.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 23:21:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AUDI A6 3.0 TDI cisnienie doładowania
PostNapisane: 18.kwi.2010 21:07:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2010 20:25:49
Posty: 7
Lokalizacja: wrocław
Na wstępie chciałem sie przywitać.

Mam problem ze swoim autkiem.
Samochód jeździ cały dzień bez zarzutów silnik pracuje idealnie. W ciągu dnia gasze go i odpalam kilkanascie razy, wszystko chodzi prawidlowo. Ale wystarczy że zostawię go na kilka godzin i po odpaleniu zawsze wpada w tryb awaryjny. Skaczą obroty, silnik gaśnie, zupełnie traci moc. Wystarczy że skasuje błędy u miejscowego elektryka i cały dzień nie ma problemu, dopiero z rana po dłuższym postoju auta sytuacja się powtarza.
Z błędow wyskakuje zawsze komunikat związany z doładowaniem turbiny.
Zbyt niskie lub wysokie cisnienie. Z rana pewnie znowu odwiedze elektryka to zapiszę dokładny opis usterki z komputera.

Sprawa jest o tyle trudna że auto po skasowaniu błędów jeździ idealnie, elektryk grzebie coś przy silniku i nie wiadomo czy już jest dobrze bo problem pojawi sie dopiero rano:(

Czujnik temperatury wymieniłem.

Macie jakies pomysły?

Z gory dziekuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 08:53:39 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wklej numer i opis błedu z VAG...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 18:56:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2010 20:25:49
Posty: 7
Lokalizacja: wrocław
Jutro wkleje ten numer bo dzisiaj nie miałem czasu podjechać do elektryka. Auto oczywiście z rana nie chciało chodzić więc spacerek do pracy:(

Czy to może być wina przepływki? Postaram sie jutro taka załatwic i przełozyc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2010 21:05:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2010 20:25:49
Posty: 7
Lokalizacja: wrocław
Ok takie informację po podlaczeniu do kompa.

1.

16619- Turbosprezarka, przetwornika ciśnienia doładowania (A) z błedem ogólnym określonym przez sygnały nie wychodzące w przewidziany zakres nom. lub o poziomie zbyt wysokim lub niskim.

2.

19732 nie mam do tego opisu.



Wychodziło jeszcze:

1. Ciśnienie doladowania
2. Sonda lambda liniowa, grupa wydechowa 2/linia masy zwarcie do masy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2010 19:15:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2010 20:25:49
Posty: 7
Lokalizacja: wrocław
Naprawdę nikt nie zna odpowiedzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2010 21:22:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Possible Symptoms

* Reduced power output
* Limp mode

Possible Causes

* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
* Charger Pressure Control defective
o Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
* Turbocharger defective

Possible Solutions

* Check Hoses/Pipes to/between Components
* Check Charge Pressure Control
o Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
* Check turbocharger

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2010 22:12:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2010 20:25:49
Posty: 7
Lokalizacja: wrocław
Dzięki Pablo za podpowiedź.

A może udało by się to przetłumaczyć na polski?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2010 22:47:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
No to to już lenistwo.
[url = http://translate.google.pl/#en|pl|Possi ... rbocharger ] KLIK TŁUMACZENIE [/url]

Coś nie działają te linki na forum skopiuj cały adres wklej w adres przeglądarki i bedziesz miał tłumaczenie.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2010 09:00:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2010 20:25:49
Posty: 7
Lokalizacja: wrocław
Koniec pomysłów.

Przez weekend miałem dostęp do drugiego identycznego silnika i mechanik przekładał wszystkie części które przeszły do głowy. Czujnik ciśnienia doładowania, przepływomierz, sterownik turbiny, wszystkie zawory podciśnieniowe, nowy filtr powietrza i jeszcze kilka innych rzeczy których nie pamiętam.

Dalej identyczna sytuacja, kiedy auto jeździ jest ok, tylko stanie na dłuższą chwilę, wpada w tryb awaryjny, nieraz wystarczy zgasić i odpalic silnik auto zaczyna jechac normalnie, czasami dopiero po kilku próbach.

Macie jakies pomysły?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2010 11:38:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
Pablo200 napisał(a):
Possible Symptoms
(...)


To o 3.0 tdi?

"Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking"?

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: