.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 22:58:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALG QUATTRO] Stuk przy zmianie biegów.
PostNapisane: 05.maja.2010 20:54:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2010 20:37:03
Posty: 11
Lokalizacja: Łódz
WITAM,jestem nowy ale z paroma osobami miałem okazje sie spotkac na zimowym zlocie w czestochowie :)Tomek z łodzi.Mam problem przy zmianie biegow cos mi puka mysle ze to cos z wałem ale zawsze mozna zapytac. Ps sorka za duza czcionke :|


Ostatnio edytowano 06.maja.2010 20:44:38 przez T.R., łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2010 20:57:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
yyyy... aha.

Dzień dobry.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ALG QUATTRO
PostNapisane: 05.maja.2010 21:01:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2010 20:37:03
Posty: 11
Lokalizacja: Łódz
Dzieki,sorki za buzke :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2010 15:35:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Mogą to być różne rzeczy. Jedną z bardziej popularnych to tulejki na zawieszeniu tylnego wózka. Gorzej jak to podpora wału, będzie albo drogo, albo trzeba będzie dorabiać... Puka mocniej/słabiej w zależności od stylu jazdy?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2010 20:50:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2010 20:37:03
Posty: 11
Lokalizacja: Łódz
Witam,puka raczej jak szybko zmieniam biegi i cos zaczyna szumiec,myslałem ze to most ale jest ok.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2010 21:32:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zawieszenie dyfra lub luzy w moście. Podpora wali , gdy:
a) Jest naprawdę mocno rozwalona, ale tłukła by się przy każdym dociśnięciu gazu , nawet bez wysprzęglania.
b) Nadmiar koksu z dołu + ciężki sandał ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 17:26:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Obstawiam wywaloną jedną z bocznych poduszek pod łapą trzymającą dyfer.
Czy jeśli bieg zmieniasz powoli i gazu dajesz z umiarem - czy jest cicho?
U mnie w ś.p. 90 quattro jedna była zerwana, i przy dynamicznej zmianie biegu było: DUP!, a gdy robiło się to spokojnie, cisza.

A jakie auto/silnik?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 18:02:07 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Silnik napisany w tytule ALG (czyli 2.8 30v), auto A4 B5. Z tego co wiem to tylko przy dynamicznej jeździe, albo jak jedzie żona :peace:

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 20:17:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2010 20:37:03
Posty: 11
Lokalizacja: Łódz
Dokładnie jest tak jak pisze ''emge'' :D jak ja pomykam staram sie tak operowac sprzegłem zeby nie pukalo jak wsiada moja polowa puka.A tak na powaznie juz wszystko sprawdzilem i wiem ze jest naderwana guma podpory :/ i podpora bedzie do wymiany ale tez moze byc luz na walku i tu juz bedzie bolalo :|było 318,320,325-e30. 1.8 2.0 2.3 coupe b2,2.2 quattro b2,jest a4 2.8 quattro avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 23:29:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Kołnierz podpory mógł się wysypać przez luzy napędu lub zawieszenia właśnie. Przed założeniem nowej podpory bezwzględna kontrola poduszek i podpór. :!!:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: