.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.kwi.2025 13:43:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2005 21:01:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Dred napisał(a):
szczerze to 1T w C3 było dużo żwawsze niż AAT w C4 a w zasadzie różnuiły się tylko katem no ale tutaj 9.9 do paczki a tutaj 11,1 więc prawie półtorej sek różnicy :)

1T - 120 koni i mniejsza masa C3
AAT - 115 koni i ciezsze C4
czemu tu sie dziwic ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2005 22:54:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Dred napisał(a):
szczerze to 1T w C3 było dużo żwawsze niż AAT w C4 a w zasadzie różnuiły się tylko katem no ale tutaj 9.9 do paczki a tutaj 11,1 więc prawie półtorej sek różnicy :)


Oj nie tylko katem..... przy naprawach co chwila wychodziły mi jakies kwiatki... np o 1 ząbek mniej na wałku sprzęgłowym i tarcza na zamóweinie sprowadzana..... Ale latało to fajnie i mało paliło, zdecydowanie mniej niż AAT.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2005 09:45:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
piotr napisał(a):
Dred napisał(a):
szczerze to 1T w C3 było dużo żwawsze niż AAT w C4 a w zasadzie różnuiły się tylko katem no ale tutaj 9.9 do paczki a tutaj 11,1 więc prawie półtorej sek różnicy :)


Oj nie tylko katem..... przy naprawach co chwila wychodziły mi jakies kwiatki... np o 1 ząbek mniej na wałku sprzęgłowym i tarcza na zamóweinie sprowadzana..... Ale latało to fajnie i mało paliło, zdecydowanie mniej niż AAT.

tak a jak byś jeszcze chipka dorzucił to by z 9.9 do 8.0 zeszło :) a 8 w dieslu to całkiem miło :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2005 09:47:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
wiesz Bilu tam jest zaledwie 105 kilo różnicy więc w sumie nie ma aż tak wielkiej różnicy między tymi autami

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2005 09:56:59 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a skad wiesz ze tylko 105 kg i skad wiesz ze to nieduzo ? ...z moich doswiadczen powiem Ci ze 100 kg to duzo a co do masy aut to lepiej je zwaz bo sugerowanie sie tym co podaja katalogi to nic bardzije mylnego .... z moich 1410 w katalogu zrobilo sie 1610 na wadze ;-)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2005 10:45:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
pewnie jak zalejesz bak do pełna to z 80 kilo więcej :) itd itp więc każde inne rzeczy w bagażniku typu dodatkowe klucze i inne śmieszne rzeczy dochodzą.
po za tym zależy kto prowadzi to autko :) czy zawodnik sumo czy anorektyk
ciężar auta to doś względna rzecz, ale biorąc pod uwagę dane katalogowe to jest różnica 100 kilo

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2005 10:51:47 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no popatrz , cenne wskazowki :D :P ... tylko ze ja autem na wage wjechalem z pustym bagaznikiem i na rezerwie, butla gazu wazy 46 kg i byla pusta a podczas pomiaru stalem w pomieszczeniu gdzie byly przrzady pomiarowe :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2005 11:05:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
jeszce jedna dosyć istotna rzecz w katalogu podają wagę auta gotowego ale w standardowym wyposażeniu, a np po dodaniu klimy i innych "pierdół" też waga wzrasta

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: