przemik napisał(a):
Odma - obowiązkowo do wymiany.
Przemik, a powiedz mi po czym poznales, ze odma jest do wymiany??
kkominek napisał(a):
mam od "odslepić" ? podłączyć? wymienic? wyczyścic?
do EGRa biegnie czarny gumowy wezyk, sprawdz czy jest podlaczony do EGRa, czy moze zatkany czym na koncu, jesli tak wyciagnij to czym jest zatkany i wloz go do EGR.
kkominek napisał(a):
A co z grupą 14 - pozycja "Diff cyl 6 vs cyl 2". Te wyniki mocno odbiegaja od podobnie oznaczonych w grupie 13 i 14, czy tak ma byc?
Kolego Kłoniej, w moim 2.5 tdi takie wartosci, jakie Ty zamiesciles w logach mialem przy wytartych walkach i bardzo kiepskiej hydraulice.
Jestes pewny ze waleczki i hydro masz nowe?
Ponizej zostawiam Ci link do moich logow juz na nowych walkach, zobacz - porownaj.
Po wymianie walkow i hydrauliki
http://zegar.eu.interii.pl/akp_audi/2010-03-28.xlsPrzed wymiana walkow i hydrauliki
http://zegar.eu.interii.pl/logi/n13.jpghttp://zegar.eu.interii.pl/logi/n14.jpgkkominek napisał(a):
.
Spalanie to już całkowita makabra - do 15 litrow !!! Fakt , że jeżdzę b. krótkie trasy w zakorkowanym Wrocłaiu ale czy to nie za dużo?
EE to mysle ze to norma.... moje TDI w miescie na krotkich, bardzo krotkich odcinkach pali do 14 litrow (2.5 Q. Tiptronik AKE 180 PS)
chyba do najoszczedniejszych nie naleza
pozdr.