.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 18:58:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2010 19:36:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
xxlobo napisał(a):
rafal19881 napisał(a):
xxlobo napisał(a):
A ja Ci radze 2.2t, bardziej rozwojowy silnik itd, ale najwazniejsze jest to, ze z tym silnikiem C4 sie lepiej prowadzi. 4.2 jest za ciezki do tego nadwozia i umiejscowienia. Ja juz powoli sie rozgladam za ciekawym 2.2 w miejsce swojego 4.2.


nie szukam samochodu w ktorym bede cos modyfikowal, ma to byc seryjne auto :)...no ale chyba ciezko jest znalesc 2.2T z dobra turbina tym bardziej ze za duzo ich nie ma na allegro :)

Apetyt rosnie w miare jedzenia :diabel: Znalezienie eski w dobrej kondycji uwazam za prakrycznie nie mozliwe, w ciagu pierwszego roku i tak trzeba dolozyc jakies 10tys



ale jednak wykonalne - ja do swojej na tą chwilę (od stycznia) dołożyłem moze 1000 zł i jest wszystko git nawet bardzo , nie licze zmiany felg bo to jest rozpusta z mojej strony:) , co do samego silnika 4,2 to uważam ze jest super i nie zamieniłbym go na 2,2 któym miałem przyjemność jezdzić co do spalania to średnio 18L/100 km cyklonu przy niezbyt emeryckiej jezdzie

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2010 20:08:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
rafal19881 napisał(a):
no ale chyba ciezko jest znalesc 2.2T z dobra turbina tym bardziej ze za duzo ich nie ma na allegro :)


Z takim poziomem rozeznania w temacie polecam bezwzględnie V8. 20VT nie dla Ciebie...

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2010 23:16:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
xxlobo napisał(a):
Apetyt rosnie w miare jedzenia :diabel: Znalezienie eski w dobrej kondycji uwazam za prakrycznie nie mozliwe, w ciagu pierwszego roku i tak trzeba dolozyc jakies 10tys


Nie zgodzę się absolutnie :):
Ja swoją posiadałem 1,5 roku, nic poza eksploatacyjnymi rzeczami nie wymagało wymiany, teraz od roku jeździ nią mój brat, też bezproblemowo...
Czyli 2,5 roku normalnej eksploatacji :peace:
Jak kupujecie zjeżdżone strucle, które ciężko nazwać e'Ską, to nic dziwnego, że trzeba tyle dokładać :diabel:
Tyle od siebie w tym temacie, gdyż nie mam ochoty się spierać z osobami sceptycznie nastawionymi do tych silników, które swoje opinie opierają wyłącznie na opowieściach...
kupisz zadbaną, będziesz dbał, będziesz miał ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 09:57:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
jeżeli chcesz mieć seryjne auto to kup sobie 4.2.
ABH 280 koni pali oleum. Oczywiście zdarzają się wyjątki potwierdzające regułę.

Osobiście brałbym 20VT z racji tego , że po wsadzeniu softu masz taką samą moc jak w 4.2.

Bolączki 2.2T to wszelkiego rodzaju nieszczelności, czujniki po kilkunastu latach lubią wymianę na nowe sprawne.
Przy 20VT możesz dorzucić sobie trochę grosza i zrobić spokojne 315-350 koni. Bezawaryjne 350 koni. Jeśli chcesz to po mieście możesz sobie jeździć emerycko i nawet w korku będzie Ci paliło o jakieś 5 L mniej niż 4.2, więc da rade tym i na co dzień pojeździć. Największą bolączką tego motoru to poprzedni właściciel i instalacja gazowa :!!: Tutaj najczęściej pierwszymi modami są: zmiana hebli z Ufo na zwykle od S6 i soft. Dużym plusem jest blokada tylnego mostu. Wg mnie lepsze rozwiązanie niż EDS.


bolączki 4.2 to gaz, branie oleju (głównie ABH aczkolwiek i AEC potrafią połknąć trochę) źle założony gaz , nietrzymanie serii, poprzedni właściciel i jego użytkowanie.


reasumując jeśli chcesz mieć fun bierz 20VT i dopieść go na 300+ bo to bardzo rozwojowy silnik.

Jeśli chcesz mieć serię bierz wyłącznie 4.2. Zresztą jak napisał Des Twoja znajomość rynku z częściami jest znikoma więc pozostań przy 2 opcji.


pozdro

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 12:02:54 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
"Czerpanie przyjemności " .....

4.2 - dzwięk i nic poza tym

2.2T - tak jak już koledzy powiedzieli - silnik na rozwój - a jak się rozwinie to i fun będzie większy , wtedy 4.2 to kupa.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 12:18:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
słyszałem, że wiele motorów 4.2 ma problem z trzymaniem serii.
Czy ktoś z właścicieli Esek, hamował motor 4.2 ?

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 12:30:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Ja też wziąłbym 2,2T.
Nakręcił kurek na 1,5 Bar-a i syczał... gdybym chciał "fun".

Ktoś kiedyś powiedział-napisał, ze to "silnik" specjalnej troski... ykhm - jak każdy chyba...

Turbo benzyny są boskie.
Wystarczy mieć kogoś w zanadrzu kto ogarnia temat.

Dlatego jeżdzę ssakami, bo jeszcze nie dorosłem do pssss, psssss. :peace:

Tu troszke widac (akcja 1:40):

http://www.youtube.com/watch?v=6pRwz8a7AN0

A tak poza tym:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12870642

Ktoś wie coś o tym?

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 13:32:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sie.2003 00:53:08
Posty: 300
Lokalizacja: SEJNY
rozrzad - jakies 1500-2000zl
klocki hamulcowe - okolo 500zl
amorki - 1500-2000zl
tulejki i pierdolki w zawieszeniu - 500zl
filtry plyny oleje - 500zl
listwy dolne drzwi - 500zl (pawie kazde C4 ma juz spuchniete)
opony - 2000zl
ewentualnie gazior - 4000-5000zl
czesto do wymiany kable WN i swiece - 1600zl
oczywiscie mozna duzo taniej, tylko czy taka eska wtedy bedzie jezdzic jak powinna?

SJake napisał(a):


http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... e=6&row=10

bez komentarza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 14:01:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lut.2008 01:02:09
Posty: 114
Lokalizacja: Łuków
Auto: S6 C4 4.2 Manual Avant :)
Mialem 2.2 T mam 4.2 jezdzilem wieloma eskami i jednak jestem za motorem 2.2 Turbo szczerze polecam zdrowe 2.2 robi z 4.2 co chce:)

_________________
S6 C4 4.2 V8 Sedan Manual :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 15:08:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
czytam ,czytam i znowu wychodzi że 4.2 to kibel i wogóle nie jedzie.
Autorowi tematu polecam przejechać się zdrowym 4.2 i zdorwym 2.2 i wybrać co mu lepiej pasuje.
Oba to stare parchy i będą tłukły po kieszeni.
Tłumaczyć, że zdrowe 4.2 też daje fun i też jedzie nie zamierzam, a jak ktoś niewierzy to zapraszam na przejażdżkę moim skorodowanym parchem - stawiam aviomarin.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 15:09:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jako posiadacz 2x R5 w tym jednego S2 mówię z pełną odpowiedzialnością - V8 temu panu.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 15:27:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sie.2003 00:53:08
Posty: 300
Lokalizacja: SEJNY
zioolko napisał(a):
czytam ,czytam i znowu wychodzi że 4.2 to kibel i wogóle nie jedzie.
Autorowi tematu polecam przejechać się zdrowym 4.2 i zdorwym 2.2 i wybrać co mu lepiej pasuje.
Oba to stare parchy i będą tłukły po kieszeni.
Tłumaczyć, że zdrowe 4.2 też daje fun i też jedzie nie zamierzam, a jak ktoś niewierzy to zapraszam na przejażdżkę moim skorodowanym parchem - stawiam aviomarin.

4.2 w automacie ma 7.3s do 100km/h czyli tyle co a4 b5 30v quattro, manual to podstawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 15:31:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
xxlobo napisał(a):
zioolko napisał(a):
czytam ,czytam i znowu wychodzi że 4.2 to kibel i wogóle nie jedzie.
Autorowi tematu polecam przejechać się zdrowym 4.2 i zdorwym 2.2 i wybrać co mu lepiej pasuje.
Oba to stare parchy i będą tłukły po kieszeni.
Tłumaczyć, że zdrowe 4.2 też daje fun i też jedzie nie zamierzam, a jak ktoś niewierzy to zapraszam na przejażdżkę moim skorodowanym parchem - stawiam aviomarin.

4.2 w automacie ma 7.3s do 100km/h czyli tyle co a4 b5 30v quattro, manual to podstawa


prawdziwa zabawa zaczyna się po setce ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 15:47:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
zioolko napisał(a):
xxlobo napisał(a):
zioolko napisał(a):
czytam ,czytam i znowu wychodzi że 4.2 to kibel i wogóle nie jedzie.
Autorowi tematu polecam przejechać się zdrowym 4.2 i zdorwym 2.2 i wybrać co mu lepiej pasuje.
Oba to stare parchy i będą tłukły po kieszeni.
Tłumaczyć, że zdrowe 4.2 też daje fun i też jedzie nie zamierzam, a jak ktoś niewierzy to zapraszam na przejażdżkę moim skorodowanym parchem - stawiam aviomarin.

4.2 w automacie ma 7.3s do 100km/h czyli tyle co a4 b5 30v quattro, manual to podstawa


prawdziwa zabawa zaczyna się po setce ;)


Potwierdzam :):

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 15:52:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
xxlobo napisał(a):
zioolko napisał(a):
czytam ,czytam i znowu wychodzi że 4.2 to kibel i wogóle nie jedzie.
Autorowi tematu polecam przejechać się zdrowym 4.2 i zdorwym 2.2 i wybrać co mu lepiej pasuje.
Oba to stare parchy i będą tłukły po kieszeni.
Tłumaczyć, że zdrowe 4.2 też daje fun i też jedzie nie zamierzam, a jak ktoś niewierzy to zapraszam na przejażdżkę moim skorodowanym parchem - stawiam aviomarin.

4.2 w automacie ma 7.3s do 100km/h czyli tyle co a4 b5 30v quattro, manual to podstawa


ale to dane w trybie automatycznym - jest jeszcze coś takiego jak tryb pół automatyczny i gwaranuje ci, ze bez problemu mozna zejść ponizej 7 set a to juz robi róznice - jak coś zapraszam na testy też mogę zasponsorować aviomarin bo wtedy jest potrzebny

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 15:54:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
stawsz napisał(a):
ale to dane w trybie automatycznym - jest jeszcze coś takiego jak tryb pół automatyczny i gwaranuje ci, ze bez problemu mozna zejść ponizej 7 set a to juz robi róznice - jak coś zapraszam na testy też mogę zasponsorować aviomarin bo wtedy jest potrzebny


Możesz coś wiecej na temat tego trybu ????? ;)

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 16:00:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
hehe wiesz o co chodzi nie sciemniaj :D :D

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 19:15:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 13:56:44
Posty: 159
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
a tutaj polska wersja ogłoszenia, którą kolega xxlobo powyżej wkleił, tylko cena już z polskim podatkiem :)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12870642
aczkolwiek ten wygląda na zdrowego:)

_________________
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 19:51:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
fakinek napisał(a):
a tutaj polska wersja ogłoszenia, którą kolega xxlobo powyżej wkleił, tylko cena już z polskim podatkiem :)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12870642
aczkolwiek ten wygląda na zdrowego:)


Ale sprzedający chyba na zdrowego nie wygląda :diabel:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 20:52:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
audik napisał(a):
fakinek napisał(a):
a tutaj polska wersja ogłoszenia, którą kolega xxlobo powyżej wkleił, tylko cena już z polskim podatkiem :)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12870642
aczkolwiek ten wygląda na zdrowego:)


Ale sprzedający chyba na zdrowego nie wygląda :diabel:


:galy: WOW. Może z ciekawości podjadę, ale nie oglądać auta, tylko człowieka, może faktycznie jest chory i nie wolno się z jego chciwości śmiać. Po za tym prawo do próby zarobku "po polskiemu".

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: