problem: jadąc autostradą termometr wskazuje 90'C.
Zjeżdzam do dżungli miasta, wiadomo - bieg 2-3; 60km/h max.
Temparatura spada wówczas do np:70'C.
Czy to normalne?

A co oznacza "kiepskie wkręcanie się turbiny"? Jaka przyczyna?

Dzięki Przemik!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2010 16:06:04 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wymien termostat na ori z ASO a Twoje problemy sie skonczą.

Co do turbiny... przyczyną moze byc zapchany katalizator ale moze to tez wynikac z jej charakterystyki. Chociaz przeczy troche temu to co zapisane jest w seryjnej mapie.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2010 14:01:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2008 16:35:18
Posty: 301
Auto: A2 1.4TDI
Przed scriptum: kupiłem termostat Wahler'a - wsadzę taki, zobaczymy.

Jak zwykle dzięki wielkie!!!

Mam jeszcze jedną sprawę: podpinając VAG'a do auta w grupe 15. można
obserwowac spalanie - fuel consumption l/h.
Na ile wiarygodny jest ten pomiar robiony via interface?
Na jakiej podstawie wyświetlane są te komunikaty?
Ilość dawek pompowtrysków na obrót itd???

Zaniepokoiło mnie wysokie spalanie ok.7 litrów - wyliczone łopatologicznie na podstawie wlanego paliwa i przejechanych kilometrów.

VAG pokazuje przy 120km/h na 5. biegu spalanie 6-7l/h, czyli zgadzałoby się.
Mimo wszystko - czy to wiarygodny odczyt?

PZDR


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: